Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°3°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

642 reviews over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) in het Nederlands

Prima verblijf

Bobbian,
15-2-2019

Prima verblijf, goede bedden, ontbijt goed. Netjes gerenoveerd, kamers niet groot, maar is tenslotte alleen om in te slapen.

Gereisd met partner in februari 2019

Gerenoveerd maar sfeerloos

Tosca,
3-2-2019

Hotel is inderdaad netjes gerenoveerd.

Werkt een vriendelijk meisje die samen met een jongen in het weekend alles draaiende moet houden. Vindt ik niet correct. Zaterdagavond rond 8 een hapje willen bestellen bij een drankje, kan niet want de kok is al weg?? Kan niet.

Zag er sfeervol uit maar alleen de sfeer ontbrak. Jammer.

Bediend personeel onderbezet, ze deden hun best.

Maak 't gezellig en verkoop geen nee.

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer Fletcher valkenburg

Dhr Ontevreden,
11-1-2019

Ze zeggen dat het hotel gerenoveerd is maar de kamer was nog altijd een aanfluiting. Staat met de rug tegen de muur jezelf uit te kleden omdat er gewoonweg geen ruimte is. Als ik wilde douchen moest ik door mijn knieën om onder de douchkop te kunnen staan. Personeel blonk uit in onkunde. Hotelmanager was niet aanwezig of wilde ons niet te woord staan. Onze klachten moesten wij maar in een mail zetten. Hoe onprofessioneel is dit. Ik verblijf regelmatig in hotels ook voor mijn werk maar hoe ik hier werd behandeld kon echt niet door de beugel. Te jong en onervaren personeel in mijn ogen. Het enige pluspuntje was het eten. Maar mij zien ze dus daar nooit meer, een grote aanfluiting

Gereisd met partner in december 2018

Zeker doen!

Romina Stienen,
6-1-2019

Fijn hotel, vriendelijk personeneel, ontbijt en diner waren heel lekker. Loopafstand van het centrum en allerlei activiteiten, schoonmaak was goed, kamers heel netjes. Enige minpuntje is dat het hotel heel gehorig is maar na een uurtje ben je eraan gewend.

Gereisd met partner in januari 2019

Super mooi hotel voor herhaling vatbaar

M welten,
6-1-2019

Goed gelegen mooi hotel alles super goed schoon is pas gerenoveerd

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super leuk hotel!

Klein,
6-1-2019

Leuk hotel, gezellig personeel en we komen in de zomer weer zeker terug! Lekker gegeten in het restaurant van hotel. Echte aanrader om een weekendje even eruit te zijn! Tot gauw.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super verblijf in gezellig hotel

D.,
15-12-2018

Vriendelijke ontvangst. Personeel neemt tijd voor je. Wij sliepen in een nette renoveerde kamer met fijne bedden. Ontbijt was goed! Ondanks de drukte werd het buffet steeds goed aangevuld. Toen wij er waren was alles al in kerstsferen dit maakte het extra gezellig.

Gereisd met partner in november 2018

In een woord super

Gwyneth,
14-12-2018

Super verblijf gehad! Samen met mijn vriend een weekendje verbleven in dit hotel en ik kan het iedereen aanraden. Hele vriendelijke receptioniste aan de balie waar we een leuk gesprek mee aanknoopte. Ze heeft ons alle in en outs over Valkenburg verteld waardoor we een fantastische ervaring hebben opgedaan. Wij komen zeker weten nog eens langs!

Gereisd met partner in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Claassen,
13-12-2018

Vriendelijk personeel bij binnenkomst, goed geholpen. Fijne ligging, dichtbij het centrum. Fijn bed waar we heerlijk in geslapen hebben. Ontbijt was goed verzorgd en lekker.

Gereisd met partner in november 2018

Mooi hotel mooie omgeving

Denise van veghel,
13-12-2018

Ik ben hief een weekend met mijn vriend geweest. Mooi hotel, erg mooi gerenoveerd. Het is ook een mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Zeker waard om ook eens te eten in het restaurant. Raad het hotel aan bij anderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)