Pension De Eik ***

7,7

Weer vandaag7°-3°

34 reviews over Pension De Eik in het Nederlands

Ruud en Nicoline van Herp, 17-12-2017

Wat een lieve gastvrije mensen, alles kan niets is teveel. Heerlijke brandschone kamer, prima bed, fantastisch ontbijt. Rustige wijk Buiten het centrum van Valkenburg 400 meter van het station, 10 minuten lopen vanaf het gezellige centrum. Een echte aanrader. Wij hopen dat wij in Juli 2018 weer jullie gast mogen zijn.

Onze beoordeling, gezellig huiselijk, brandschoon en prima kamer, ontbijt alles wat je maar wilt. Echt top.

Prima te doen

Saskia, 2-12-2017

Prima pension! Kamer is opgeknapt, groot genoeg en redelijk schoon. Dame die er werkt is erg vriendelijk. Ontbijt is niet extreem luxe maar wel heerlijk en vers en wordt steeds bijhevuld. Prima voor een weekendje als je niet teveel luxe verwacht. Maar daar is de prijs ook naar.

Nooit meer

Roland Alphenaar, 2-10-2017

Bedwantsen(bloedzuigende beestjes) in bed en op de kamer.

Voor zowel hotel gast als eigenaar heel vervelend, maar het gaat erom, hoe je er mee omgaat. Deze eigenaar absoluut niet correct !

Na het eerst de volgende ochtend discreet te hebben gemeld was er zowel bij de eigenaresse als de eigenaar ongeloof, maar na ze meegenomen te hebben naar de kamer (nr 5) waren ze overtuigd.

Ter compensatie hoefde we niets te betalen en werd zelfs ons verzoek om het ontbijt te vergoeden van de hand gewezen. We nemen afscheid, praten nog wat na, lopen naar de auto om de koffer erin te zetten, en lopen langs het hotel naar het centrum om van de 2e dag te genieten. Maar toen..... "zoon/jongere" man komt op ons af, en schreeuw midden op straat "jullie willen niet betalen, oplichters ! , we gaan de politie bellen".

Omdat het "niet hoeven" ineens naar "niet willen" was gedraaid, zijn we mee terug gelopen naar het hotel, waar dezelfde beschuldigen nogmaals naar ons werden gebruld, met beschuldigende uitspraken alsof wij zelf expres de beestjes en bloed in bed hadden aangebracht terwijl de eigenaresse en eigenaar nog taal nog teken gaven. Mijn vrouw, die ik met dit weekendje had verrast voor onze trouwdag, helemaal van streek in het hotel waar andere gasten zaten te ontbijten, over de wijze hoe we werden behandeld.

NEE, zo ga je niet met je klanten om, die ondanks hun slechte nacht, ten goede wil wilde zijn om het ongemak gezamenlijk te bespreken

We hebben een aantal aanbieders voor De Eik voor je op een rij gezet:

Voor een nacht is het te doen...

A.Goosen, 27-12-2016

Pension de Eik zijn we 1 nacht geweest en we hadden de zolder kamer, voor een nacht is het te doen. Geen balkon en badkamer is wel heel klein en laag, voor lange mensen kan dit een probleem zijn. Bedden liggen op zich goed en zijn schoon. Ontbijt was redelijk.

Het was fantastisch

Anton en Gerry Mos, 28-6-2015

Een echte aanrader, zeer vriendelijke mensen

Als we weer naar Valkenburg gaan ,boeken we weer hier.

Ongedwongen sfeer en vriendelijke gastvrouw

m.pronk9, 29-9-2014

Wel wat van het centrum af. Fijne bedden en kleine maar frisse badkamer. Vriendelijke eigenaresse.

Uitstekend verblijf, gastvrij, toen ik meldde laat terug te komen kreeg ik de sleutels van het hotel mee. Goede kamers met prima bedden.Prima ontbijt. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Auto moet langs de kant van de weg, nou, en? Kniessoor die daar over valt.Heel centraal gelegen, Maastricht, Heerlen, Aken en Luik makkelijk te bereiken. Maar rond Valkenburg goede wandelroutes, eigenaars helpen hierbij.Mogelijk minpuntje was dat mijn kamer geen verwarming in de badkamer had en er een stofzuiger op de gang stond. Maar ik was, na de carnaval, de enige gast..

zeer goed en zeker voor hehaling vaatbaar

alex, 26-9-2013

héél nette kamers met een héérlijk bed tvop de kamer en smorgens een uitgbreid en lekker onbijd wa moet ne mens meer hebben en een vriendelijke uitbaatster

prima hotel voor de prijs die je betaald

pj blenkers, 13-9-2013

prima hotel hebben twee nachten hier goed geslapen op prima bedden en smorgens een goed ontbijt genoten dit was ruim voldoende

de eigenaresse was vriendelijk en behulpzaam als je wat vroeg

we hadden niet vooraf geboekt maar wij konden meteen op de kamer terecht

Nooit meer!

jack-verhoeven, 31-7-2013

Ik begrijp niet goed waarom dit hotel zo'n hoge waardering krijgt.Na veel hotels te hebben bezocht eindigt dit hotel bij ons stijf onderaan.Parkeren van de auto,deze was gratis te parkeren,maar wel op enige afstand(100 m),eerst straat en spoorweg oversteken.Kamer was een zeer warm 3 pers.hok bovenin het gebouw zonder balkon en niet de 2 pers kamer met balkon die we gereserveerd hadden.(overboekt)Ook veel last van de spoorbomen en de treinen die regelmatig langskomen

De lamp in de badkamer(ingebouwd in een kast) werkte niet en het stonk er verschrikkelijk.Een douche hebben we niet durven nemen,erg goor.

De wc spoelde nauwelijks door de gordijnen voor het raam kwamen aan iedere kant zo,n 30 cm te kort Zeer gehorig, gesnurk van mijn onder buurman.

08:30 ontbijten maar dat kon nog niet want de beheerder had zich verslapen.Ontbijt bestond o.a. uit van die goedkope Aldi afbakbroodjes en oude ontbijtkoek..Hier zullen we beslist nooit meer naar toe gaan en dit hotel raden we niemand aan.

We hebben een aantal aanbieders voor De Eik voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Eik in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Eik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Eik scoort een 7.68 uit 10 op basis van 34 reviews.