Hotel Het Ankerstersterster

9.1Fenomenaal

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

9.1Fenomenaal

Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Het Anker

• 10Diana Dorrepaal30-05-2019

Wij zijn een weekend in dit hotel geweest met onze dochter. Bij aankomst werden wij super gastvrij ontvangen met koffie en een chocolademelk voor onze dochter. Paul en Sandra zijn hele lieve en gezellige mensen die voor je klaar staan maar er ook voor zorgen dat je het goed naar je zin hebt. Zij hebben veel leuke tips. De kamers zijn schoon en netjes, de bedden liggen prima en het ontbijt is erg uitgebreidt, inclusief een gekookt of een gebakken eitje wordt meteen voor je klaar gemaakt. Schuin tegenover het hotel vind je de kabelbaan, rodelbaan en tokkelbaan, 200 meter lopen dan zit je al midden in het centrum, de diverse grotten, Thermae 2000, kabelbaan enz is allemaal op loopafstand. Wij hebben een geweldig weekend gehad en willen zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Gert Van Nes28-12-2018

Gastvrij en goed verzorgd hotel het Anker

Wij gaan al vele jaren met kerst naar het prachtig in kerstsfeer gedompelde Valkenburg. Dit jaar verbleven we in hotel Het Anker van eigenaren Paul en Sandra. Zij runnen pas sinds April van dit jaar dit kleinschalig hotelletje net buiten de drukte, amper vijfhonderd meter lopen en je bent in het centrum. Erg hartelijke eigenaren en prima kamers, schoon en rustig, zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, een eitje gekookt of gebakken ? Het wordt met liefde voor de gasten bereid. Prive Parkeren achter het hotel voor €5,- per 24 uur.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Grietje17-08-2018

Een weekendje Limburg

We werden zeer gastvrij ontvangen met koffie en thee. Nette- schone kamers, eenvoudig ingericht met goede / schone bedden. Kamers waren niet erg groot , was bij ons bekend, viel ons reuze mee. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De persoonlijke aandacht voelde goed en vertrouwd.
    De gezelligheid van Valkenburg. Het centrum op een afstand van 200 meter In de avond en nacht geen last van het uitgaansleven is ons prima bevallen. Een fijne locatie voor een paar dagen om van daar uit Limburg te bezoeken. Ook de familieleden hebben het als zeer prettig ervaren. We komen vast nog eens terug. Veel succes

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Chantal28-07-2018

Gastvrij en goed familiehotel

Een gezellig familiehotel dichtbij de kabelbaan en in het centrum van Valkenburg. De kamers zijn eenvoudig, netjes, schoon en van allen benodigdheden voorzien. Het ontbijt was goed, met keuze uit een gebakken ei met spek of gekookt ei. Er is een gezellig terras waar wij heerlijk een vlaai hebben gegeten. De nieuwe eigenaren zijn enthousiast en gastvrij. Mijn moeder, zus en ik hebben genoten van het verblijf!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Harry Bouwman27-05-2018

Super

Super vriendelijk, goed geregeld....kortom, voor herhaling vatbaar. We waren met 13 man (fietsmaatjes) uit Medemblik om de beenspieren en de keelspieren😉 op peil te houden. Paul en Sandra bedankt!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Peter Schreurs29-04-2018

Gastvrij en goede prijs kwaliteit verhouding!

Super gastvrij ontvangen door Sandra en Paul de nieuwe eigenaren. Waren gelijk op ons gemak. Heerlijk geslapen, top ontbijt met eitjes van de eigen kippen en zelfgemaakte jam. Een aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding en heel flexibel. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2018

• 8Familie uit Gendt20-04-2018

Kom zeker terug; zeer goed bevallen.

Prima verblijf gehad. Enthousiast ontvangen door de nieuwe eigenaren van hotel het Anker. Kamers eenvoudig maar alles is aanwezig wat je nodig hebt. Een goed bed en een lekkere douche. Een heerlijk ontbijt om de dag mee te starten. En zeer leuke, lieve gastvrouw en gastheer die het verblijf compleet maken.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Hendrik20-04-2018

Super gastvrij - recent vernieuwd.

Hotel Het Anker ligt aan de rand van het centrum. De nieuwe eigenaars zijn erg behulpzaam en zeer gastvrij. De kamers zijn vernieuwd en kraaknet. Verder zoeken hoeft niet : dit is een authentiek hotel met rustige ruime kamers en is vriendelijk geprijsd. En om het af te maken : de kersenvlaai was helemaal top. Ook het ontbijt was erg lekker. Valkenburg en omgeving hebben genoeg te bieden voor een meerdaags verblijf. Sportieve fietsers kunnen hier hun hart ophalen. Ik kom zeker terug in Het Anker !

Alleen gereisd in april 2018

• 2017
    6A04-06-2017

Simpel hotelletje zwaar overgewaardeerd

Wij werden op dag van aankomst gebeld of wij eerst onze sleutels wilden halen. Want de dochter had een feest en moeders had geen tijd om lang op ons te wachten. Na onze komst vertrok ze en was het hotel de hele avond en nacht onbemand. De kamer is ongezellig en gedateerd er staken hier en daar ook nietjes uit de plinten. Het ontbijt was goed.

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

9Zonnetje13-06-2016

Heerlijk klein en knus hotel in centrum

We werden netjes verwelkomt. En we konden onze auto parkeren voor 1euro. De hotelkamer was erg netjes en schoon. De bedden waren wel hard. Maar toch had ik aardig goed geslapen. Erg kleine tv op kamer. Maar niet belangrijk voor ons. Onze kamer was helemaal niet klein. Genoeg ruimte. Het hotel ligt tegenover de kabelbaan. En 5 minuten lopen van het centrum. Goede ligging en geen last gehad van auto's van buiten. Ontbijt was ook goed verzorgd. Alles compleet en werd aan tafel bezorgd. Genoeg keuze maar geen Crossaint en geen muesli. Dat hoefde voor mij ook niet. Welke lekkere oven broodjes. En sneetjes brood/krenten brood/beschuit/gekookt eitje/ontbijt koek. En allemaal vers. Aanrader in valkenburg is de gemeente grot en kabelbaan-rodelbaan. Wij gaan zeker terug naar dit hotel!

Gereisd met partner in juni 2016

3 tips over Hotel Het Anker

• Martin, 14-08-2012

Let op: het ontbijt is in de prijs inbegrepen, bij veel hotels is dit niet zo. Hou hier rekening mee bij prijsvergelijking.

• Familie van der Molen, 01-04-2013

Restaurant Le Baroque en de Gouden Leeuw in het centrum van Valkenburg. Daarnaast goede verbinding met openbaar vervoer naar Maastricht.

• mari, 16-06-2015

tafelBBQ-en bij steakhouse Richi in de grote straat

0 vragen over Hotel Het Anker

• Huishoudelijke apparatuurTV