Hotel Het Ankerstersterster

9.1Fenomenaal

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

9.1Fenomenaal

Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Het Anker

• 9Guy en Katrien22-05-2016

Gezellig hotelletje met prima huiselijke service !

Wij verbleven in het Pinksterweekend twee nachten in het hotel 'Het Anker' bij Lylianne. De ontvangst was heel warm en hartelijk en de service top. Zeer rustige, propere kamer met een degelijke badkamer en dito bed. Het ontbijt was heel compleet, lekker en vers. De gastvrouw geeft tips en richtlijnen voor uitstapjes in de buurt. Wij brachten een gezellig weekend door in het mooie Valkenburg. Aanrader: bezoek aan de steenkoolmijn in de Mergelgrotten.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9spijkers08-02-2016

Een leuk en gemoedelijk en gastvrij hotel. Super !

Eigenlijk vonden we alles goed, ontbijt 10 met een griffel. Leuk gastvrij ontvangst, kamers netjes met prima bedden. Meer het idee dat we bij vrienden verbleven. Komen graag nog eens.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Roelof Lemstra25-09-2015

Prima Hotel

Prima ontvangst , gemoedelijk ondanks het slechte weer deze week. Wij hadden de iets grotere kamer omdat ik daar om gevraagd had en deze was prima. Lilyanne en moeders zeer attent bij vragen over Valkenburg en omgeving. Ontbijt was prima en ook de parkeergelegenheid was voor handen voor een €1 per dag waar vind je dat nog in Valkenburg. Vanuit dit hotel diverse dagtrips gemaakt mede op aanwijzingen van de dames. Jammer van het slechte weer want we hadden graag op het terras gezeten maar moesten nu ons heil zoeken in Valkenburg wat ook niet verkeerd is. Als we weer richting Valkenburg gaan dan nemen we zeker dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9mari16-06-2015

een aanrader, op loopafstand van het centrum

Uiterst vriendelijke gastvrouw, zeer goed ontbijt (we kwamen niets tekort en als het op was kon je gewoon bij vragen), wel kleine kamers echter voor een paar dagen geen probleem want (in ons geval) slaap je er alleen maar. Bedden waren (voor ons) te zacht, maar een ander zal dit anders bepalen wellicht. Kamer/badkamer was schoon. Op de kamer was een TV aanwezig (37cm) met NL-zenders. Niet meer van deze tijd, maar het was er wel. Van de gastvrouw kregen we een parkeerkaart voor de auto zodat we de auto in de zijstraat konden parkeren. Kosten €1 per dag. Ligging is gewoon perfect. De straat waaraan het hotel staat is overdag best wel druk echter in de nacht heb je op de kamer er geen last van. In 5 minuten loop je het drukke centrum binnen. Tijdens ons verblijf was het zonnig en hebben we op het terras van het hotel een biertje kunnen drinken. Voor het overige (bv. lunch/diner) had het hotel geen faciliteiten echter genoeg restaurantjes op loopafstand. Kortom: een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Cobus06-07-2014

Schoon, netjes, vriendelijk, simpel

Erg leuk hotelletje met buitengewoon vriendelijke gastvrouw. Ligging op 5 minuten lopen van centrum. Hotel met weinig faciliteiten. Racefietsen konden in eigen garage, super geregeld. Kamers sober, klein, eenvoudig maar schoon. Bedden zacht en erg smal. Ontbijt eenvoudig maar gewoon goed. Omgeving prachtig.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Erik01-03-2014

Eenvoudig doch goed Hotel

Een prima hotel met zeer vriendelijke bediening en keurige schone kamers. Echt een plek om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Ronny13-12-2013

Fijn hotel

Klein hotel gerund door moeder en dochter. Daar de dochter net was bevallen eed bij ons de mama de dienst alleen wat ze overigens zeer goed deed. Bij aankomst werden we overdonderd met alle mogelijk nuttige info aangaande de kerstevenementen in de stad. Het hotel ligt op loopafstand (10') van het centrum en de meeste kerstevenementen. In het hotel is er geen restaurant maar in de buurt zijn er veeeel te vinden. De kamers worden dagelijks propergemaakt en handdoeken ververst. Als we nogmaals gaan naar Valkenburg gaan we zeker naar dit hotel terug.

Gereisd met partner in december 2013

• 9Christ Mous18-08-2013

Geweldig leuk hotelletje.

Prima ligging. Hartelijke ontvangst, bijzonder gastvrij en behulpzaam. Goede, zeer schone kamer met uitstekende badkamer. Uitgebreid, heerlijk ontbijt. Kwalitatief bijzonder goed, zeker voor de prijs. Een absolute aanrader !!!

Alleen gereisd in juli 2013

• 10Familie van der Molen01-04-2013

Service en gastvrijheid

Wij komen al enkele jaren met veel plezier in dit geweldig gastvrije familiehotel. Lyllianne en haar moeder zorgen dat je je een echte gast voelt. Wij komen er samen met de kinderen altijd met veel plezier en slapen dan beneden in de familiekamer. Het ontbijt is 's morgens goed en ze zorgen altijd voor iets extra's bij het ontbijt. Een ideale plek voor uitstapjes in de omgeving (Maastricht, België). Het hotel ligt schuin tegenover de kabelbaan op loopafstand van het centrum. In het centrum zijn er voldoende mogelijkheden om te gaan eten en we hebben daar inmiddels enkele favoriete eetgelegenheden gevonden. Met name de gastvrijheid zorgt er voor dat we altijd met plezier weer terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

3 tips over Hotel Het Anker

• Martin, 14-08-2012

Let op: het ontbijt is in de prijs inbegrepen, bij veel hotels is dit niet zo. Hou hier rekening mee bij prijsvergelijking.

• Familie van der Molen, 01-04-2013

Restaurant Le Baroque en de Gouden Leeuw in het centrum van Valkenburg. Daarnaast goede verbinding met openbaar vervoer naar Maastricht.

• mari, 16-06-2015

tafelBBQ-en bij steakhouse Richi in de grote straat

0 vragen over Hotel Het Anker

• Huishoudelijke apparatuurTV