Pension Herberg d'Eifel

29 reviews over Pension Herberg d'Eifel in het Nederlands

Belabberde organisatie

angela
10-8-2016

Via een aanbieding kwamen we bij deze herberg terecht. Een maand voor reservering werd de aanbieding al als verzilverd zichtbaar op aanbieding terwijl wij er nog niet waren geweest. Daar begon het vreemde al, maar bij een belletje bleek dit geen probleem, kwam door de herberg zelf. De dag zelf gebeld over parkeergelegenheden, een slechte uitleg met de woorden 'vraag het anders bij de balie' (logisch als je in de auto zit inderdaad). Tot we aankwamen bij de herberg, en onze kamer overboekt bleek te zijn (nadat we maanden van te voren hadden gereserveerd, prima dat je minder voorstelt als je een aanbieding-koper bent). Na ook nog eens meer toeristenbelasting te hebben betaald, gingen we op weg naar het hotelletje waar we dan maar heen moesten. SUPERvriendelijke mensen daar, maar geen wifi, wat we wel echt wilden. En de gaia-zoo kaarten die we bij de aanbieding zouden krijgen, konden we ook nog eens bij zijn andere hotel gaan halen. Waar we ook nog eens een telefoontje van hem hoorde over andere klanten. Ja, dat waren zeikerds en moesten niet zo zeuren. Kan die ook mooi over ons gaan zeggen!

SUPERslecht geregeld dus! Kom naar deze herberg NOOIT meer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Dit nooit meer

Piet
14-6-2016

Bar en bar slecht en waarom; wij hadden een kamer die leek meer op een kast zo klein. Een badkamer waarvan de douchekop los zat en voortdurend naar beneden viel oftewel deze zat met plakband vastgemaakt. Hiervan melding gemaakt bij de uitbater echter deze vertelde dat de toeristen dit hadden veroorzaakt en hij dit wel zou laten maken maar ach. De bedden werden niet opgemaakt, geen zeep of shampoo aanwezig. Bij aankomst - wij konden vanaf 15.00 uur terecht en de uitbater kwam om 16.00 uur - werden wij nauwelijks begroet en ook geen excuses aangeboden dat de beste man pas om 16.00 uur aan kwam lopen. Het enige positieve punt is de ligging en het eten, echter deels. Kortom wij komen hier niet meer terug, een bak ellende en geen gezelligheid en oh ja, bij het eten bestelden wij, een tapbier en sinas maar dit was er helaas niet.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Heel gehorig

Sjaak
18-6-2012

Hotel is prima gelegen, net even buiten het centrum (2 minuten lopen). Het is helaas wel heel gehorig. Wij sliepen op de 1e etage. De 2e etage heeft een houten vloer. De gasten die boven ons sliepen leken wel olifanten. Helaas geen oog dicht gedaan. Ook de muren lijken van karton. Je hoort letterlijk wat er gezegd wordt bij de buren/bovenburen.

Gereisd Met partner in juni 2012

redelijk hotel

Peter
14-12-2010

Het hotel heeft een goede ligging, op 50 meter van de hoofdstraat van Valkenburg! Het ontbijt was matig, op die 4 verse croissants na. Geen vers fruit/melk,en oude koffie uit een thermoskan. De kamers zijn wel redelijk voor Valkenburg, in ieder geval een eigen toilet/douche. De bedden zijn goed voor een weekend anders rugklachten. Het ligt wel gunstig en heeft een leuke serre voor de rokers onders ons. Inchecken kun je ook al vroeg, als de kamer klaar is mag je er direckt in. Al met al een redelijk hotel voor Valkenburg. Vraag naar een parkeerkaart 7,50 euro 24uur! Parkeren op 50 meter van het hotel.

Gereisd Met partner in december 2010

komen zeker terug

m
25-10-2010

netjes ontvangen, mooie kamers niet te klein douche en toilet iets aan de kleine kant maar niet storend. Niet super de lux maar dat hoeft van ons ook niet. Gaat om de sfeer! Ligt heel mooi aan het centrum. Ontbijt was super!! erg goed voor elkaar en heerlijk vers!! Als wij terug komen naar valkenburg dan zeker terug naar de driesprong!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

goed hotel voor een paar dagen

30-7-2010

het is wel een goed hotel,alleen het stonk wel op de kamer naar de afvoer,kwestie van de douche aanzetten.verder het ontbijt was goed en vers,de ligging is perfect. al met al goed voor een paar dagen

Gereisd Met partner in juli 2010

heel eenvoudig maar het is goed.

Arie
26-7-2010

Vriendelijke mensen,netjes ontvangen. De kamer was wel klein,wel met eigen douche en toilet op de kamer.Maar daar kom je alleen om te slapen.Het ontbijt was perfect.Een hele schaal vol met croissantjes,witte en bruine broodjes,jus d'orange,koffie,thee en kaas,worst,hagelag,pindakaas,genoeg dus.En niet te vergeten een lekker gekookt eitje.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

leuk hotel

danielle
16-7-2010

prima hotel, ligging goed kamers netjes, ontbijt heerlijk vers en voldoende, diner echt heerlijk.aanrader de biefstuk. gezellig gastvrouw en - heer. voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Wed Jul 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

danielle
16-7-2010

net terug van 2 nachtjes slapen in dit hotel. prima service, klein gezellig hotel, ligging gelijk bij de gezellige winkeltjes, ontbijt heerlijk vers en voldoende, diner echt heerlijk vooral de biefstuk! gezellig gastvrouw en -heer. enige nadeel gelijk langs de weg maar dat liggen veel hotels in valkenburg. voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Fri Jul 16 2010 19:25:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg goed en gezellig hotel!!

Mariska, Sanne, Celvin en Mark
9-5-2010

Wij hebben het afgelopen weekend in hotel De Driesprong overnacht met en hebben ons hier erg goed vermaakt! het is een goed hotel met mooie schone kamers een heerlijk ontbijt en een enorm goede ligging (nog geen 5 min. van het centrum) Wij komen hier zeker nog een keer terug en vinden dit hotel absoluut een aanrader!! Groeten uit Zwolle!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Herberg d'Eifel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Herberg d'Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.