Hotel Dupuis

68 reviews over Hotel Dupuis in het Nederlands

Prima en betaalbare accommodatie

Manon,
24-9-2018

Met 1 volwassene en 3 kinderen verbleven in een kamer met 2 stapelbedden. De ligging was uitstekend. Alles mooi dichtbij of op loopafstand. Vooraf een parkeerplek gereserveerd in een garage van het hotel. Zeker ook aan te bevelen. Ontvangst en uitchecken was prima, erg aardige mensen. Kamer was schoon en het ontbijt was heerlijk. Zeker aan te bevelen voor een nachtje (of 2). Valkenburg is met kinderen ook heel erg leuk om te bezoeken. Vooral het rodelen is top!

Goed hotel

Dirk van t Ent,
12-1-2018

Kamer schoon , standaard kamer ,prijs heel goed ,Ontbijt uitstekend ( PSgeen restaurant ) genoeg restaurants in de omgeving

Aanrader

Alice van klinken,
13-12-2017

De ligging is perfect. In het centrum, alles op loopafstand. Parkeren in de buurt voor 5.50 per dag. Keuze bij het ontbijt was groot. Onze kamer was keurig, netjes en schoon. Inrichting van hotel wat gedateerd, maar prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Grote complimenten voor de gastheer/vrouw. Wat gedreven en enthousiast . Voor ons een zeer geslaagd verblijf.

Geweldig hotel

Dopperen,
23-11-2017

Super netjes en schoon hotel.Elke dag nieuwe handdoeken netjes opgemaakt bed en een erg lekker ontbijt met genoeg keuze.De eigenaren zijn behulpzaam en erg vriendelijk.Door ziekte zijn wij eerder weggegaan,maar hadden zeker wat langer willen blijven.Wij komen zeker terug.groetjes uit UTREG :-)

Helemaal oke

Henk,
19-10-2017

Prima hotel. Prijs kwaliteitsverhouding helemaal oké. Gastvrij . Super ligging t.o van centrum en station.

prima hotel

marielle,
12-8-2017

De ligging is perfect doordat het net buiten het drukke centrum ligt. De bedden slapen prima en de kamers zijn schoon, maar een beetje gehorig. Ontbijt was heerlijk met voldoende keus.

Perfect voor een weekendje weg. Lief personeel, behulpzaam en gezellig. Schone kamers. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Prima ontbijt en perfecte ligging. Midden in het centrum maar toch net uit alle drukte dus lekker rustig. Alle café's en restaurants op 1 minuut lopen.

Zeer schoon en bijzonder vriendelijk

DC ten Hoeve,
7-5-2017

Ontvangst en contact met eigenaren is bijzonder vriendelijk. Het gehele hotel is ontzettend goed schoon. De kamer is ruim, ramen kunnen open (enorme plus) en bedden slapen prima. Badkamer voldoet ruimschoots en douche geeft goede harde straal water, temperatuur is makkelijk te regeln. Ontbijt is uitgebreid, een croissantje erbij zou het net af maken maar verder ruime keuze in brood, crackers, beschuit, cornflakes, pannenkoekjes en ruime keuze aan beleg. Een enorme aanrader, in het centrum maar net uit de directe drukte! Niets gehoord van verkeer of personen rondom het hotel, zeer goed geslapen. Parkeren kan niet direct bij het hotel maar om je spullen uit te laden, kun je de auto even aan het begin van de straat op de stoep zetten. Op niet al te lange afstand kun je bij het station parkeren voor 5,50 per 24 uur.

Heerlijk hotel

J Struve,
15-2-2017

We hebben nu meerde malen in dit hotel overnacht en iedere keer weer een gezellige ontvangst en keurige kamers gehad!!

Wat wij erg fijn vinden is de sfeer met het personeel en dat het hotel in het centrum ligt maar net niet in de drukte!!

Zeker de moeite waard en wij blijven komen!!

Hotel Dupuis, Eigenares, 16-2-2017

Beste mw. Struve

Wederom danken wij u voor uw verblijf in Hotel Dupuis.

Het is een genoegen te lezen dat u weer tevreden bent.

Geniet nog even na van de mooie herinneringen, en wij kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen.

Een hartelijke groet van Chantal en Sergej, en de rest van het team.

Vacantie weekend

Dick Catsburg
12-12-2016

het ontbijt was het enige wat goed was, De prijs kwaliteit verhouding was diep en diep triest.

We hebben een aantal aanbieders voor Dupuis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dupuis in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dupuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.