Camping Den Driesch Stadscamping **

Camping Den Driesch Stadscamping
8,7

Weer vandaag5°-3°

125 reviews over Camping Den Driesch Stadscamping in het Nederlands

mooie schone camping en erg vriendelijk personeel

ben kraaij, 20-1-2018

wij hebben niks kunnen vinden wat niet goed was ,de receptie doet er alles aan om je goed te helpen zijn ook heel vriendelijk .er waren veel kampeerders maar de toiletten en de douches waren keurig schoon .er is verder niks als een klein winkeltje .maar alles is op loopafstand in Valkenburg zelf te vinden en zwemkaarten krijg je bij de camping aangeboden ..wij gaan zeer zeker nog een keer hier naar toe .En het is een prachtige omgeving en er zijn heerlijke restaurants .

Een aanrader!

Fam Kolthof/Eefting, 1-1-2018

Onze kerstvakantie hier doorgebracht. Erg gastvrij ontvangen, vriendelijke, behulpzame eigenaar. Mooie ruime plaatsen met mooi uitzicht over Valkenburg. Doucheruimte ietwat gedateerd. We hebben hier een gezellige week gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig en prachtig uitzicht

Ingrid, 9-9-2017

Wij vonden het er zo leuk dat we heen en terug van onze camperreis hebben gestaan. Prima sanitair en schoon. Personeel was er ook behulpzaam. Broodjesservice. En je staat er fantastisch. Midden in valkenburg met eens prachtig uitzicht en alles op loopafstand. Hebben het er heerlijk gehad.

Ligging was super

Fam Bont, 8-9-2017

Het was maar voor een nacht, leuk personeel. Alles op loopafstand.

Goede camping op een mooie plek

Linda, 30-8-2017

De ligging van deze camping is perfect, midden in het centrum van valkenburg, er is genoeg te doen in de omgeving, je mag gratis gebruik van het het zwembad in het stadje.het enige minpuntje vind ik dat er niet een klein speeltuintje voor de kinderen is.

Nanny, 8-8-2017

Zeer goede ligging om Valkenburg te ontdekken.

Slecht camping

Marco, 5-7-2017

Dure camping voor wat er geboden wordt.

Vies sanitair ( haar in douche putje) na 3 dagen ligt er nog.

Bij de mannen wc stront overal in het hokje.

Douche munten voor een te dure camping.

Na een avondje stappen ruw gewekt door de groen voorziening die alle hegjes kwamen scheren om 8 s'morgens..

Bleek onze plek ook nog dubbel geboekt te zijn zondag aan gekomen plaats toegewezen gekregen met de mededeling deze plek kunnen jullie gebruiken.

Dinsdag s'middags te horen gekregen dat er een vrienden groep kwam waar we midden in kwamen te zitten , weg rust.

Voor val besproken met camping leiding , die er niets mee deden , mededeling was dat het hun probleem was.

Maar ook ons probleem wij zaten er midden in.

Mensen konden ook hun tent niet opzetten die gingen maar ergens anders slapen .

Angy, 20-5-2017

De camping is fantastisch gelegen. We hebben het hier enorm naar onze zin gehad!

Geweldig, gastvrije mensen.mooie camping.

Harrie en Lucia, 12-4-2017

Vele malen hebben we op deze camping gekampeerd, blijft goed.

Het is een prachtige omgeving om te fietsen, dus fiets mee.

Geweldig fijne camping met goede service

Klaas en Wil de Graaff, 7-1-2017

Het is een heuvelachtig gebied dus moet je goed ter been zijn .Ook op de camping is het niet vlak, maar wel mooie plaatsen die wel vlak zijn. Het stadje is op loop afstand en bruist van gezelligheid, ook de bushalte naar Maastricht is 5 min. lopen vanaf de camping. Elke morgen liggen de bestelde broodjes voor je klaar .Bij de receptie is er een vriendelijke ontvangst en de gastheer en vrouw verwelkomen je hartelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Driesch Stadscamping in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Driesch Stadscamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Den Driesch Stadscamping scoort een 8.68 uit 10 op basis van 126 reviews.