Hotel De La Ruine **

Review geschreven door Ingeborg

Het was geweldig!!

Ingeborg
24-5-2017

Ik heb 3 geweldige dagen gehad!! En de eigenaren hebben heel erg hun best gedaan,ook om de vervanging ( omdat ze er 1 dag weg waren) te regelen en goed te zeggen wat mogelijk was.Maar de (schoon) moeder heeft het samen met haar zus perfect opgevangen.Kortom ik heb heel erg van de gastvrijheid genoten.En gezien dat ze heel hard bezig zijn om er een mooi bedrijf van te maken ,waar ze terecht trots op mogen zijn!! En tuurlijk zie je dat het oud is maar dat heeft absoluut ook zijn charme!En het is mij aan niks ontbroken,en ik heb 3 top dagen gehad.En ben dus meer dan tevreden!!!