Hotel Golf & Welness Hotel Tummers

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-3°
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Golf & Welness Hotel Tummers voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!

Mw.Bos,
6-12-2018

Op onze doorreis naar Aken hebben we hier op maandagavond overnacht. Een bijzonder aardige man wees ons de kamer en die was perfect. Net als het ontbijtbuffet trouwens. Super stille locatie ook al is het direct tegenover het treinstation. Parkeren kan achter het hotel voor 5 euro.

Kenmerken

340 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

Geweldig!

Mw.Bos,
6-12-2018

Zoals ik al heb aangegeven uitstekend.

Harry Jansen,
31-10-2018

Het hotel is uitstekend. Ook de slaapkamer is keurig in orde. Ontbijt zeer goed. Alleen jammer dat er 's-avonds niemand of misschien een enkeling in het restaurant dineert.

Supergeweldig!

Mirjam,
28-10-2018

Hotel Tummers is een gezellig, sfeervol en superleuk hotel! We hebben weer een superleuke tijd in dit hotel gehad. Volgend jaar zeker weer een paar dagen. Mevrouw Tummers is een hartelijke en lieve vrouw en vriendelijk en gezellig personeel. Ik raad dit hotel aan iedereen aan.

Direct boeken

Mevrouw Tummers was erg aardig en de afstand was goed naar het centrum, loopafstand.

Onze kamer was redelijk, maar enkel glas met een drukke straat is geen goede combinatie en geen 4 sterren Verder waren er ook bouwwerkzaamheden bij het stadion, recht tegenover het hotel tot diep in de nacht.

Ook waren er nog gasten die luidruchtig waren en we hebben dus een slechte nachtrust gehad.

Het uiterlijk van het hotel heeft een mooie warme uitstraling binnen.

Fantastisch !

Corrine,
21-10-2018

Super hotel goeie service gastvrij super ontbijt zeer uitgebreid dag je de hele dag niet hoeft te eten

Perfecte ligging en super goeie bedden. Kortom bij Tummers heeft u echt het gastvrije Limburg gevoel.

Casper,
3-10-2018

Bij binnenkomst al vriendelijk begroet

Kamers zijn onlangs vernieuwd je rook de nieuwigheid nog deze zijn erg mooi geworden

Prima geslapen

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

lekker en een goed ontbijt volop keuzes

Kortom een zeer geslaagd weekend

Fantastisch!!

Groep Verhoeven,
17-8-2018

We waren in hotel tummers met een groep van 20 om de heuvellandvierdaagse te lopen! Ligging super! Bus voor de deur die ons naar de start bracht!

Hartelijk dank Inez, Tihana en Laurens voor jullie gastvrijheid en gezelligheid. Service, ontbijt en diner heerlijk! Kamers heel mooi en schoon! Gezelligheid aan de bar savonds. Kortom niks te klagen!! Aanrader!!!

Heerlijke 2 dagen gehad op een superplek

Saskia Klap,
15-7-2018

Fantastisch hotel met juist oog voor gasten en hun persoonlijke behoeften.

Vriendelijk, zorgzaam, familiair en goede prijs kwaliteit verhouding.

Minpuntje is dat nu het zomer is, de kamers niet goefdgekoeld kunnen worden dus zou een airco wenselijk zijn maar de openslaande deuren met prachtig uitzicht maakt alles dan weer goed en ook de frisse lucht.

Zeker om te onthouden

G.Grijpink,
3-7-2018

De bediening en het eten is prima. Je voelt je meteen thuis. De badkamer is alleen aan de kleine kant omdat er een bad in staat. Je zit met je knieën tegen het bad als je op het toilet zit.

Geweldig hotel...

T. Tol,
28-6-2018

Fantastisch hotel. Perfecte ligging tegen over het station. Service is geweldig. De gastvrijheid is super !!!! Kan menig hotel nog iets van leren. Kamers zijn heel schoon. Mankeert niks aan. Het ontbijt is heerlijk. Je kunt in het restaurant heerlijk eten. ( Restaurant Perron 21). Laatst x dat wij er waren was in December. Het hele hotel was versierd in kerst sfeer. Geweldige sfeer. Hotel Tummers is een begrip in Valkenburg. Ik kom er al jaren. Klant is koning. Hotel tummers heeft vele vaste klanten die al jaren komen. Dus dat zegt genoeg. Kortom: een 'Aanrader'... Prijs/kwaliteits is heel goed. Parkeren achter het hotel... super !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.