Het Sprookjesbos

6.7Voldoende

• 9Nadia22-10-2020

Super dag gehad. Vriendelijk personeel, complimenten! Ons dochtertje van 4 jaar heeft zich de hele dag geamuseerd. Er was een halloween thema; er liep een heks rond waar de kinderen mee op de foto konden en er was een griezeldisco en quiz. Super leuk voor de kinderen. Top team!

oktober 2020

• 6kremers06-09-2020

tsja fun?

het idee was om herrineringen van vroeger op te halen. Voor 9.95 pp een dagje uit...... tis nog net zoals vroeger. Helaas is de tijd in het kleine sprookjesbos stil blijven staan. Voor de kleinsten is het natuurlijk geweldig, maar het onderhoud van de thema's is zo'n dikke 30 jaar blijven hangen.

De wildwaterbaan heeft plaats gemaakt voor een parkeerplaats voor auto's.... waarom ???

Voor deze prijs is het overbetaald.

Maar wie goed zoekt, zal de kaarten voor 50% korting kunnen krijgen.

Gereisd met partner in september 2020

• 3Desiree21-07-2020

Helaas nooit meer

Het park viel ons tegen. Een speeltuin met wat oude kermisattracties. De sprookjes vallen tegen, niet mooi en heel oud. Het restaurant was vies en er liep maar 1 medewerker rond die het niet bijgewerkt kreeg. Kinderen konden een speelgoed koe melken maar daar stond de schimmel nog net niet op. Een tip voor oudere mensen: kijk goed uit waar je loopt. Paden zijn super ongelijk met verhogingen. Park ligt op een heuvel en moet je conditie voor hebben.

juli 2020

• 7Familie uit Waalre12-08-2019

Leuk voor halve dag met kleine kids!

Verwacht een kleinschalig park voor een halve dag plezier, dan is het helemaal prima! Inderdaad wat achterstallig onderhoud, maar kids geen last van. Leuke speeltuin, een aantal leuke sprookjeshuisjes en wat eenvoudige attracties. Eten in het restaurant is gewoon prima. Na 3 uurtjes ( incl lunch) alles wel gezien. Kids van 1,5 jaar tot +- 6 jaar vermaken zich zeker! Sanitair kan beter/extra schoonmaakronde.

augustus 2019

• 6Geerlings20-07-2019

Eenmalig

Kinderen vonden het leuk. Als pleegouders waren we minder enthousiast . Park heeft achterstallig onderhoud aan het groen en de attracties. Ondanks hoogseizoen / kindervakantie waren er geen rond lopende sprookjesfiguren. Neven attracties waren beperkt geopend.

juli 2019

• 10Danielle De veen29-06-2019

Fantastisch!

Wat een geweldig park om met kleine kinderen naartoe te gaan. Mijn zoon van 3.5 ging helemaal op in de sprookjes. Speeltuinen zijn ook geweldig. De ridder die bracht de draken tocht fantastisch. Hij zal er nog langere tijd over praten!

juni 2019

• 8Simone17-10-2018

Leuk park voor jonge kinderen

Leuk park voor jonge kinderen. Wij zijn in de herfstvakantie met onze 2 dochtertjes van bijna 2 jaar en 3,5 jaar geweest. Ze vonden het geweldig. De dolle draaimolen kregen ze geen genoeg van. De huisjes om door de raampjes te kijken. De groeve is ook erg leuk. Een stukje geschiedenis over mergelgrotten en daarna een leuke tocht, onder begeleiding, op zoek naar Doeps de draak. Wij hebben ons ruim 4 uur goed geamuseerd. De huisjes en sommige attracties zijn wat verouderd,maar dat zien kleine kinderen niet.

oktober 2018

• 9W.H.J. Reiss20-08-2018

Wat hebben de kinderen een plezier gehad.

Heel leuk voor kinderen van 4 tot 10 jaar. Een grot, sprookjes, een indoor 'loopbaan', een kabelbaantje, een grote schommel, een oude draaimolen, zweefmolen. een leuke speeltuin, maar de meeste tijd zaten de kinderen bij de waterpomp. Als je de kinderen laat spelen heb jezelf een rustige middag.

augustus 2018

• 9Silke16-08-2018

Leuk, afwisselend.

Leuk park! Het was erg leuk voor mijn kinderen dat de sprookjesbosmedewerkers waren verkleed en erg vriendelijk zijn. Een minpuntje was dat het erg stoffig was op sommige plekjes. Voor de rest hebben wij ons goed geamusseerd. Groeve was erg leuk.

augustus 2018

• 4Esther10-08-2018

Viel erg tegen

Het park viel mij erg tegen. ..stond op de website dat het een attractiepark was maar dat is het zeker niet...het is een speeltuin. Staat gelukkig tegenwoordig ook nu wel beter op de website. Veel achterstallig onderhoud. Zo lagen er in twee sprookjeshuisjes de prinsen op apegapen, zat er in het springkussen te weinig lucht waardoor er niet gesprongen maar gehobbeld werd en waren bij de willem tel (boogschieten ) 4 van de 6 pijlen kapot. Een park echt voor kleine kinderen tot max 7 jaar. Voor mn dochter van 8 was t eigenlijk niet geschikt met een heel traag draaiende zweefmolen en draaimolen. Voor de grot moest apart betaald worden. In de speeltuin hebben de kids zich wel vermaakt. Ik denk...wees duidelijk wat je biedt : speeltuin en sprookjes en zorg dat alles goed onderhouden is voordat je Iets nieuws bijmaakt...

juli 2016

10 van de 124 reviews gezien