Tijdelijk €25 aanbetaling

Food & Dreams

7.8GoedScore uit 9 reviews

7.8GoedScore uit 9 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Food & Dreams

• 8Fam. Helsloot 01-03-2013

Leuk en gezellig hotel

Leuk en gezellig waren met baby van 6 maanden op kamer 8 en ruim zat voor een babybed. Ontbijt was ook tiptop in orde onbeperkt koffie en thee en was er te kort kreeg je meer. Het centrum is op loopafstand en ook heel gezellig met winkeltjes en restaurants. Wij hebben genoten van ons verblijf

• 8Kingboko30-12-2012

Gezellig en aan te raden! Wel wat gehorig

Een wat ouder hotel (daardoor gehorig) met jonge enthousiaste uitbaters. Alles netjes, schoon en verzorgd. 's Avonds pannenkoeken gegeten in het onderliggende restaurant. Top! Het ontbijt was ook goed verzorgd: pistoletje, croissantje, kaiserbroodje en een zoet broodje. En als er meer moest komen (wat niet nodig was) dan kon dat. Opsnit, eitje. Prima!

• 6karin28-12-2012

rustig,klein,hotelletje

Wij vonden ook onze kamer schrikbarend klein,wel schoon. Badkamer met douche en ook bij ons douchewand kapot.Erg gehorig. Wij vonden de medewerkers vriendelijk maar hadden er toch meer van verwacht,echt een hotel voor vrienden/vriendinnen die gaan stappen en goedkoop willen overnachten.Midden in valkenburg. Ontbijt was prima.

• 7cor en hettie snepvangers28-12-2012

goede ligging maar nog veel te verbeteren.

Wij waren er met het begin van de kerstmarkt. Grote kamer met uitzicht op kabelbaan, wel veel plekken in vloerbedekking en erg gekreukelde lakens; te kleine tv voor afstand van bed. We hadden een arrangement met gratis fles proscecco op de kamer ;niet gezien; bij vertrek naar gevraagd, die stond beneden in de koelkast, had beter even een bon op de kamer gelegd daarvoor? Op loopafstand van centrum, goed parkeerterrein achter het hotel. Ontbijt matig; met zo'n mooie grote ruimte beter een ontbijtbuffet wegzetten ipv aan de tafel geserveerd; ,snijworst en schouderham en 3 lapjes kaas per tafel; 2 gekookte eieren, zonde 1 niet gebruikt, wel voldoende brood, broodjes en croissants. Tip voor eigenaresse: als het personeel moet eten dan liever niet in de gastenruimte gaan zitten. Het restaurant is leeg dan en groot genoeg:)

• 5Ruud24-12-2012

Klein en aan renovatie toe.

Wij zijn vandaag terug gekomen uit Valkenburg. De kamer was SUPERklein en de toegang naar de (recentelijk verbouwde) badkamer was veel te smal. De kamer is 3,5 x 3,5 mtr. Dit wordt gezien als een 2persoonskamer. In de badkamer is bijna alles nieuw, behalve de douchewand, die valt van ellende uitelkaar. Ontbijt is erg goed. Wat echt super is de omgeving

• 8Regina11-12-2012

Superverblijf!!

Vriendelijk ontvangst!! Eenvoudige kamer met supergrote badkamer! Je bent te voet zo in Valkenburg. We waren tijdens de kerstmarkten in Valkenburg, wat voor veel extra sfeer zorgde. Vanuit de hotelkamer uitzicht op de verlichte kabelbaan en dito gondels... zo kom je helemaal in de sfeer. De kamers waren schoon, de bedden lagen heerlijk. De auto konden op het terrein parkeren achter het hotel, wat lekker makkelijk en veilig is. Het ontbijt was eenvoudig, maar alles was er, en vers! Koffie kon je onbeperkt pakken, dus erg gastvrij. Valkenburg-centrum is op loopafstand(zo'n 5 minuten). We wensen dit jonge stel dat sinds september open is veel succes!! Volgende keer als we weer in Valkenburg komen, kunnen ze ons weer als gasten verwachten!!!

• 8Carla10-12-2012

prima prijs/kwaliteit verhouding

Hotel food en dreams is een prima hotel voor een goede overnachting. Kamers zijn klein en eenvoudig maar goede bedden en schoon. Het ontbijt was precies zo, eenvoudig maar alles was er. Het hotel ligt lekker dichtbij het centrum van Valkenburg en als wij terug gaan naar Valkenburg dan zeker weer naar food en dreams

• 10Johan 07-12-2012

Schone kamers zeker voor herhaling vatbaar. Ook de pannenkoeken waren goed

• 10Lieke21-11-2012

Geweldig genoten!

Goede bedden. Personeel erg vriendelijk. Pannenkoeken verrukkelijk! Grote speelruimte voor kinderen met springkussen! Komen zeker terug.

Hotel Food & Dreams info

Het complex