Camping De Cauberg

Gereisd met vrienden in april 2017

fijne plek

jo scholl,
1-5-2017

mooie rustige plek,vriendelijke uitbaters,komen beslist terug.

Gereisd met partner in april 2017

A.borsboom,
20-4-2017

Alles goed receptie accomodaties top en schoon

Gereisd met partner in juni 2015

Financiële uitbuiting!!

Be en Ge,
29-9-2016

Voor alle duidelijkheid, wij huurden een caravan/voortent van de camping.

Zeer verzorgde camping!

Waaronder zeer schone sanitair!

Goede ligging, op loop afstand van Valkenburg!

De beheerders waren onvriendelijk!

Afspraken kwamen ze niet na,

bv. extra €50 waarborg voor de slagboom pas, kwam bovenop de €100 waarborg.

Extra kosten voor de schoonmaak van de caravan/voortent €50.

Een tafel die stuk ging moesten we zelf betalen, €150. Zal de beheerder hier niet verzekerd voor zijn?

In de caravan mochten we de chemische toilet, douche en de keuken kraan niet gebruiken, dit wel gedaan. De " Ramen" in de voortent mochten we niet open doen, buiten was het soms 30 graden en nog warmer binnen. Daan zei"misschien gaan ze stuk".

s'avonds rond de caravan/voortent aanwezigheid van grote oranje naaktslakken, bah! Meerder malen s'morgen ook enkele in de voortent! Zeer onsmakelijk.

Met blote voeten lopen, met het mooie weer, was er niet bij.

Duidelijkheid mondelinge informatie, is gewenst!!!

We zullen op deze camping nooit meer iets huren!!!!!.

Gereisd met partner in september 2016

Kamperen op een postzegel

Ide
31-8-2016

We staan in het laagseizoen wat goed uitkomt omdat we de naastgelegen plekjes dan kunnen gebruiken om op te eten. In het hoogseizoen lijkt me het hier afzien vanwege de kleine plekjes en het beperkte, overigens schone, sanitair. De campingeigenaren overtuigen niet door vriendelijkheid en dit is ook de eerste camping due we tegenkomen waar gebruik van de vriezer voor koelelementen geld kost. Gelukkig is de appie dichtbij én goedkoper met een zak ijs, want ik gun de campingeigenaren dat soort inkomsten niet. De camping is te prijzig voor wat je krijgt, daarom voor ons de laatste keer hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

gezellige camping en heerlijk zuurvlees

marjan en john
21-8-2016

de sfeer op de camping is gezellig. we waren er met onze hond. alles wordt goed bijgehouden, het gras de sanitaire voorzieningen en je kunt er broodjes bestellen voor het ontbijt. de omgeving nodigt uit tot fietsen, wandelen en het is verrassend leuk shoppen in Valkenburg. de eigenaren zijn zeer behulpzaam. we gaan er zeker nog eens terug.

Overnachting

Bas
18-8-2016

Een overnachting is voldoende maar prijs voor 1 pers 1 chelter tent is geen 10 € maar uiteindelijk 17.80 € 78% meer dan tarief lijst ook hiervoor geld dat de volledige prijs per nacht pp vermeld dient te staan het restaurant gaat om half acht s avonds al dicht de bar ook niets meer te verkrijgen s morgen om zeven uur zitten de poort en kantoor dicht en moet je wachten tot er iemand verschijnt even naar Valkenburg lopen is lastig als je om 23 uur niet meer met vervoermiddel binnen wil de camping ligt boven op cauberg en naar Valkenburg gaat naar beneden maar terug moet je cauberg op en als je bent gaan lopen is dat geen gemakkelijke opgave plaatsen voor trekkers zijn op taluud en dus hellend al met al veel geld voor weinig service en beoordeling matig

Gereisd alleenreizend in augustus 2016
Camping deCauberg, Eigenaar, 19-8-2016
Mijnheer Koole, het is niet onze gewoonte om te reageren op reviews van gasten, maar uw reactie is op het onfatsoenlijke af. U heeft bij ons overnacht voor de prijs van 17,85. Uitgesplitst: tent incl. 1 persoon 10,75 + scooter met aanhangwangentje 3,35 + TB en MH 3,75. Bij uw incheck heeft u informatie ontvangen over de openings-en sluitingstijden. Nachtrust van 23.00 tot 07.00 uur. Receptie van 8.30 tot 18.00 uur. Keuken sluit om 20.00 uur, de bar na vertrek van de laatste bezoeker (op die bewuste avond om 21.30) Camping de Cauberg ligt bovenop de Cauberg dus klachten hierover zijn dus niet relevant. Bij uw overhaaste vertrek 's morgens in alle vroegte bent u " Vergeten" uw tent mee te nemen. De opruimkosten zijn dus ook voor ons !?!?

Top camping

Wim en gerie
15-8-2016

Alles is hier top bediening restaurant toiletgebouw mooie plaatsen schoon rustig een aanrader.komen zeker terug heel fijn.

Fantastische camping en faciliteiten

Gerrit Swart
10-8-2016

Camping de Cauberg is een kleine camping met geweldige wifi, alle faciliteiten zijn op loopafstand, service is optimaal, kleinschalig en zeer klantvriendelijk. Schone toilet gelegenheden/ douches. Er is een mogelijkheid tot het bestellen van verse broodjes en het restaurant serveert uitstekende maaltijden. Kortom, een uitstekende keus om hier een vakantie te beleven. Voor fietsers is het ook ideaal want je bent zo beneden in Valkenburg en de camping zit op de route van de Amstel Gold Race. Ook ben je vanaf de camping zo op de 3 tour etappes die je kunt fietsen via de Amstel Gold Race Experience.

Luidruchtig.

zaza
2-8-2016

Luidruchtige camping, deels door het passerende verkeer, deels door de campinggasten, waar helemaal geen controle op was ( luidde gesprekken tot 1u30), deels door de grind in de rijlanen.Onvriendelijke ontvangst omdat we juist voor de lunchpauze arriveerden, een miniem aantal, toch wel propere douches (2). De omgeving is natuurlijk super voor de geoefende fietser en wandelaar. Valkenburg heeft zijn charme, maar niet zijn politie. Mijn racefiets werd gestolen op een muziekavond aan het openluchttheater, we moesten helemaal naar Maastricht om het verslag te laten opstellen en dat werd dan terug naar Valkenburg gestuurd. Daar zitten de campinguitbaters natuurlijk voor niks tussen, want zij waren er verveeld om. Fietsers let op je spullen !!!

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Cauberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Cauberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.