Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)

Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)sterstersterster

6.6Voldoende

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

651 reviews over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)

• 8Rik Bernaert19-01-2020

herhalingsvatbaar

Mooie kamer en heerlijk ontbijt. De hoofdschotel de eerste avond was ook lekker. Diamanthaas en boerenschnitsel op het bord.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9M. Groenendijk18-01-2020

Prima!

Prima kamer, goed ontbijt. Hotel is enigszins gehorig, maar heb hier ‘s avonds geen last van gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Ger Kamphues17-01-2020

uitstekend

hotel ligt aan een rustige straat,15 min van centrum,prima bedden,alles schoon,vriendelijk personeel,veel keuze bij het ontbijt,en de prijs is echt goed ,beveel het iedereen aan

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    2NvB27-12-2019

Nooit meer, ga er aub niet heen

Super Kleine kamer. Had een upgrade geboekt, dacht dat ik het niet gekregen had, zooo klein. En smerig, in het afvalemmertje in de kleine douche zat bv nog het maandverband van de vorige gasten, echt vies

Gereisd met partner in december 2019

• 4Fam. Stoutemans11-12-2019

Nooit meer

De kamers zijn gerenoveerd maar was oudbollig gehorig we lagen aan de voorkant kamer 216 vond ik erg klein tussen de raam en bed een ruimt van ongeveer 85 cm, ben je een beetje gezet dan is het moeilijk langs lopen badkamer erg klein en small kleine wasbak. S,avonds het diner duurde veel te lang tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat een half uur tussen te weinig personeel en onder bezet als er 26 gasten zijn dan moet er 1 ober alles doen ook helpen in de keuken de receptie bijhouden moet niet kunnen de klanten zijn er de dupe van. Vaak de verkeerde bestelling ook was er maar 1 kok aanwezig. Gezelligheid was ver te zoeken , de wasrekken stonden bij bar met vuile was dat niet kunnen. We zijn er nog in 2017 geweest was beter maar nu viel het ons ontzettend tegen dit is de laatste keer dat wij er waren .

Gereisd met partner in december 2019

• 5Marianne28-08-2019

zeer kleine, maar wel nette kamer

Zeer kleine kamer met smal bed, anderhalf persoons. Ik was alleen, dus voor mij alleen geen probleem, maar had hier niet met twee personen willen liggen. Het was erg warm en er stond ventilator op de kamer, netjes. Kamer was goed schoon. Doucheruimte en toilet erg klein, klein wandje voor de douche, dus bij douchen staat ruimte helemaal blank. Restaurant was onverwachts niet open, dus maar eten bij de Aldi gehaald en op de kamer gegeten. Vriendelijk personeel. Voor twee personen is de kamer veel te klein.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2Bert Oppers25-07-2019

Slechtste wat ons ooit is overkomen.

Nooit boeken als het warm is er is totaal geen verfrissing op kamer 001. We zijn een dag eerder naar huis gegaan veel te warm er is een minimaal waaiertje neer gezet dat was alles. Het diner in minimaal met verlepte koude groente(Deze waren warm van de zon). Geen sausje bij een schnitzel. Nog nooit meegemaakt dat je bij een 3 gangen menu van dit kaliber nog extra moet bij betalen ook nog. Soep zout water met wat groenten. Toetje zou dame-blance moeten zijn maar dat hebben wij er niet uit kunnen halen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Krista Van Leeuwen26-03-2019

Prima verblijf voor 2 nachten

Via Fletcher aanbieding dit hotel geboekt. Goede ontvangst, nette ruimte beneden.  Wij hadden kamer nr 116 aan het einde vd gang. Prima kamer, gerenoveerd, netjes, schoon en modern. Tv hangt wel een beetje in een hoek, uitschuifsysteem zou handig zijn. Ook zou een tafeltje oid handig zijn waar je je trolley op kan zetten, maar de grote vraag is waar want het is wel erg klein. Er zit ook geen minibar in en geen föhn aanwezig. Douche is ook prima met een goede douchekop. Slechte ventilatie en we hebben 2 of 3 keer een lichte rioollucht geroken in de douche. Ontbijt was eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt. Inderdaad erg gehorig, maar niet heel erg storend. Al met al een prima verblijf! Tip: bij de receptie een lijst met de busverbindingen plus tijden. De receptionist kon ons niet vertellen welke bus we het beste konden nemen. Nu hebben we het zelf uitgezocht, ook niet erg maar een lijstje is wel handig voor heen en terug.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Bobbian15-02-2019

Prima verblijf

Prima verblijf, goede bedden, ontbijt goed. Netjes gerenoveerd, kamers niet groot, maar is tenslotte alleen om in te slapen.

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Tosca03-02-2019

Gerenoveerd maar sfeerloos

Hotel is inderdaad netjes gerenoveerd. Werkt een vriendelijk meisje die samen met een jongen in het weekend alles draaiende moet houden. Vindt ik niet correct. Zaterdagavond rond 8 een hapje willen bestellen bij een drankje, kan niet want de kok is al weg?? Kan niet. Zag er sfeervol uit maar alleen de sfeer ontbrak. Jammer. Bediend personeel onderbezet, ze deden hun best. Maak 't gezellig en verkoop geen nee.

Gereisd met partner in februari 2019

HotelSpecials.nl

14 tips over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)

• Nadia EnJohan, 18-12-2013

bezoek zeker de grotten met kerst

• B vd Scheur, 12-10-2013

Wij dineerden in Fletcher Geulvallei (prima, obv restaurantcadeaukaart tegoed) op 10 min rijden, lopen had ook gekund naar Fletcher de Burghoeve. Het restaurant is opgeheven in hotel Valkenburg. Wat ons meeviel was de overlast van spoor, dat is 75 m. van het hotel.

• Henny en Ria Damen, 08-09-2013

Bij ons arrangement zat een bon voor 1 dag fietsen te huren. Wij hadden onze eigen fietsen meegenomen, maar mochten tegen betaling van € 12,00 per persoon een elektrische fiets meenemen.

3 vragen over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)

• Bianca, 29-04-2018

Slechtste service ooit

2 uur! voor aankomst werden we gebeld dat het hotel niet klaar was(we waren al onderweg) Als alternatief werd hotel in Brabant aangeboden(maar wij kiezen specifiek voor Limburg voor het fietsen)2de optie was ander weekend en laatste optie was geld terug.Gelukkig ter plaatse ander hotel gevonden,via mail nogmaals duidelijk gemaakt dat ik met bovengenoemde opties geen genoegen nam.Na 2 weken 4 mailtjes,3 telefoontjes pas mijn geld terug en voor het eerst een reactie met excuus,waardeloze service!

• Angelique, 25-07-2016

Balkon

Wij gaan begin augustus 6 dagen hierheen, hebben een 3 pers. kamer geboekt. Iemand ervaring met zo'n kamer? Op sommige foto's zie ik een balkon, hebben de 3 pers. kamer een balkon? Kan hier nergens wat over terug lezen. En iemand ervaring hoe lang het lopen is vanaf het hotel naar centrum Valkenburg?

• anja mulder, 18-04-2012

verblijf

Ik heb geboekt voor 26 en 27 april, maar als ik allemaal zo lees hou ik mijn hart vast. Dom dat ik niet eerder gekeken heb op Zoover :( Verwacht geen 5 sterren hotel, maar toch wel netjes onderhouden en geen muffe boel.

Elisabeth Brouwer, 18-04-2012

Het is een driesterren hotel, maar totaal niet meer van deze tijd. Annuleren en een ander hotel zoeken, lijkt mij.

Cees, 30-05-2014

Het hotel is inderdaad zeer verouderd, het past totaal niet in het Fletcher plaatje, ik diverse hotels vav Fletcher bezocht, maar dit hotel is rijp om afgebroken te worden en helemaal opnieuw opgebouwd te worden. Het personeel doet zijn best, maar het Fletcher management denkt hier nog geld mee te verdienen,maar op de lange termijn gaat zo,'n hotel tegen de naam Flether werken.

• Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken