Pension De Dael

32 reviews over Pension De Dael in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Lydia
5-6-2017

Hier beleef je het echte gevoel van Limburgse gastvrijheid. Prima ontvangst, perfecte ligging, heerlijke bedden, goed ontbijt. De eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, ze nemen alle tijd voor hun gasten. Wij komen zeker terug.

de dael

bruinsma
12-3-2017

Eenvoudig en gezellig verblijf. Lieve mensen die ons hielpen. Het was top. Wil je luxe dan zal je een duurdere accomodatie in Valkenburg moeten kiezen en niet hier heen gaan. De b&b was voor ons uitstekend. Dicht bij centrum met goede parkeer mogelijkheden. De kamers waren schoon en ontbijt was uitstekend.

fantastisch

andy decorte
12-2-2017

perfecte ligging stevig ontbijt vriendelijk onthaal

Oude reviews (archief)

nooit meer

leentje
21-12-2016

de ligging is goed,het is er erg gehorig,vuile handdoek in kast, geen afstandbediening,door de kinders vroeg op bed,waardeloos zonder afstandbediening,douche op de gang,we hadden 2 kamers 100 euro per kamer,voor 200euro mag je toch wel wat verwachten,totaal geen contact,ook niet vragen hebben jullie het prettig gehad,geen gedag met weggaan,

Net pension, fantastische ligging!

Janine van Schaik
18-12-2016

Het pension is netjes en verzorgd. De kamers zijn eenvoudig maar sfeervol en schoon. Ontbijt is prima verzorgd en de mensen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij.

De ligging is perfect, tegenover de fluweelengrot.

Geweldig!

Cis
8-8-2016

Een hardstikke leuk pension,we werden zeer gastvrij ontvangen, kamer was prima en het ontbijt superlekker.

Top!!

Voor een kort bezoekje aan Valkenburg erg prettig!

Francisca en Danny
5-8-2016

Super vriendelijk ontvangen, uitstekend uitgebreid ontbijt, schone en nette kamer, badkamer, toilet. Elke dag schone handoeken. Je loopt zo de stad in en ook de grotten liggen op steenworp afstand.

Erg gastvriendelijk! Wij komen nog wel een keertje terug.

Knus en gezellig!

Marie
13-6-2016

Erg leuke accommodatie en vriendelijke gastvrouw. De kamer met eigen badkamer was erg netjes en schoon. Iedere dag werd de kamer netjes gemaakt, schone handdoeken neergelegd etc. Het ontbijt was heerlijk en er was erg veel te kiezen. In de omgeving is veel te doen voor alle leeftijden. Het pension ligt net op loopafstand buiten het centrum, de eigen parkeerplaats bij deze accommodatie is ook erg handig! Zonder deze parkeerplaats hadden wij onze auto helemaal buiten Valkenburg moeten parkeren, fijn dat dit er bij zit. Het enige nadeel is dat je voor de bovenste kamers drie trappen op moet lopen, voor ons was dit niet echt een probleem maar als je slecht ter been bent is het handig om dit bij de reservering te vermelden.

Kortom, zeker een aanrader als je een weekendje Valkenburg wilt.

Gewoon gezellig

Annet
31-1-2016

Een prima verblijf, goede prijs kwaliteit verhouding. gezellige eigenaren

geen tweede keer

rseltoro
30-12-2015

Positief: De uitbaters zijn zeer vriendelijk, het is ook zeer goed gelegen want je bent op 5min wandelafstand van het centrum

Negatief: De accommodatie is sterk verouderd, het meubilair is verouderd en aan vervanging toe. Men heeft laminaat gelegd maar we denken dat ze vergeten zijn om een onderlaag te leggen dat het geluid verminderd als je erover loopt. Dit gaf als resultaat dat we de bovenburen letterlijk konden volgen waar ze liepen en er heel veel lawaai was. In de badkamer is bv de ééngreep mengkraan aan de wastafel aan vervanging toe. Ze stond los en had duidelijk last van verkalking. De douche was voorzien van een regensproeier maar de afwatering is hierop niet voorzien waardoor je dus in het afvalwater van je wasbeurt staat en als je niet oplet de douchekuip zelfs zou overlopen. De decoraties zijn echt achterhaald. Er is gratis koffie op de kamer maar men vergeet deze wel aan te vullen na de vorige gasten zijn vertrokken. De kamer is tijdens ons verblijf niet gereinigd.

We hebben een aantal aanbieders voor De Dael voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Dael in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Dael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Dael scoort een 8.07 uit 10 op basis van 33 reviews.