Hotel Hampshire - Voncken Valkenburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°14°
Hotel Hampshire - Voncken Valkenburg
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Voncken Valkenburg voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Hampshire - Voncken Valkenburg in het Nederlands

Niet meer van deze tijd; zeer overrated!!

Karmel
15-5-2018

Zeer gehorig hotel! Kamers leken wel muren van boordkarton te hebben en deuren die enorm veel lawaai veroorzaakten. Ik verzocht bij de boeking om een rustige kamer, maar wij zaten aan de weg, waar ook nog 24/7 werkmannen bezig waren en een open liggend reool was; dit zorgde tevens voor enorme stankoverlast, zodat wij (wij waren er tijdens de bijzonder warme dagen in april) geeneens het de Balkondeur open konden doen! Ontbijt was in tegenstelling tot wat vele anderen zeggen echt van erbarmelijk slechte kwaliteit! Jaren 70 ellende; alleen volvette (en dan ook nog oud!) zuivelproducten; nauwelijks vers fruit; slechts 1 brood; rotte!!!! scrambled eggs en slechts zacht gekookte (plof) eieren en geen gebakken eieren of anderszins vers bereide warme producten. Geen gezonde producten/ geen rauwkost/ goede müsli/ gee gezonde kwark of andere zuivel etc. Echt bizar dat anderen dit een goede review hebben gegeven. Werkelijk alles jr 70 dit hotel!

De plek is prima, vlakbij het leuke centrum van Valkenburg. Hotel is goed, maar toch wat minpunten: er zaten haartjes op het bed. Het was wel schoon (niet gebruikt) maar na melding gemaakt te hebben bleek er een probleem met de wasserij. Dit was dus blijkbaar bekend, maar men had er niet op gelet. We hebben gevraagd om nieuw beddengoed, maar ze hebben waarschijnlijk alleen een beetje schoongeveegd, want er zaten nog steeds een paar haartjes op. Gemiste kans om het goed te maken. Restaurant heeft meer verbeelding dan kwaliteit. Volgens ons was de biefstuk in dezelfde pan gebakken als de hert. Zo smaakte het althans. Eten en garnituur waren ook erg zout. Prijs/kwaliteit ligt al met al een beetje scheef.

Super Hotel

Valerie
29-10-2017

Valkenburg is heel erg gezellig je kan er super lekker eten. Hotel Voncken levert fantastische service je kan je auto heel erg dichtbij parkeren het ontbijt is er ook super en de kamers zijn schoon en goed onderhouden.

Prima hotel

Oscar en Yvonne
30-8-2017

Prima hotel. Voor herhaling vatbaar. Kamer was netjes en schoon met prima bedden. Ook geen smerige vloerbedekking ( wat je nog in diverse hotels ziet ) maar een laminaat of zeil vloer. Wat wij erg prettig vonden is dat het centrum om de hoek is. Verder een prima en uitgebreid genoeg ontbijt. Alles met elkaar.......gewoon top, en dat geboekt via touroperator. We zijn echt niet afgescheept met het minste van een hotel.

Prima hotel voor een korte vakantie

Ella
20-8-2017

Prima hotel in het centrum van Valkenburg. Mooie ruime kamers.

Klein minpuntje: bedden waren iets te zacht. Het ontbijt is goed maar te sober. Mag wel iets uitgebreider.

Hotel Voncken heeft ons plezier geschonken

MIEKE BOND
17-8-2017

Wij vieren vonden alles prima ,de ligging ,de kamers de airco het ontbijt ,het personeel én de eigenaars , we waren met vieren en het was goed vertoeven ,alles proper ,we komen daar zéker terug naar toe als we naar Valkenburg gaan .Kunnen geen minpunten opnoemen dus !!! Een aanrader

schone kamer ,en vriendelijk personeel

jan mulder
26-2-2017

eigenaar deed alle moeite om om te boeken i.v.m. ziekte en dat is gelukt.verders een prima hotel met vriendelijk personeel.ligging mooi in het centrum,parkeren tegen betaling,ontbijt keurig verzorgd en ruim voldoende.het enige minpuntje wat we konden vinden was dat er geen koffie en thee faciliteiten op de kamer waren.maar dat weegt niet op tegen alle pluspunten.eindcijfer 8,5

Super genoten

Levibel
14-2-2017

Ligging en vriendelijkheid van het personeel. Mooie kamer, fijne douche en bad.

niet goed . Gehorig.

Frans en Ida
24-1-2017

Fijn Hotel . We komen er al jaren.De kamers zijn pas vernieuwd. Goed en vriendelijk personeel.

We hadden een leuk winterarrangement inclusief een 2 gangen diner.

Goed advies gekregen van de vriendelijke ober.

Leuke dagen gehad.

Erg duur voor de aangeboden accomodatie

Bertus de vries
27-11-2016

De kamers en het ontbijt passen beter bij een budget hotel

Voor 190 euro per nacht verwachten wij iets anders

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Voncken Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Voncken Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Voncken Valkenburg scoort een 7.29 uit 10 op basis van 107 reviews.