Hotel Golf & Welness Hotel Tummers

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers

We hebben een aantal aanbieders voor Golf & Welness Hotel Tummers voor je op een rij gezet:

341 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

Geweldig hotel een dikke 10

De vries
9-12-2017

Wat een top hotel!! Super vriendelijk personeel,prachtige hotelkamers. Ontbijt is erg goed en veel keus,complimenten aan de meneer die het ontbijt verzorgd. Na een dag shoppen heerlijk gegeten in het hotel,ook een aanrader.Treinstation aan de overkant. Kortom wij geven dit hotel een dikke 10 en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een absolute aanrader!

Familie de Graaf
28-11-2017

Super gastvrije eigenaresse en personeel die er alles aan doen om het de gast naar de zin te maken. Kamer is schoon, goede bedden en een verzorgd ontbijt. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in november 2017

Uitstekend hotel en centraal gelegen.

Jules van Oldenbeek
17-11-2017

Goed hotel met vriendelijk personeel en charmante eigenaresse.

Angelique van Oldenbeek
17-11-2017

Net terug van 3 dagen in het hotel Tummers. We waren hier nu voor de derde keer. Wat hebben we weer genoten. De eigenaresse (Inez) zoals altijd zeer gastvrij en belangstellend. Het geeft je gelijk een gevoel van thuiskomen. Ook het personeel is erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Wij gaan zeker weer een keer terug. Een echte aanrader!!!

Anton
16-11-2017

Geweldig familiehotel, vriendelijke ontvangst door eigenaresse en personeel, bediening zeer goed. Tevens kan men in de salon heerlijk zitten om te borrelen, eten was perfect. Tevens een zeer goede kamer met goede bedden.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer vriendelijk personeel,correct en super kamer en een fantastische inrichting waar je je helemaal thuis voelt,de plekken om te zitten om te borrelen zo gezellig en ook om gelijk te dineren

Geweldig

Cindy Onstenk Ekhart
10-10-2017

Bij hotel Tummers voelt als het thuiskomen. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaresse, een top kamer en heerlijke bedden, in de avond gedineerd het was héérlijk, in de avond gezellig aan de bar een drankje gedaan. En dan in de ochtend een geweldig ontbijt buffet echt van alles staat erop . We hebben genoten in een woord Geweldig en super Gastvrij We komen graag een volgende x weer

Gereisd met partner in oktober 2017

nooit meer

Daniel
9-10-2017

-Onbeschofte eigenaresse. -Slecht schoongemaakte kamer, muf en ouderwets, later kregen we een betere kamer -slecht ontbijt, zalm staat ongekoeld. ei en spek staat de hele ochtend in een warmhoudbak. Weinig keuze. -Prijs/kwaliteit. Veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf tijdens ons fietsweekend!

Monique Kroes (fietsgroep Juliën Lienden)
9-10-2017

Wij hebben genoten van het plezierige verblijf bij Hotel Tummers tijdens ons fietsweekend (begin oktober). De fantastische service (fietsen in een gesloten ruimte in de kelder en het gratis later uitchecken om nog te kunnen douchen) heeft ons weekend compleet gemaakt. Het ontbijt was heerlijk en na het fietsen van onze route (Amstel Gold Race-lus 3) hebben wij genoten van heerlijke hapjes en drankjes in de gezellige ronde zithoek naast de bar (aanrader). De ligging tegenover het station en op wandelafstand van het centrum was perfect! Ook de gratis parkeergelegenheid in de kelder en naast het hotel is een groot voordeel. Wij zullen zeker weer kiezen voor Hotel Tummers bij een volgend verblijf in Valkenburg!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Voor de 2e keer hier overnacht, als uitgangsbasis voor een golfweekend met 12 pers. Hartelijk ontvangst aan de bar, eigenaresse kende ons nog. Goede 3-gangen diner genoten en een goed ontbijt. Eigenerasse heeft 's nachts nog mijn jas gewassen die door een glijpartij die dag onder de modder zat. Kamers fris en schoon, van alles voorzien. Misschien een wat kleine badkamer echter zeker schoon en fris en lekker warm water. Echt een prachtige uitvalsbasis om Zuid-Limburg te ontdekken. En je zit ook nog eens met enkele min. lopen in het gezellige centrum van Valkenburg. Een aanrader dus; we gaan waarschijnlijk volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.