Hotel Geste

18 reviews over Hotel Geste in het Nederlands

Fantastisch!

John en Rian
24-9-2018

Wij waren hier geweest via een deal. Overnachting, ontbijt inclusief een high tea. Voor een goede prijs. Met name de high tea was geweldig! Ook het ontbijt was heerlijk. Ook super aardige ondernemers. Echt een aanrader!

Super!

Monique Puijk
4-8-2018

Een heel lekker hotel, net buiten de drukte van Valkenburg, maar in 1 minuut lopen zit je in de drukte. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en hebben ons (met ontvangst, drankjes op het terras en het ontbijt) heerlijk in de watten gelegd. De kamer had alles wat we nodig hadden. We waren met z’n 3-en en het stapelbed en 2-persoonsbed waren prima. Geen grote kamer, maar we hebben geen ruimte gemist. Er zijn veel extra’s zoals een koffieapparaat waar gratis gebruik van gemaakt kan worden, nootjes bij de borrel en de koffers die naar de kamer werden gebracht. We hebben goede tips gekregen om zo makkelijk en goedkoop mogelijk te parkeren in Maastricht en Valkenburg.

Wij raden dit hotel zeker aan. En we hebben hier niet gedineerd of gelucht, maar wij zijn er van overtuigd dat dit ook van topkwaliteit is! Vooral de persoonlijke interesse is uitmuntend! Super bedankt, Frank en Rachèl!

Origineel en gastvrij!

Fam. Stolk
1-8-2018

Wat een leuke plek is dit! Wij zaten met onze 2 kinderen in het appartement, een heerlijke ruimte en van alle gemakken voorzien. Een apart keukentje met zitje, zeer ruime badkamer en stapelbed voor de kids. Superorigineel en met smaak en creativiteit ingericht. Geen suffe standaard familiekamer dit keer! We hebben er 's middags een tosti gegeten, die je zelf kunt samenstellen (=ideaal), en 's morgens zeer uitgebreid ontbeten en dat voor slechts 5 euro per persoon! De 2 kinderen zelfs voor maar 2,50 euro pp. Tussendoor werd nog gevraagd of je meer broodjes nodig hebt, echt super. Wij bedanken jullie nogmaals hartelijk voor jullie gastvrijheid!

Tips:

- met de kabelbaan de berg op (2 min van Geste vandaan) en minigolfen aan de voet van de Wilhelminatoren, Amerikaanse begraafplaats in Margraten, Mergelrijk, het labyrint op het drielandenpunt en heerlijk eten in de Bernardushoeve in Voerendaal met prachtig uitzicht en grote speeltuin.

Top! Geweldig!

Merten Meijer
30-7-2018

50 meter van het centrum. Relaxed hotel met creatieve inrichting, gezellige mensen en fantastisch eten. Niets op aan te merken, prima prijs-kwaliteitsvertoning.

Een echte aanrader!

Els en Lisanne
30-6-2018

High tea was uitmuntend. Zeer uitgebreid, aan tafel geserveerd ontbijt voor een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke eigenaars. Prima geprijsde kamers met fijne bedden. Op 100 m. van het centrum. 2 leuke wandelroutes. Parkeren in omgeving (parkeergarage) voor 8 euro per 24 uur of gratis op 15 min. loopafstand (eerst bagage afleveren bij hotel mogelijk). Een aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

Audriette
25-5-2018

Wat een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. 💖 Fijne sfeer! Heerlijk eten.  Fantastisch begin van de dag met verse koffie en ruim ontbijt aan tafel geserveerd🌼🌞. Rachel en Frank ontzettend bedankt voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker nog een keer terug!🥂

En oh ja het hotel ligt aan de voet van het kasteel net buiten de poort van het oude stadsdeel. 20 meter en je staat in de drukte.

Ook is er een leuke wandeling vanuit het hotel. Kortom niet twijfelen gewoon doen! Pak je kans en boek!!!

Goed toeven in Geste!

René Stevens
14-4-2018

Heerlijk gehad. De accommodatie is simpel doch doeltreffend. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De High tea was voortreffelijk en de mensen van het hotel, Frank en Rachel, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Hele vriendelijke mensen die je van alles kunnen vertellen over de omgeving. Tevens zit de accommodatie op zo'n 100 meter van het centrum en je hebt er geen last van! Wij vinden het echt een aanrader. Bij een eventueel volgend bezoek aan Valkenburg of omgeving is een verblijf in dit hotel zeker een optie!

Fantastisch!

Huub en Karin
31-3-2018

Gastvrij ontvangen. Midden in het centrum. De gastheer en kok doen alles om je het naar je zin te maken. Heerlijk gegeten. Lekker geslapen. De bedden zijn heerlijk. Kamer 2 met groot balkon is geweldig. Je hebt een prachtig uitzicht op de ruine en het is heel idyllisch. We komen graag terug!!

Genoten, graag weer

Sabine staring
1-1-2018

Supergezellig hotel. Heerlijk eten. Zowel ontbijt als diner. Ook met dieetwens (allergie) . Genoten met een hoofdletter G.

Kamer (5 persoons) super. Van alle gemakken voorzien. Keukentje. Fijne ruime douche en heerlijke bedden. Rachel en Frank doen er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. Gezellige knusse inrichting waardoor je je al snel thuis voelt. Wij vonden dit zoveel meer waard dan een stijve hotelkamer in een stijf en duur hotel. Het is een oud pand en zou wat gehorig kunnen (houten vloer met vloerbedekking)zijn maar daar hebben wij helemaal geen enkele hinder van gehad.

Oud en nieuw gevierd in Valkenburg. Qua uitzicht prima vanaf het hoge punt bij het sprookjesbos.

Vanaf het hotel ben je met drie koprollen in het centrum. Ideaal.

Wij komen zeker nog eens terug.

2 heerlijke dagen in Valkenburg

Fred Maas
20-12-2017

Fijne, klein hotel, rustig gelegen, net aan de rand van het centrum, 's nachts rustig.

Alles op loopafstand. Leuke kamer, fijne douche en goede bedden, prima ontbijt (leuk aan tafel geserveerd) en heerlijk avondeten.

Alles lekker schoon en zowel in het restaurant gedeelte als op de kamer erg gezellig. Gezellige gastvrouw en - heer. We komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Geste voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geste in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.