Hotel De Uitkijk

Kleine hotelsWeer vandaag26°12°
Hotel De Uitkijk
6,7

152 reviews over Hotel De Uitkijk in het Nederlands

verouderd hotel met goed ontbijt

pieter
1-6-2019

is een verouderd hotel met gehorige kamers. I s aan een grondige opknap/renovatie toe. Het enige goede wat wij konden vinden was het ontbijt en de aardige personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waardeloze!

yvette goossens
22-2-2019

De absolute afrader. Ons raam kwam uit op de gang; echt bizar. Alles vies, stuk en ranzig. Een klagende en onvriendelijke eigenaar; leek de gasten maar vervelend te vinden. Alleen ontbijt was goed, Wrschlk omdat dit niet zijn primaire taak was.

Bij aankaarten van slechte kamer ed, kwam er geen enkele zinnige reactie.

Waardeloos!

Gereisd Met partner in februari 2017

Verdrietig!

BZ
20-1-2019

Hier wordt je erg verdrietig! Vieze kamer, je kan letterlijk alles verstaan van de naast gelegen hotelkamer. De verlichting in badkamer was kapot, ze zouden hem maken maar is niet gebeurd. Het is meer een B&B. Ontbijt was trouwens oké!

Gereisd Met partner in januari 2019

Niet goed.

Astrid Peeters
6-1-2019

Je kunt niet altijd een drankje krijgen als eigenaar naar huis is...rest is onvoldoende!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

geweldig

werner timmermans
19-12-2018

wij hebben twee overnachtingen gehad , goede kamer,heerlijk bed , schoon, vriendelijke mensen ,super ontbijt . zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super fijn!

Marijke
8-12-2018

Gezellig hotel met super vriendelijk eigenaars, prima bedden en een lekker ontbijt! Afstand hotel en centrum is prima te doen, ongeveer 12 minuten lopen ,maar wel langs een mooie weg! Hotel is een aanrader, we waren er nu voor de kerstmarkt, maar komen een keer terug in de zomer, willlen dan in de omgeving gaan wandelen!

Gereisd Met partner in december 2018

hiet voor herhaling vatbaar

Marijke Meijer
11-11-2018

We zijn net terug uit Valkenburg Hotel de Uitkijk geboekt via een Deal . misschien geschikt voor Bed en Breakfest maar als hotel minder , de kamer was redelijk de krakende vloer en de scheve wc bril nemen we voor lief .Het bed was goed en het ontbijt prima en gevarieerd genoeg .de man vertelde ons dat we voor een warme maaltijd in het centrum terecht konden , dit was 800 meter lopen ! oké dat deden we dus , maar toen we terug kwamen was de boel al dicht dus niet even gezellig aan de bar. het was toen 20.00 uur . de dag erna waren we moe van het shoppen tegen 17.15 terug en kwamen hem tegen op de parkeerplaats( waar je €5.00 per dag voor betaald) we gingen naar binnen zin in een kop koffie maar nee hoor alles dicht. Meneer woont er niet en was al naar huis. gelukkig was de supermarkt aan de overkant nog geopend en konden we daar waar drinken halen, want om weer 800 meter naar het centrum te lopen hadden we de puf niet voor ,

Gereisd Met partner in november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

F van de Wiel
17-10-2018

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Hele aardige en behulpzame mensen. Schone kamers en 's-morgens een prima ontbijt!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Nooit meer mag niet eens koffie mee naar terras !

Marion
14-10-2018

Saai smerig ouderwets S’morgens doen ze gewoon deur dicht rond 11 uur. Daar zit je zonder sleutel op het terras! Pffffff niet normaal ze zien me wel zitten maar niet waarschuwen!!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Zeer goed alles

Carri Tolhuisen
13-8-2018

Was een goed hotel , fijne kamer . hele aardige eigenaars . Het hotel lag op een goedlopende afstand van het centrum van Valkenburg S.morgens een goed uitgebreid ontbijt.Komen zekers volgend jaar weer terug.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinTerras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Uitkijk in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Uitkijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.