Hotel Geste

13 reviews over Hotel Geste in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Audriette
25-5-2018

Wat een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. 💖 Fijne sfeer! Heerlijk eten.  Fantastisch begin van de dag met verse koffie en ruim ontbijt aan tafel geserveerd🌼🌞. Rachel en Frank ontzettend bedankt voor het heerlijke weekend! Wij komen zeker nog een keer terug!🥂

En oh ja het hotel ligt aan de voet van het kasteel net buiten de poort van het oude stadsdeel. 20 meter en je staat in de drukte.

Ook is er een leuke wandeling vanuit het hotel. Kortom niet twijfelen gewoon doen! Pak je kans en boek!!!

Goed toeven in Geste!

René Stevens
14-4-2018

Heerlijk gehad. De accommodatie is simpel doch doeltreffend. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De High tea was voortreffelijk en de mensen van het hotel, Frank en Rachel, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Hele vriendelijke mensen die je van alles kunnen vertellen over de omgeving. Tevens zit de accommodatie op zo'n 100 meter van het centrum en je hebt er geen last van! Wij vinden het echt een aanrader. Bij een eventueel volgend bezoek aan Valkenburg of omgeving is een verblijf in dit hotel zeker een optie!

Fantastisch!

Huub en Karin
31-3-2018

Gastvrij ontvangen. Midden in het centrum. De gastheer en kok doen alles om je het naar je zin te maken. Heerlijk gegeten. Lekker geslapen. De bedden zijn heerlijk. Kamer 2 met groot balkon is geweldig. Je hebt een prachtig uitzicht op de ruine en het is heel idyllisch. We komen graag terug!!

Genoten, graag weer

Sabine staring
    1-1-2018

Supergezellig hotel. Heerlijk eten. Zowel ontbijt als diner. Ook met dieetwens (allergie) . Genoten met een hoofdletter G.

Kamer (5 persoons) super. Van alle gemakken voorzien. Keukentje. Fijne ruime douche en heerlijke bedden. Rachel en Frank doen er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. Gezellige knusse inrichting waardoor je je al snel thuis voelt. Wij vonden dit zoveel meer waard dan een stijve hotelkamer in een stijf en duur hotel. Het is een oud pand en zou wat gehorig kunnen (houten vloer met vloerbedekking)zijn maar daar hebben wij helemaal geen enkele hinder van gehad.

Oud en nieuw gevierd in Valkenburg. Qua uitzicht prima vanaf het hoge punt bij het sprookjesbos.

Vanaf het hotel ben je met drie koprollen in het centrum. Ideaal.

Wij komen zeker nog eens terug.

2 heerlijke dagen in Valkenburg

Fred Maas
    20-12-2017

Fijne, klein hotel, rustig gelegen, net aan de rand van het centrum, 's nachts rustig.

Alles op loopafstand. Leuke kamer, fijne douche en goede bedden, prima ontbijt (leuk aan tafel geserveerd) en heerlijk avondeten.

Alles lekker schoon en zowel in het restaurant gedeelte als op de kamer erg gezellig. Gezellige gastvrouw en - heer. We komen zeker terug.

Voor ons niet meer

Hein
    30-10-2017

Hartelijke mensen, omgaan met dieet wensen onder de maat. Voor ouderen niet zo geschikt, steile trap, lift ontbreekt. Kamer was netjes, alleen 1 spartaans krukje en 1 stoeltje, opklapbaar. Verwarming was 's middags afgesloten, dus koud op de kamer en douche. TV werkte niet, eigenaars waren op de hoogte. Douche voldeed, alleen een stortdouche, geen hand douche. M.a.w. voor een gering bedrag meer heb je bij een ander hotel betere faciliteiten en een ontbijt buffet, bij Geste wordt aan tafel servering gedaan. Conclussie echt een hotel voor de jongere garde.
    Frank, eigenaar, 7-11-2017

Beste heer en mevrouw M.

Wat een negatieve review...., wij hadden dit niet van u verwacht.

Na 2 keer proef-eten, weken van te voren de kamers grondig inspecteren en de laatste keer proefslapen om eventueel met kerst langer bij ons te verblijven is het helaas niet tot een huwelijk gekomen.

Wij hebben ons best gedaan, u heeft de kamers gezien voordat u kwam slapen dus u wist wat er wel of niet aanwezig was, helaas is het ons dus eveneens niet gelukt om aan uw eisen te voldoen, net als de 4 voorafgaande hotels zoals u vertelde.

Onze gasten kiezen voor Geste juist door de persoonlijke aandacht en de verregaande service en komen met veel plezier regelmatig terug waarvan de oudste gasten nu voor de 3e keer terugkomen, het echtpaar is 86 jaar. Afgelopen week hebben we tevens een stel 70-plussers mogen ontvangen, zij hebben alweer een volgende keer geboekt dus Geste is geen jongerenhotel.

Wij hopen dat u inmiddels een ander, bij u passend, hotel in Valkenburg heeft gevonden.

Uw reacties in het hotel van voortreffelijke eten en het ziet er allemaal erg mooi uit staan helaas haaks op uw review.

Wij wensen u prettige feestdagen en een zeer aangenaam verblijf in Valkenburg.

Vriendelijke groeten

Frank en Rachel

Fantastisch!

Maran Molanus
    29-8-2017

We waren helemaal onder de indruk van wat we kregen voor deze prijs! Ontzettend genoten. Hele lieve mensen, echt een warm nest! We komen zeker terug, super bedankt mensen.

Geweldig hotel met zeer vriendelijke eigenaren

Fake Koens
    31-7-2017

Wij hadden dit hotel geboekt vanwege het WMC in Kerkrade en dat bleek een uitstekende keus. Frank en Rachel, de eigenaren, verwelkomden ons aller hartelijks. Frank hielp ons gelijk met de bagage naar de kamer te brengen, daarna heerlijk geborreld, waarna wij de maaltijd in het hotel nuttigden. Deze werd door Rachel bereid en smaakte voortreffelijk en voor een vriendelijke prijs. We hebben alle avonden daar gegeten. 'sMorgens stonder een heerlijk ontbijt opons te wachten met warme pistolets en jus d'orange.Rachel maakte voor ons een heerlijk lunch-pakket klaar voor inhet Roda stadion. Onze kamer was perfekt, alles was aanwezig fijn bed, mooie douche-toilet. Kortom een aanrader .

Ik kan alleen maar positief zijn over dit hotel. Ligging is perfect, schone kamer, prima bed, goede service,

Heerlijk ontbijt!! En heel aardige eigenaren, waar we gezellig mee op het terras een wijntje hebben gedronken.

Kortom.... Een aanrader!!!!

Perfect weekendje weg bij hotel lGeste Valkenburg

Lambert, Nelleke en Gio B
    16-3-2017

Vrijdag 10 maart 18.00 uur het idee opgevat om maar een weekendje Limburg te doen omdat zoonlief toch ook moet voetballen in Maastricht tegen MVV o13.

Even googelen op Google en dan kom je Geste tegen in Valkenburg, je kijkt en leest en denkt dat is leuk, eenvoudig,

anders als andere, gunstig geprijsd en op perfecte locatie.

Gebeld en alles snel en vriendelijk geregeld, Spontane ontvangst bij aankomst, koffers en tassen word mee geholpen om naar de kamer te brengen van het leuke kleine aparte hotelletje wat wel wat lastige trappetjes heeft.

Weer beneden aan de bar gaan zitten en een heerlijk speciaal biertje van 't vat , een wijntje en ijsthee voor de kleine man besteld.

Het appartement is compleet en keurig schoon met prima bed(den), lekkere douche, prima keukentje.

Het ontbijt is meer dan goed met o.a. warme pistolets, eitje, cappucino, sapje etc, etc.

Zaterdagavond ook eenvoudig maar goed gegeten voor een heel zacht prijsje.

Kort en bondig,

Leuk, Goed, Gunstig,

Vriendelijk stel eigenaren

We hebben een aantal aanbieders voor Geste voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geste in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Geste scoort een 9.46 uit 10 op basis van 13 reviews.