Hotel De Griffierstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

Op vakantie geweest naar De Griffier?

8.2Fantastisch

Tonen op kaart

83 reviews over Hotel De Griffier

• 6Harma08-10-2019

Gaat wel, niet te veel van verwachten

Raar dat mijn eerder geschreven beoordeling verwijderd is blijkbaar.... Zeer gehorig, kleine kamers, geen balkon, geen tafel, geen kast, maar 1 stoel. Zeer kleine badkamer...met een mini wastafel

Gereisd met partner in september 2019

• 8Maaike01-09-2019

Top verblijf!

Afgelopen week 2 nachten met mijn moeder in hotel de griffier verbleven. We waren erg enthousiast! Allereerst super vriendelijk personeel, daarnaast een lekker ontbijt, heerlijke bedden en dichtbij het centrum. De kamer waar wij sliepen was verder niet heel bijzonder, maar alles was schoon, dat vonden wij het belangrijkst. Als we weer naar Valkenburg gaan dan is de kans groot dat we weer naar hotel de griffier gaan! Bedankt voor het fijne verblijf 😊

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Alita van Wanrooij23-06-2019

Fantastische locatie voor een groep.

Net terug van een fantastisch weekend met toerclub Mierlo. We zijn te gast geweest bij Frans en Pien die er werkelijk alles aan hebben gedaan om ons weekend tot een succes te maken. Fijne kamers, voedzaam ontbijt met banaan voor de fietsers, uitstekende barbecue en als klap op de vuurpijl een verrassende lunch. Echt een aanrader om als groep te zijn. Op loop afstand van gezellige centrum van Valkenburg en prima uitvalsplek voor mooie fietsroutes in ZuidLimburg. We komen hier zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10johnny verbeek16-06-2019

komen zeker nog terug

Alles was zeer goed ,vriendelijk ontvangst,goed ontbijt en het diner was zeer goed.De kamers waren netjes en ook de bedden zijn zeer goed.Prijs kwaliteit is dit hotel een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Fam wevers04-12-2018

Gevoel van thuiskomen

Wij hebben afgelopen weekend dit hotel bezocht en van kerststal valkenburg genoten. Het hotel was keurig netjes, ontbijt was goed, parkeren was gratis en het personeel was erg vriendelijk. In de receptie stond een koffieautomaat wat gratis was. Al met al een zeer prettig weekend gehad.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Priscilla17-10-2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding...top!

Afgelopen weekend een overnachting gedaan met onze 2 kids van 9 en 7 op de familiekamer (4 pers.) vriendelijk ontvangen konden de auto al parkeren en Valkenburg in wat overigs prachtig is en Superleuk voor de kids met de kabelbaan en rodelbaan! Vooraf al (snel) meegedacht met persoonlijke vragen die we hadden via de mail, wat erg prettig was. Hotel is gezellig, huiselijk en erg schoon. Kamer was netjes ruim, badkamer aan de kleine kant maar dat was maar een bijzaak verder wel wat gehorig. ‘S avonds in de “huiskamer” voetbal Gekeken en ‘s morgens een lekker ontbijt, met warme broodjes en gekookte eieren 1 tip misschien iets uitgebreider van vleeswaren voor erbij zoals cervelaatworst en kipfilet.

Zeker een aanrader voor een leuk bedrag en fijn personeel, we komen zeker nog een keer terug... groetjes

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Move Runners01-10-2018

Wat een super fijn hotel.. we waren hier met onze hardloopgroep voor ons jaarlijkse weekend weg. Met 32 man het hele hotel afgehuurd. Super aardige eigenaar die ons het hele weekend goed verzorgd heeft wat maaltijden betreft. Gratis thee en koffie beschikbaar de hele dag!!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5Jeannet vd veen22-07-2018

Nooit meer

Geweest van 20 tot 22 juli voor andre rieu in maastricht, 1 nacht kostte 79 euro, en de revieuws waren geweldig, ik weet niet hoe die mensen erbij komen. Wat een slechte kamers hebben ze, wanden en vloeren net karton, de waterleiding ruist keihard na wc doortrekken en wel 3 minuten lang dus door nachtplassers ben je meteen weer wakker, snikhete kamers, raam kan je wel openen maar hele nacht razend verkeer, wastafel is zo groot als een toiletwasbakje, krakende aflopende vloeren, bedden redelijk maar onderbed is kleiner zodat mn man na omdraaien snachts naast t bed lag. Zo slecht 2 nachten geslapen was blij dat we weg konden. Positieve punten oh jawel receptie wel vriendelijk goede sterke wifi, lekker ontbijtje, warm water in de douce, en als t hek open is gratis koffie en thee overdag en tot 10u. Buitrn andre rieu is t een goedkoop hotel, dus als je wel tegen herrie kan of doof bent redelijk goedkoop hotel 15 min v centrum

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Johan Kooij11-03-2018

Fantastisch en mensen met passie voor hun werk

Zeer gastvrij ontvangen door vader en dochters, heel schoon en netjes. Hele goede bedden en prima gelegen ten opzichte van alles. Ontbijt alles erop en eraan. Mocht je willen dineren, wat zeker aan te raden is, eten wordt met liefde klaargemaakt, moet je het wel aangeven. Als we weer naar Valkenburg komen gaan we voor 100 procent naar hen terug.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    8Roel Nauta21-10-2017

Geweldig

Zeer gastvrij. Een hotel om je echt thuis te voelen. Kamers zijn niet duur, bedden zijn heel goed. Alleen de badkamer is wat aan de kleine kant. Maar ja, daar hoef je niet de hele dag te zijn. Dineren kan daar normaliter niet maar dat heeft als voordeel dat je ook niet aan tijd gebonden bent om terug te zijn en zelf een paar leuke eetgelegenheden te bezoeken. Geweldige omgeving.Een warme bakker aan de overkant

Gereisd met vrienden in september 2017

10 tips over Hotel De Griffier

• hans, 12-04-2014

Met de trein naar Maastricht, zeer geschikt voor wandelaars en fietsers, naar de glasblazer in Vaals of een dagje naar Aken met de bus van uit Vaals.

• Stoel, 21-11-2013

Als je naar de kerstmarkt gaat in de grotten dan is de gemeente grot het meest met kerstspullen

• hans, 11-04-2014

Er liggen in het Hotel diversen fiets en wandelroutes klaar. Ook de wandelaars komen in de directe omgeving goed aan hun trekken. En tevens een goede uitval basis naar vele bezienswaardigheden zoals Maastricht de glasblazer in Vaals een ritje met de bus naar Aken.

1 vraag over Hotel De Griffier

• Jean, 18-07-2018