Géén boekingskosten

Hotel Het Anker

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)
9.2FenomenaalScore uit 23 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 23 reviews
  • 9Waardering

23 Reviews over Het Anker

• 9Peter05-10-2021

Top locatie

We werden erg vriendelijk met koffie ontvangen. Vanaf 11.00 uur inchecken was mogelijk. Nette hotelkamer voorzien van schoon sanitair. Het ontbijt was meer dan voldoende en genoeg keus. Op loopafstand van het centrum van Valkenburg. We komen zeker volgend jaar terug! Bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 9Henk21-09-2021

Geweldig

Bij aankomst op vrijdag hartelijk ontvangen door Paul en Sandra. Fantastisch lang weekend gehad. Ontbijt s'morgens heel uitgebreid en fantastische bedden. Kamers zijn zeer schoon. Zeker een aanrader dit Hotel.

GA ZO DOOR PAUL EN SANDRA

• 10Jeannette en Gerry09-08-2021

Top hotel met gastvrije eigenaars.

Een heel fijn ontvangst gehad van de eigenaars, zeer vriendelijk en gastvrij. We hadden een mooie kamer bij de tuin. In de ochtend een goed ontbijt met alles erop aan. Een gebakken eitje, gekookt eitje, geen probleem. Wij hebben het reuze naar onze zin gehad en komen zeker weer terug. Het lig op 1 min lopen van het centrum.

• 9Jack18-09-2020

Prima hotelletje

We hebben het erg naar ons zin gehad ,lekker ontbijt ,en de eigenaar is heel klantvriendelijk.

• 10Diana Dorrepaal30-05-2019

Wij zijn een weekend in dit hotel geweest met onze dochter. Bij aankomst werden wij super gastvrij ontvangen met koffie en een chocolademelk voor onze dochter. Paul en Sandra zijn hele lieve en gezellige mensen die voor je klaar staan maar er ook voor zorgen dat je het goed naar je zin hebt. Zij hebben veel leuke tips. De kamers zijn schoon en netjes, de bedden liggen prima en het ontbijt is erg uitgebreidt, inclusief een gekookt of een gebakken eitje wordt meteen voor je klaar gemaakt. Schuin tegenover het hotel vind je de kabelbaan, rodelbaan en tokkelbaan, 200 meter lopen dan zit je al midden in het centrum, de diverse grotten, Thermae 2000, kabelbaan enz is allemaal op loopafstand. Wij hebben een geweldig weekend gehad en willen zeker nog een keer terug komen.

• 9Gert Van Nes28-12-2018

Gastvrij en goed verzorgd hotel het Anker

Wij gaan al vele jaren met kerst naar het prachtig in kerstsfeer gedompelde Valkenburg. Dit jaar verbleven we in hotel Het Anker van eigenaren Paul en Sandra. Zij runnen pas sinds April van dit jaar dit kleinschalig hotelletje net buiten de drukte, amper vijfhonderd meter lopen en je bent in het centrum. Erg hartelijke eigenaren en prima kamers, schoon en rustig, zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, een eitje gekookt of gebakken ? Het wordt met liefde voor de gasten bereid. Prive Parkeren achter het hotel voor €5,- per 24 uur.

• 9Grietje17-08-2018

Een weekendje Limburg

We werden zeer gastvrij ontvangen met koffie en thee. Nette- schone kamers, eenvoudig ingericht met goede / schone bedden. Kamers waren niet erg groot , was bij ons bekend, viel ons reuze mee. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De persoonlijke aandacht voelde goed en vertrouwd.
    De gezelligheid van Valkenburg. Het centrum op een afstand van 200 meter In de avond en nacht geen last van het uitgaansleven is ons prima bevallen. Een fijne locatie voor een paar dagen om van daar uit Limburg te bezoeken. Ook de familieleden hebben het als zeer prettig ervaren. We komen vast nog eens terug. Veel succes

• 9Chantal28-07-2018

Gastvrij en goed familiehotel

Een gezellig familiehotel dichtbij de kabelbaan en in het centrum van Valkenburg. De kamers zijn eenvoudig, netjes, schoon en van allen benodigdheden voorzien. Het ontbijt was goed, met keuze uit een gebakken ei met spek of gekookt ei. Er is een gezellig terras waar wij heerlijk een vlaai hebben gegeten. De nieuwe eigenaren zijn enthousiast en gastvrij. Mijn moeder, zus en ik hebben genoten van het verblijf!

• 9Harry Bouwman27-05-2018

Super

Super vriendelijk, goed geregeld....kortom, voor herhaling vatbaar. We waren met 13 man (fietsmaatjes) uit Medemblik om de beenspieren en de keelspieren😉 op peil te houden. Paul en Sandra bedankt!!!

• 9Peter Schreurs29-04-2018

Gastvrij en goede prijs kwaliteit verhouding!

Super gastvrij ontvangen door Sandra en Paul de nieuwe eigenaren. Waren gelijk op ons gemak. Heerlijk geslapen, top ontbijt met eitjes van de eigen kippen en zelfgemaakte jam. Een aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding en heel flexibel. We komen zeker terug!

Hotel Het Anker info

• AirconditioningNiet beschikbaar