Bed and Breakfast Hästens&Breakfast

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Onze honeymoon was voortreffelijk

Moke en Henk
20-11-2013

We hadden tijdig een kamer besproken, maar waren op de dag van aankomst wat aan de late kant en werden gebeld hoelaat men ons kon verwachten. Bij aankomst werden we opgevangen door een enthousiaste eigenaresse / gastvrouw. Tijdens het inschrijven kwam ze erachter dat we de dag er voor getrouwd waren. Wat een enthousiasme.

Ze ging gelijk weg en we kregen een fles "champagne" ter verwelkoming aangeboden.

Wat een prachtige kamer en wat een heerlijke bedden. Alles had tot in detail aandacht gekregen. En een uitgebreide nespresso keuze.

In de ochtend een heerlijk ontbijt en een bijzondere gastvrijheid.

Prachtige huis- / eetkamer. Aan alles was gedacht.

We zijn in de watten gelegd en hebben echt het gevoel gehad dat we verwend werden.

Gewoon geweldig. Service, kamers, ontbijt, sanitair, gratis minibar op de kamer, nespresso koffie. Ik kan geen verbeteringen bedenken en ik ben toch over het algemeen een kritische gast.

zeer mooi met een uitstekende service

hotguppy
20-9-2010

We hadden beslopten voor de eerste x om een nachtje te overnachten bij een bed & breakfast.

Bij het zoeken op internet is ons oog gevannen op Hastens & breakfast.

Aangekomen stonden de eigenaren ons al op te wachten met heerlijke limbugrse vlaai en een zéér lekker bakkie koffie.

Na een gezellige babbel zijn we begeleid naar onze kamers....nou als je van luxe houd ga dan hier een naaroe. super hastens bedden met masage, gevulde minibar waarvan je gratis gebruik mag maken, zeer mooi badkamer....En dit alles zéér smaakvol ingericht.

de volgende morgen werden we opgewacht met een ongekend leeker onbijt. De eigenaar ( een echte fan van mensen vermaken) stond zich helemaal te vermaken met verse vleeswaren te snijden voor ons, en mevrouw zorgde voor de lekker eitjes ( in alle bereidingsmanieren hoe wij het wilde)

Kortom: Een zeer mooi verbouwde hoeve met ongekende luxe in al zijn vormen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hästens&Breakfast in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hästens&Breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Hästens&Breakfast scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.