Hotel de l'Empereur

7.5Goed

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

Op vakantie geweest naar de l'Empereur?

7.5Goed

43 reviews over Hotel de l'Empereur

• 2019
    9wijnand van Beek06-01-2019

Fijn gemoedelijk hotel, perfecte locatie.

perfecte ligging in hartje Valkenburg. Jammer dat er geen lift is, maar dat is ook logisch in een dergelijk pand. Het is een sfeervol oud gebouw en daarom moet je geen strak en modern hotel verwachten. De krakende vloeren en ook de inrichting is juist heel gezellig en past perfect in het hele plaatje. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij vertrokken door gezondheidsredenen een dag eerder, en men stond erop om ons het geld voor de laatste nacht terug te betalen! Waar vindt je dit nog !!

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    5Jan kees Wesdorp18-11-2018

Zou er niet snel meer naar toe gaan

Hadden een kamer met bad waar je de douchekop niet kon ophangen. Als je langer als 1.90m kan je niet eens in bad staan want dan stoot je je hoofd tegen plafond. Bed was beschadigd nachtkastje kapot bed kraakte als je je eigen omdraaide matras lag wel lekker. Wel last van het nachtleven heel de avond/nacht hoorde je de bas van het naastgelegen café. Ontbijt niet heel bijzonder. Hotel heeft een heel oudbollig intérieur. Personeel was vriendelijk. Pluspunt is de ligging en een eigen parkeer faciliteit achter het hotel.

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

7B07-01-2017

Goed voor een nacht

Midden in centrum toch zeer verouderd hotel geen luxe dus goed voor 1 nacht.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Jo de Graaf15-08-2016

Heerlijk lang weekend

Goed hotel sanitair schoon, kamer netjes en goede bedden. Midden in het centrum waar alle terrassen zitten. Wel veel lawaai natuurlijk maar als je dat niet wilt moet je niet hier gaan zitten. Ontbijt was prima. Parkeerplaats achter het hotel en onze fietsen konden in een afgesloten berging. Top voor een paar dagen zou ik er zo weer naar toe gaan

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Helma veldhuizen03-07-2016

Eigenlijk was alles goed personeel erg vriendelijk en behulpzaam kamers waren prima locatie was top En een lekker ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 6Fam H06-04-2016

Simpel hotel, wel perfecte ligging

Hotelkamers zijn simpel, zelfs oudbollig, ingericht. Wel was alles keurig schoon. Perfecte ligging midden in het centrum, een minpunt als je een kamer aan de voorzijde van het hotel hebt, veel overlast van het uitgaanspubliek. Bedden lagen prima. Heel vriendelijk personeel die speciaal voor ons een privé plek achter een hek creëerde zodat de motor uit zich kon worden geparkeerd. Bar en restaurant waren geen gasten/klanten daardoor buiten de deur gaan eten. Ontbijt is simpel, maar wel vers. Toch zou ik niet zo gauw meer terug gaan naar dit hotel. Pluspunt gratis wifi op de kamer, minpunt niet zo vriendelijk voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten, er is geen lift.

Gereisd met partner in april 2016

• 3Wilma04-04-2016

Oud hotel, zeker geen vier sterren, wel prijzig.

Hebben overnacht van zaterdag op zondag. Tot 's nachts 03.00 uur geen oog dicht gedaan door geluidsoverlast uit de omliggende cafés. Geen koffie en/of theefaciliteiten op de kamer. Kamer zou groter zijn dan standaardkamer en dus duurder. Grootte kamer week zeker niet af van een normale standaard hotelkamer. Ontbijt was bijzonder armoedig.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Pieter en Sandra12-03-2013

Heerlijk genoten!

Het is een knus en gezellig hotel, het interieur is wat verouderd maar dat maakt niet uit, het geeft het hotel een gezellige uitstraling. Alles is schoon, en werkt naar behoren. Wij zijn heel vriendelijk en gastvrij ontvangen, bij het ontbijt ontbreekt het aan niets, heerlijk warme broodjes, gekookt ei, diverse soorten zoet en harig beleg. Heerlijke vers gezette koffie en thee, melk, jus d 'orange, kortom wij hebben het prima naar ons zin gehad! De locatie is top, je stapt de deur van het hotel uit en je staat direct in de straat met alle gezellige terrasjes! Parkeren op eigen terein bij het hotel...kortom wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in maart 2013

• 3paul4521-12-2012

dit nooit meer wat een slechte service

hotel l'emperuer in valkenburg is verouderd zonder lift met een slecht ontbijt en geen service

Alleen gereisd in december 2012

• 7Helena30-07-2011

Een leuk en gezellig hotel!

Een leuk en gezellig hotel midden in het centrum van Valkenburg. Hier is alles te doen.. Ik ben al vaker in dit hotel geweest, maar de kamers hebben nog de zelfde inrichting als 10 jaar geleden.Dus iets oudbollig, maar alles is verder netjes schoon. (wat ik redelijk belangrijk vind) Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het onbijt(buffet) is prima. Je hebt genoeg keuze uit div. broodjes en beleg. Je kan je auto achter het hotel kwijt. Het is daar wel iets krap, maar je kan er staan. Zelfs op de dag van vertrek mag je auto nog ff blijven staan en evt. kan je je spullen in bewaring geven. Qua geluid valt het enorm mee. Wij zaten precies tegen over de ingang van de gokhal waar muziek wordt gedraaid, praktisch niets gehoord en de ramen hadden we open (ook s'nachts) Fohn's kan je bij de receptie lenen! Minibars waren goed gevuld en er is een kluis aanwezig. Heerlijk verwarmde terras die we s'avonds ook wel nodig hadden, want was iets fris! Wij gaan zeker nog een keer weer terug!!

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel de l'Empereur info