Hotel De Griffier

8Fantastisch

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

Op vakantie geweest naar De Griffier?

8Fantastisch

85 reviews over Hotel De Griffier

• 9Jaap Kabel23-08-2020

Gezellig knus familie hotel met ouderwetse service

In dit hotel word je als gast echt verwend met een zeer uitgebreid ontbijt en kun je ook genieten van een warme maaltijd, dit alles wordt met heel veel liefde voor je klaargemaakt.

Het hotel is centraal gelegen, gratis parkeren van je vervoermiddel is inbegrepen. De kamers zijn super schoon en ook het hotel geeft je een echt huiskamer gevoel.

Kortom , was hier na jaren hier weer als gast terug voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaars , is me zeer goed bevallen en kan het iedereen aanraden om een bezoek te brengen aan Hotel de Griffier.

Frans, Pien en andere medewerkers, ga zo door en ik kom zeker nog eens terug !.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 2019
    6Laan22-12-2019

Het was netjes en schoon ! Vriendelijk personeel

Het is een simpel hotel met beneden verdieping knus en vriendelijke eigenaar . Kamers bedden goed. Badkamer toilet aan vervanging toe .ontbijt niks mis mee . Mocht je savonds op tijd terug zijn en je wilt gezellig nog even zitten .licht is vroeg uit . Tip ! het koffie apparaat aan doen dat je ook .je latte of cappuccino kunt pakken .en bij het ontbijt de thee door de mensen zelf laten uitzoeken .

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6Harma08-10-2019

Gaat wel, niet te veel van verwachten

Raar dat mijn eerder geschreven beoordeling verwijderd is blijkbaar.... Zeer gehorig, kleine kamers, geen balkon, geen tafel, geen kast, maar 1 stoel. Zeer kleine badkamer...met een mini wastafel

Gereisd met partner in september 2019

• 8Maaike01-09-2019

Top verblijf!

Afgelopen week 2 nachten met mijn moeder in hotel de griffier verbleven. We waren erg enthousiast! Allereerst super vriendelijk personeel, daarnaast een lekker ontbijt, heerlijke bedden en dichtbij het centrum. De kamer waar wij sliepen was verder niet heel bijzonder, maar alles was schoon, dat vonden wij het belangrijkst. Als we weer naar Valkenburg gaan dan is de kans groot dat we weer naar hotel de griffier gaan! Bedankt voor het fijne verblijf 😊

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Alita van Wanrooij23-06-2019

Fantastische locatie voor een groep.

Net terug van een fantastisch weekend met toerclub Mierlo. We zijn te gast geweest bij Frans en Pien die er werkelijk alles aan hebben gedaan om ons weekend tot een succes te maken. Fijne kamers, voedzaam ontbijt met banaan voor de fietsers, uitstekende barbecue en als klap op de vuurpijl een verrassende lunch. Echt een aanrader om als groep te zijn. Op loop afstand van gezellige centrum van Valkenburg en prima uitvalsplek voor mooie fietsroutes in ZuidLimburg. We komen hier zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10johnny verbeek16-06-2019

komen zeker nog terug

Alles was zeer goed ,vriendelijk ontvangst,goed ontbijt en het diner was zeer goed.De kamers waren netjes en ook de bedden zijn zeer goed.Prijs kwaliteit is dit hotel een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Fam wevers04-12-2018

Gevoel van thuiskomen

Wij hebben afgelopen weekend dit hotel bezocht en van kerststal valkenburg genoten. Het hotel was keurig netjes, ontbijt was goed, parkeren was gratis en het personeel was erg vriendelijk. In de receptie stond een koffieautomaat wat gratis was. Al met al een zeer prettig weekend gehad.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Priscilla17-10-2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding...top!

Afgelopen weekend een overnachting gedaan met onze 2 kids van 9 en 7 op de familiekamer (4 pers.) vriendelijk ontvangen konden de auto al parkeren en Valkenburg in wat overigs prachtig is en Superleuk voor de kids met de kabelbaan en rodelbaan! Vooraf al (snel) meegedacht met persoonlijke vragen die we hadden via de mail, wat erg prettig was. Hotel is gezellig, huiselijk en erg schoon. Kamer was netjes ruim, badkamer aan de kleine kant maar dat was maar een bijzaak verder wel wat gehorig. ‘S avonds in de “huiskamer” voetbal Gekeken en ‘s morgens een lekker ontbijt, met warme broodjes en gekookte eieren 1 tip misschien iets uitgebreider van vleeswaren voor erbij zoals cervelaatworst en kipfilet.

Zeker een aanrader voor een leuk bedrag en fijn personeel, we komen zeker nog een keer terug... groetjes

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Move Runners01-10-2018

Wat een super fijn hotel.. we waren hier met onze hardloopgroep voor ons jaarlijkse weekend weg. Met 32 man het hele hotel afgehuurd. Super aardige eigenaar die ons het hele weekend goed verzorgd heeft wat maaltijden betreft. Gratis thee en koffie beschikbaar de hele dag!!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5Jeannet vd veen22-07-2018

Nooit meer

Geweest van 20 tot 22 juli voor andre rieu in maastricht, 1 nacht kostte 79 euro, en de revieuws waren geweldig, ik weet niet hoe die mensen erbij komen. Wat een slechte kamers hebben ze, wanden en vloeren net karton, de waterleiding ruist keihard na wc doortrekken en wel 3 minuten lang dus door nachtplassers ben je meteen weer wakker, snikhete kamers, raam kan je wel openen maar hele nacht razend verkeer, wastafel is zo groot als een toiletwasbakje, krakende aflopende vloeren, bedden redelijk maar onderbed is kleiner zodat mn man na omdraaien snachts naast t bed lag. Zo slecht 2 nachten geslapen was blij dat we weg konden. Positieve punten oh jawel receptie wel vriendelijk goede sterke wifi, lekker ontbijtje, warm water in de douce, en als t hek open is gratis koffie en thee overdag en tot 10u. Buitrn andre rieu is t een goedkoop hotel, dus als je wel tegen herrie kan of doof bent redelijk goedkoop hotel 15 min v centrum

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel De Griffier info