Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)

Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeker voor herhaling vatbaar !

Liesbeth,
15-10-2018

Super mooi gerenoveerd hotel. Prima, rustige ligging op loopafstand van het centrum en de ontvangst was uiterst vriendelijk. De kamer is niet groot, maar voldoet prima en is voorzien van heerlijke bedden. Badkamer heeft nog wat kinderziektes maar dit wordt binnenkort verholpen. Ontbijtruimte is wat krap o.a. door type stoelen maar het ontbijt was prima verzorgd.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

627 reviews over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar !

Liesbeth,

Janssen,
15-10-2018

De ontvangst was zeer hartelijk. 14.15 uur aangekomen konden gelijk inchecken en naar onze kamer. Kamer is weliswaar klein maar maar modern. Badkamer is ook klein maar niet vervelend. Een min puntje de douche met douche gordijn waardoor er wat water op de douche vloer lag, maar zeker geen plassen. Het diner was voortreffelijk . Ontbijt was prima. Je kon net zoveel eten en drinken als je wilde alles werd netjes bijgevuld. Personeel zeer vriendelijk. Inderdaad beperkte parkeer gelegenheid maar wordt van te voren aangegeven. Mooie afstand tot het centrum ongeveer kwartiertje wandelen. Ideaal voor uitstapje naar Maastricht met de trein,daar het station Valkenburg ook op een kwartiertje wandelen ligt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Slecht behandeld, nooit meer

Iris,
27-8-2018

Er valt weinig positiefs te melden over dit hotel. Keurig ontvangen, maar op onze kamer wachtte ons een minder aangenaam ontvangst; De kamer was niet schoongemaakt. Een balkon vol afval, overal koffiekringen, remsporen in het toilet, haren in de douche en overal smerige vlekken. Na hier een melding van gedaan te hebben werd ons verteld dat het opgelost zou worden. 's Avonds bleek echter dat er niets aan onze kamer gedaan was. De receptie was helaas gesloten, dus daar konden we niet terecht. Ook de tweede dag is er, na het doen van een nieuwe melding, niets gebeurd. Ook het ontbijt viel zwaar tegen. Vieze borden en messen, veel producten niet meer op voorraad en het koffieapparaat was kapot. Meest storend was het feit dat wij niet serieus genomen werden. Onze klachten werden in de wind geslagen terwijl wij te horen kregen dat "dit echt niet kon en er meteen wat aan gedaan zou worden". Een flesje wijn is alles wat we kregen... Zeer matig.

HotelSpecials.nl

Nooit weer! Auto gestolen!

Jessica,
21-8-2018

Denk je een paar leuke dagen weg te gaan, nou laat dat leuke maar weg. Onze auto is gestolen op het parkeerterrein van het hotel. Geen camera toezicht, slecht! Want nadat ik de auto op Facebook heb gedeeld kreeg ik vele reacties dat er daar vaker auto's gestolen worden. Dus mensen als je van je auto af wil dan moet je er heen gaan! Anders er heel ver weg blijven. Personeel ook gevraagd of het vaker gebeurd maar volgens hun niet, terwijl dit echter wel het geval is!!!!!

nooit meer !

Marco,
16-7-2018

personeel met stress... 1 dame met 4 functies...

warme kamer zonder airco.

Nee nooit meer

Yvon,
11-7-2018

Er was 1 dame op 20 kamers, receptie, terras, diner. Kleine kamers, gehorig, oud, 1 piepklein raampje. Badkamer!? Nee een wastafel en vieze douche. Ontbijt was wel voldoende. Te ver lopen naar Valkenburg centrum maar daar zijn parkeerplaatsen genoeg. Slechte en weinig parkeerplaatsen bij hotel. Snap niet dat dit hotel onder de hoede valt van Fletcher concern!!

prijs kwaliteit ver beneden maat

bert,
10-7-2018

dure overnachting waarvoor je weinig terug hebt gekregen

zeer gehorige slaaplamers

je wordt wakker van het gesnurk op de andere kamer

slechte douche

geen airco

geen koelkast

Nooit meer

Monique de Boom,
5-7-2018

Dit is na verbouwing een zgn. 4 sterren hotel, maar het is allesbehalve dat. De kamertemperatuur was echt niet te doen, zeker 30/35 graden, ontzettend benauwd. Een 4 sterren hotel in Limburg (warmste plek van NL) zonder airco/vennen? Kamer op het westen onder een plat dak, kantelraam kon slechts klein stukje open. Slapen ging echt niet; even na middernacht vertrokken. TV kapot, na melding nooit meer iemand gezien. Kleine kamer, deur kan amper open, slechts 1 stoel. Het toilet zit bijna onder de wasbak, je kan daar makkelijk je kin op leunen als je erop zit. De heren moeten blijkbaar schuin staan ergens voor de douchebak. Slechts een gordijntje, zodat bij het douchen alles zeiknat wordt. Vlg hun site voldoende parkeerplaatsen, is niet waar, hooguit 12! Moesten ergens anders plek zoeken en zeulen met bagage. Receptionisten zaten er steeds niet of hadden het te druk met prive-gesprek. En na 22.00 uur niemand meer aanwezig..

Matig

Debbie Broekharst,
1-7-2018

Ontvangst was goed en hotel ziet er netjes uit. Prima ontbijt. De kamer daarentegen was minder, wel nieuw. Wanneer je ging douchen stond de halve badkamer vol water. Wij hadden kamer 01 op de begane grond waardoor een raam open zetten niet mogelijk was aangezien de kamer langs een straat in bijgebouw zat en iedereen er zo in zou kunnen. Niet fijn als het 30 graden is, de kamer leek dus wel een sauna. Ook super gehorig het leek of er steeds een olifant boven onze kamer constant op en neer liep. Onze deur zat naast de deur waardoor de halve bovenverdieping baar buiten moest dus hoorde je alleen maar traplopen en die deur constant open en dicht slaan. Jammer maar wij zijn de 2e nacht om half 1 vertrokken naar huis.

gezellig klein hotel

Willem,
27-1-2018

goed ontbijt, minder was de parkeergelegenheid

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Fletcher Valkenburg (Gerenoveerd per 1-05-2018)