Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)

Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) voor je op een rij gezet:

623 reviews over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

nooit meer !

Marco
16-7-2018

personeel met stress... 1 dame met 4 functies...

warme kamer zonder airco.

Nee nooit meer

Yvon
11-7-2018

Er was 1 dame op 20 kamers, receptie, terras, diner. Kleine kamers, gehorig, oud, 1 piepklein raampje. Badkamer!? Nee een wastafel en vieze douche. Ontbijt was wel voldoende. Te ver lopen naar Valkenburg centrum maar daar zijn parkeerplaatsen genoeg. Slechte en weinig parkeerplaatsen bij hotel. Snap niet dat dit hotel onder de hoede valt van Fletcher concern!!

prijs kwaliteit ver beneden maat

bert
10-7-2018

dure overnachting waarvoor je weinig terug hebt gekregen

zeer gehorige slaaplamers

je wordt wakker van het gesnurk op de andere kamer

slechte douche

geen airco

geen koelkast

Nooit meer

Monique de Boom
5-7-2018

Dit is na verbouwing een zgn. 4 sterren hotel, maar het is allesbehalve dat. De kamertemperatuur was echt niet te doen, zeker 30/35 graden, ontzettend benauwd. Een 4 sterren hotel in Limburg (warmste plek van NL) zonder airco/vennen? Kamer op het westen onder een plat dak, kantelraam kon slechts klein stukje open. Slapen ging echt niet; even na middernacht vertrokken. TV kapot, na melding nooit meer iemand gezien. Kleine kamer, deur kan amper open, slechts 1 stoel. Het toilet zit bijna onder de wasbak, je kan daar makkelijk je kin op leunen als je erop zit. De heren moeten blijkbaar schuin staan ergens voor de douchebak. Slechts een gordijntje, zodat bij het douchen alles zeiknat wordt. Vlg hun site voldoende parkeerplaatsen, is niet waar, hooguit 12! Moesten ergens anders plek zoeken en zeulen met bagage. Receptionisten zaten er steeds niet of hadden het te druk met prive-gesprek. En na 22.00 uur niemand meer aanwezig..

Matig

Debbie Broekharst
1-7-2018

Ontvangst was goed en hotel ziet er netjes uit. Prima ontbijt. De kamer daarentegen was minder, wel nieuw. Wanneer je ging douchen stond de halve badkamer vol water. Wij hadden kamer 01 op de begane grond waardoor een raam open zetten niet mogelijk was aangezien de kamer langs een straat in bijgebouw zat en iedereen er zo in zou kunnen. Niet fijn als het 30 graden is, de kamer leek dus wel een sauna. Ook super gehorig het leek of er steeds een olifant boven onze kamer constant op en neer liep. Onze deur zat naast de deur waardoor de halve bovenverdieping baar buiten moest dus hoorde je alleen maar traplopen en die deur constant open en dicht slaan. Jammer maar wij zijn de 2e nacht om half 1 vertrokken naar huis.

gezellig klein hotel

Willem
27-1-2018

goed ontbijt, minder was de parkeergelegenheid

Goed verblijf gehad

Hans
19-1-2018

Tja, als je voor een klein prijsje het Hilton hotel verwacht kan ik me de slechte revieuws voorstellen. Je weet vooraf dat het een drie sterren hotel is en het pand niet in 2017 is opgeleverd. Inderdaad de kamers zijn niet groot, maar schoon. Geen gescheurde lakens, schone handdoeken en een kleine maar weliswaar schone badkamer. Gehorig? Ja maar dat kan je een beetje verwachten in zo’n oud hotel. Ontbijt: prima, geen champagne, maar daar heb ik ook niet voor betaald. Alles voldoende aanwezig. Ja de lift, dat kan ik me voorstellen als je daar naast slaapt dat dat vervelend is, maar dat is door het personeel opgelost!!!!. Personeel bij aankomst zeer vriendelijk. Bij het uitchecken had iets beter gekund. Maar ja als je van iedere gast die voor een dubbeltje op eerste rij wil zitten en een 6 sterren hotel hiervoor verwacht, allemaal negetievitet over je heen krijgt kan ik me dat ook wel weer voorstellen. Dus “snobs” geef gewoon de volgende keer € 100,— meer uit per nacht. Maar dan zal er ook wel iets te klagen zijn.

Voor 1 nachtje

Erica
10-1-2018

Met een vriendin geboekt voor 1 nacht. Om 15 uur wilden wij inchecken, kamer niet klaar. We wilden tijdens het wachten graag koffie maar niemand te vinden. Uiteindelijk kwam de manager voorbij lopen en hem maar om koffie gevraagd. Om half 5 was eindelijk de kamer klaar. Oud maar schoon. Hotel ligt best ver van het centrum. Ontbijt was prima.

Ver onder de maat

Dhr en mevr van Wattum
2-1-2018

Kleine zolderkamertje met schuine wanden, te bereiken door het te steile trap met smerige vloedbedekking en een gammele leuning.

Onhygiënisch, gedateerd en achterstallig onderhoud.

Een schande voor de keten Fletcher, dat mogen geen hotelkamers heten.

Reviews kloppen, zijn dit nooit meer boeken.

Anoniem
17-12-2017

Alle reviews kloppen over het algemeen. Het is een oud hotel wat zeker een goede opknap/opfris beurt kan gebruiken. Kamer wel schoon, badkamer voorzien van schimmel, erg gehorig, kleine kamer maar dat is voor 1 nacht ok. Personeel niet altijd even vriendelijk. Constant een stromende verwarmingspijp op de kamer wat een slapeloze nacht betekende. Ontbijt was wel goed en voldoende. Ligging was prima, iets verder van het centrum maar goed te lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) scoort een 6.11 uit 10 op basis van 624 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)