Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

Kleine hotelsWeer vandaag19°13°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg voor je op een rij gezet:

618 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg in het Nederlands

gezellig klein hotel

Willem, 27-1-2018

goed ontbijt, minder was de parkeergelegenheid

Goed verblijf gehad

Hans, 19-1-2018

Tja, als je voor een klein prijsje het Hilton hotel verwacht kan ik me de slechte revieuws voorstellen. Je weet vooraf dat het een drie sterren hotel is en het pand niet in 2017 is opgeleverd. Inderdaad de kamers zijn niet groot, maar schoon. Geen gescheurde lakens, schone handdoeken en een kleine maar weliswaar schone badkamer. Gehorig? Ja maar dat kan je een beetje verwachten in zo’n oud hotel. Ontbijt: prima, geen champagne, maar daar heb ik ook niet voor betaald. Alles voldoende aanwezig. Ja de lift, dat kan ik me voorstellen als je daar naast slaapt dat dat vervelend is, maar dat is door het personeel opgelost!!!!. Personeel bij aankomst zeer vriendelijk. Bij het uitchecken had iets beter gekund. Maar ja als je van iedere gast die voor een dubbeltje op eerste rij wil zitten en een 6 sterren hotel hiervoor verwacht, allemaal negetievitet over je heen krijgt kan ik me dat ook wel weer voorstellen. Dus “snobs” geef gewoon de volgende keer € 100,— meer uit per nacht. Maar dan zal er ook wel iets te klagen zijn.

Voor 1 nachtje

Erica, 10-1-2018

Met een vriendin geboekt voor 1 nacht. Om 15 uur wilden wij inchecken, kamer niet klaar. We wilden tijdens het wachten graag koffie maar niemand te vinden. Uiteindelijk kwam de manager voorbij lopen en hem maar om koffie gevraagd. Om half 5 was eindelijk de kamer klaar. Oud maar schoon. Hotel ligt best ver van het centrum. Ontbijt was prima.

Ver onder de maat

Dhr en mevr van Wattum, 2-1-2018

Kleine zolderkamertje met schuine wanden, te bereiken door het te steile trap met smerige vloedbedekking en een gammele leuning.

Onhygiënisch, gedateerd en achterstallig onderhoud.

Een schande voor de keten Fletcher, dat mogen geen hotelkamers heten.

Reviews kloppen, zijn dit nooit meer boeken.

Anoniem, 17-12-2017

Alle reviews kloppen over het algemeen. Het is een oud hotel wat zeker een goede opknap/opfris beurt kan gebruiken. Kamer wel schoon, badkamer voorzien van schimmel, erg gehorig, kleine kamer maar dat is voor 1 nacht ok. Personeel niet altijd even vriendelijk. Constant een stromende verwarmingspijp op de kamer wat een slapeloze nacht betekende. Ontbijt was wel goed en voldoende. Ligging was prima, iets verder van het centrum maar goed te lopen.

Nooit meer

Jo, 16-12-2017

Oud en vieze kamers nodig aan renovatie toe. Te weinig parkeergelegenheid. Tapijt vies en oud. Badkamer vertoonde nogal wat schade en schimmel op de tegel en uitvoeren. Te smerig voor woorden. Ligging was redelijk en ontbijt was goed maar wij zullen hier nooit weer boeken want wat je krijgt voor de prijs is hooguit slecht.

Voor ons geen 2e keer weer

M, 16-12-2017

Goede ligging , maar de kamers zijn zeer gedateerd . Klerenkast en tapijt zijn aan vernieuwing toe en badkamer zou een complete renovatie niet misstaan. Qua prijs en kwaliteit komt het niet overeen.

Een vreselijke afknapper!

Fam v Leeuwen, 10-12-2017

Goed waar zal ik beginnen. Het is een draak van een hotel. Wij komen regelmatig bij Fletcher maar dit is een schande voor het bedrijf. Personeel is vriendelijk en het ontbijt prima. Onze kamer leek een veredelde kledingkast. Smerig en je kon je nauwelijks bewegen. Vloerbedekking was vies en kapot.De wc stond zo dicht op de wasbak dat je er met je kin op kon liggen. Gordijnen kapot en in de kamer hing een muffe lucht. Alsof er een natte hond was. (Niks tegen honden hebben we zelf ook). Het is zo gehorig dat je de buren boven beneden of naast je letterlijk kunt verstaan wat ze bespreken. Je durft amper te lopen omdat alles kraakt en dreunt als je loopt. De parkeerplaats is zo klein er kunnen ong 10 auto's. Toen wij kwamen was er geen plaats....dus dan moet je het maar uitzoeken waar je hem neerzet. Hoogst irritant is de hond van de overburen die als een dolle elke ochtend ruim een uur staat te blaffen. (Kan het hotel niks aan doen). Valkenburg is prachtig de bevolking vriendelijk etc. Wij komen zeker naar Valkenburg terug maar never nooit meer in dit hotel!

Vergane glorie, geen aanrader

Pieter, 18-11-2017

Hoognodig aan een opknapbeurt toe. Kamer zag er ronduit smerig uit. Schimmel in de badkamer, vette handafdrukken op de kamerdeur. Te weinig parkeerplaatsen. Uitchecken duurde lang, daarbij veel mensen in kleine ruimte.

Ik zou hier niet meer heen gaan.

Smerig

Henk, 14-10-2017

Kleine vieze luidruchtige kamer. Hotel waar je je 100 jaar terug waant ( zo zag het tapijt op de gang eruit).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 6.13 uit 10 op basis van 619 reviews.