Camping Den Driesch Stadscampingsterster

6.5Voldoende

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

6.5Voldoende

• 8.9Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

132 reviews over Camping Den Driesch Stadscamping

• 2019
    2Harm22-08-2019

Nooit meer

Heel veel wespen ivm fruit bomen op de camping smerige douches smerige wc's Voor ons geen camping den driesch meer

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kees02-08-2019

Fantastisch, een aanrader.

Op loopafstand van kroegen, restaurants en winkels. Vriendelijke campingeigenaren en -medewerkers die hun uiterste best doen om het naar je zin te maken. Kleine campingwinkel maar wel met alle noodzakelijke boodschappen (inclusief broodjesservice). We komen hier elk jaar met heel veel plezier terug.

• 8Eetgelegenheden

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Mechteld02-06-2019

Leuke locatie, slechte Wi-Fi, schoon, vriendelijk

Trekkerstentje. Wat een verrassing voor een jongen van 10, om er na 20km wandelen achter te komen dat er naast de camping en Rodelbaan was!! De camping was prima, best schoon, vriendelijke mensen. Mooie lokatie. Als we hadden geweten dat t kon, waren we met de stoeltjeslift binnen gekomen! Nadeel: de Wi-Fi (waarvoor je apart betaalt) deed het niet op onze kampeerplek. Wat we misten was een stopcontact voor een mobiele telefoon.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 3Anoniem01-06-2019

Nooit meer

Goede locatie, douche en wc’s schoon en netjes. Alleen voor 33,50 per nacht voor 2 personen en dan nog betalen voor WiFi en om te douchen... Broodjes ook overdreven prijzig gelukkig zijn er winkels op loopafstand. Restaurants ook aan dezelfde weg.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8ilona16-08-2018

Kom nog een keer terug!

Ben hier verbleven van 8-8-2018 tm 13-8-2018. Simpele camping maar met, naar mijn idee ruime plekken. En alles wat je eigenlijk nodig bent, aanwezig. Wc, douches, afwasplekken. Valkenburg centrum op loopafstand, en daar valt nog genoeg te beleven. Las van eerdere recensies dat het sanitair niet netjes was, heb een jonge dame vaak genoeg zien schoonmaken, maar als de gasten er zelf een bende van maken, kan die jonge meid er niets aan doen dat het op dat moment niet goed is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9ben kraaij20-01-2018

mooie schone camping en erg vriendelijk personeel

wij hebben niks kunnen vinden wat niet goed was ,de receptie doet er alles aan om je goed te helpen zijn ook heel vriendelijk .er waren veel kampeerders maar de toiletten en de douches waren keurig schoon .er is verder niks als een klein winkeltje .maar alles is op loopafstand in Valkenburg zelf te vinden en zwemkaarten krijg je bij de camping aangeboden ..wij gaan zeer zeker nog een keer hier naar toe .En het is een prachtige omgeving en er zijn heerlijke restaurants .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2017

• 8Fam Kolthof/Eefting01-01-2018

Een aanrader!

Onze kerstvakantie hier doorgebracht. Erg gastvrij ontvangen, vriendelijke, behulpzame eigenaar. Mooie ruime plaatsen met mooi uitzicht over Valkenburg. Doucheruimte ietwat gedateerd. We hebben hier een gezellige week gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Ingrid09-09-2017

Geweldig en prachtig uitzicht

Wij vonden het er zo leuk dat we heen en terug van onze camperreis hebben gestaan. Prima sanitair en schoon. Personeel was er ook behulpzaam. Broodjesservice. En je staat er fantastisch. Midden in valkenburg met eens prachtig uitzicht en alles op loopafstand. Hebben het er heerlijk gehad.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Fam Bont08-09-2017

Ligging was super

Het was maar voor een nacht, leuk personeel. Alles op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

5 tips over Camping Den Driesch Stadscamping

• Hein en Marianne Kuis, 12-05-2014

Tip: voor mensen slecht ter been:... Ga de camping naar beneden te voet af naar het centrum, en ga met de kabelbaan terug, dan nog een klein stukje naar beneden lopen en je bent weer op de Camping.

• henk.menger, 09-09-2013

Ideale camping om van daar uit de omgeving te verkennen. Maastricht, Heerlen, Aken, Vaals en Luik liggen allemaal binnen 20 minuten rijden met de auto. Voor wie van oude boerderijen, kastelen en fietsen houdt, perfect uitgangspunt.

• Cees, 14-05-2013

Ook op zondag is de bakker in Valkenburg gewoon open.

4 vragen over Camping Den Driesch Stadscamping

• Irene Andringa, 18-07-2019

Zwemmen/ recreeeren

Is in de buurt van de stad een zwemmer oid?

• Woltjer, 06-08-2018

plek

Heeft u as weekend nog plaats voor een camper. Zo ja wat zijn de kosten

• Jan v/d Hanenberg, 19-11-2014

camping