Hotel De Griffier

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch en mensen met passie voor hun werk

Johan Kooij
11-3-2018

Zeer gastvrij ontvangen door vader en dochters, heel schoon en netjes. Hele goede bedden en prima gelegen ten opzichte van alles. Ontbijt alles erop en eraan. Mocht je willen dineren, wat zeker aan te raden is, eten wordt met liefde klaargemaakt, moet je het wel aangeven. Als we weer naar Valkenburg komen gaan we voor 100 procent naar hen terug.

Geweldig

Roel Nauta
21-10-2017

Zeer gastvrij. Een hotel om je echt thuis te voelen. Kamers zijn niet duur, bedden zijn heel goed. Alleen de badkamer is wat aan de kleine kant. Maar ja, daar hoef je niet de hele dag te zijn. Dineren kan daar normaliter niet maar dat heeft als voordeel dat je ook niet aan tijd gebonden bent om terug te zijn en zelf een paar leuke eetgelegenheden te bezoeken. Geweldige omgeving.Een warme bakker aan de overkant

Prima Hotel. Vriendelijke mensen. Netjes en schoon

Familie Bisschop
26-8-2017

Auto gratis parkeren en de fietsen kunnen in één van de garageboxen worden gestald.

Erg goed verblijf

Stan Goijens
7-8-2017

Kleine kamer, maar groot genoeg om te slapen en te douchen, prima dus. Verder erg netjes en schoon. Ontbijt prima in orde. Ook de vriendelijkheid van het personeel is een pre. Hartelijk ontvangst en onze racefietsen mochten in de garage staan. Zelfs na het uitchecken mochten ze nog even blijven staan. Dit hotel is zeker aan te bevelen. Wandelend loop je in ca 15 minuten midden het centrum van Valkenburg in. Prijs kwaliteit is prima in vergelijking met de veel te dure opties midden in het centrum van Valkenburg.

Prima hotel.

D. Fisscher
25-6-2017

Prettig familiehotel. Een gastvrije ontvangst door vader en dochter. Leuke mensen. Prima schone kamer. Komen zeker keer terug. D. Fisscher

HOTEL DE GRIFFIER (voorheen Hotel Roo)

Joop Nolting
5-5-2017

Zeer vriendelijke ontvangst prima hotel met mooie schone kamers perfect verzorgd ontbijt.

Eigenaar met dochters zijn zeer gastvrij en doen al het mogelijke om de gasten het naar hun zin te maken niets is hun te veel.

Hebben service hoog in het vaandel staan . Komen zeker terug.

Super gastvrij, heerlijk ontbijt, gratis parkeren

Corinne van Haelen
29-11-2016

Gastvrouw en gastheer doen er alles aan om je het zoveel mogelijk naar je zin te maken. redelijk dicht bij centrum zo'n kleine tien minuten lopen, gratis wifi, gratis parkeren, gratis koffie/thee faciliteiten. Met liefde verzorgd ontbijt. Heerlijk drie gangen diner voor zeer schappelijke prijs is een absolute aanrader.Voor ons was het familie weekend mede door de hartelijkheid van de eigenaren een top weekend geworden!!!!

Gastvrij en extra service

Rob
22-9-2016

Voor de eerste keer in Hotel Roo aangekomen zijn we vriendelijk en gastvrij onthaald door de nieuwe eigenaren. De ligging is prima, op loopafstand van het centrum en het station. De kamers zijn eenvoudig maar heel schoon. Gratis koffie en thee, extra service voor een vroeg ontbijt, stalling van fietsen of motoren in de garagebox was allemaal geen probleem. We komen zeker nog terug!!

Leuk hotel met gastvrije eigenaren

S&K
3-9-2016

Net, schoon en gezellig hotel. Prima locatie, gratis parkeren en je loopt in slechts 10 minuten naar het centrum van Valkenburg. Leuk hotel om een weekje weg te gaan.

fantastisch,gezellig echt een warm onthaal

mieke mieremet
12-8-2016

pluspunten:fijn familie hotel,je voelt je er gelijk thuis.er is een gezellige sfeer,ontbijt is prima verzorgd ,ruime keuze.ook de kamer was netjes en compleet.

ga er zeker nog een keer naar toe .een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor De Griffier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Griffier in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Griffier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Griffier scoort een 8.52 uit 10 op basis van 75 reviews.