Camping De Cauberg

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Rob

Maar een andere camping de volgende keer.

Rob
2-7-2017

De ligging is natuurlijk fantastisch. De eigenaar doet er alles aan om de camping rustig en schoon te houden, maar op een wat onsympathieke manier. De manier waarop Acsi tarieven worden berekend is absurd, je betaalt uiteindelijk gewoon de volle mep terwijl overal in de EU alleen toeristenbelasting bij de prijs komt. Valkenburg moet ook nog het hoogste bedrag toeristenbelasting hebben van de EU, overal enkele dubbeltjes, hier ruim 4 euro per persoon per nacht (of dat was de milieuheffing... die ik nog nooit eerder ergens heb hoeven betalen). Het verschil tussen een comfortplaats en een reguliere is te verwaarlozen, maar het kost wel een paar centen. Tenzij je beslist TV signaal op je plek nodig hebt zou ik het afraden. Waterpunten zijn er tenslotte overal, op drie passen lopen.

Beetje afgeknapt, en dat is jammer want het was wel een verzorgde rustige camping, en als je goed ter been bent kun je lopend naar Valkenburg.