Hotel De Uitkijk

Hotel De Uitkijk
8,1

7 tips over Hotel De Uitkijk

ellie, 2-12-2014
Leuk hotel voor een overnachting, op loop afstand van het centrum.
Stef Mommers, 4-4-2014
Fijn hotel vlakbij het centrum van Valkenburg, heel gezellig terras en snelle bediening. En zeker NIET duur. Wordt warm aanbevolen ook voor motorrijders.
wij dus, 22-12-2013
kerstgrotten waren erg leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor De Uitkijk voor je op een rij gezet:

patricia_leonard, 19-12-2013

Wil je de kerstgrotten bezoeken, ga dan op vrijdag middag, dan kan je op je gemak rond struinen, in het weekend is het er super druk!

Dagje Maastricht is prima te doen met de trein, leuke winkelstad!

Joke van Schie, 18-9-2013
Wij hadden echt geen last 's-avonds van lawaai. Prima geslapen. 'S-morgens wat lawaai van wielrenners maar die hadden veel schik dus waar heb je het over. Wij hadden kamers aan de achterkant, niets mis mee. De omgeving is voor de motorrijder geweldig.
jghannet, 1-7-2013
Wandelen in de bossen in de omgeving en de ruine+grotten

Ton en Ria, 11-12-2012
We hebben de kerstmarkt in de gemeentegrot bezocht. Tevens de kerstparade op zaterdagavond.

We hebben een aantal aanbieders voor De Uitkijk voor je op een rij gezet: