Camping De Cauberg

101 reviews over Camping De Cauberg in het Nederlands

Prima camping!

Martin de Graaff
31-7-2018

Hartelijke ontvangst. Dichtbij centrum Valkenburg. Sanitair heel schoon. Goed onderhouden staanplaatsen, met water en electra op korte afstand beschikbaar.

Fijne camping voor sportieve mensen. Wat minder geschikt voor gezinnen met kinderen.

Wij komen hier beslist vaker terug.

Lenie en Frans Leferink
9-5-2018

Wij kunnen niet aan geven wat NIET goed was. De camping is kleinschalig en bijzonder goed onderhouden. Ook de was en douche gelegenheid is schoon. De ligging is fantastisch op loop afstand van het centrum van Valkenburg. De plaatsen zijn ruim. Het beheerders echtpaar is aardig en behulpzaam. Wat ons betreft een echte aanrader.

Mooie plekken met fraai uitzicht

liever niet meer

Sylvia
21-9-2017

sanitair is schoon, maar tijdens het douchen gaat het licht uit en niet meer aan. De eigenaar is nogal een controle freak. Je hebt het gevoel dat hij alles in de gaten houdt. Wij hadden het gevoel op een parkeerplaats te staan ipv op een camping. Te vol gepropt. Op een paar bomen na, weinig begroeiing. Totaal geen privacy. Voor kinderen erg saai. Klein speeltuintje en verder niets. Valkenburg op loopafstand, Maastricht 20 minuten met de auto.

Goed voor een nacht als je op doorreis bent of Maastricht wilt bezoeken.

De ligging is natuurlijk fantastisch. De eigenaar doet er alles aan om de camping rustig en schoon te houden, maar op een wat onsympathieke manier. De manier waarop Acsi tarieven worden berekend is absurd, je betaalt uiteindelijk gewoon de volle mep terwijl overal in de EU alleen toeristenbelasting bij de prijs komt. Valkenburg moet ook nog het hoogste bedrag toeristenbelasting hebben van de EU, overal enkele dubbeltjes, hier ruim 4 euro per persoon per nacht (of dat was de milieuheffing... die ik nog nooit eerder ergens heb hoeven betalen). Het verschil tussen een comfortplaats en een reguliere is te verwaarlozen, maar het kost wel een paar centen. Tenzij je beslist TV signaal op je plek nodig hebt zou ik het afraden. Waterpunten zijn er tenslotte overal, op drie passen lopen.

Beetje afgeknapt, en dat is jammer want het was wel een verzorgde rustige camping, en als je goed ter been bent kun je lopend naar Valkenburg.

Een echte blijver.....

Knausie
22-6-2017

Prima camping met absurt schoon sanitair! Prima uitvalsbasis voor de fietsers onder ons. WiFi op heel de camping goed bereik. Zeer gastvrij beheerders echtpaar. Een echte aanrader.

Klein maar goede camping

Rene
5-6-2017

Alles ziet er netjes uit, goed onderhouden en erg schoon sanitair.

1 negatief punt: Dat zijn de reserveringskosten van 10 euro!

We belde s'avonds voor de volgende nacht, we hebben een klein tentje, dat maakt niet zoveel uit omdat je de grond huurt. Voor 1 overnachting betaal je 32 euro. )best wel veel, maar het is Nederland) en 10 euro reserveringskosten, wat ons niet vooraf gezegd is. Dat is 1/3 van de overnachting. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, normaal als je reserveert is dit een aanbetaling! het was kort dag, ze hadden ook kunnen zeggen we houden de plaats tot 16h00 vast voor U, in deze drukke periode.

We vonden dit erg snel verdient!

Al met al een aanrader, ligt lekker centraal bij Valkenburg, Thermae 2000 en Maastricht. toeristen plekken erg klein maar groot genoeg voor een tent.

Goed verzorgde, uitnodigende camping👍

j.Hof
29-5-2017

Wij waren er voor het hemelvaart weekend. Camping was vol maar klantvriendelijkheid blijft top! Toeristische plaatsen zijn wat klein maar de rest compenseert dat prima. Echt een aanrader; zo in Valkenburg en voor de wielrenners een hemels oord!

Heerlijk rustige, goed verzorgde camping op goed gelegen en mooie locatie. Veel bos en veld met mooie wandel- en fietsroutes. Bushalte vrijwel naast de deur voor vlotte rit naar zowel Valkenburg als Maastricht. Lopend de Cauberg af naar centrum Valkenburg is voor wie goed ter been is prima te doen. Ook ben je snel in Aken, Keulen of Luik voor een dagje heerlijk shoppen of cultuur.

Standplaatsen zijn mooi en verzorgd, en het sanitair is ongelofelijk schoon en goed onderhouden. Ook bij slecht/koud weer is het er toch aangenaam wassen en douchen.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en constant in de weer de camping verder te verbeteren. Ook voor de beste tips over bezienswaardigheden etc. in de regio zijn ze een prima aanspreekpunt.

Relaxen bij Thermae 2000 aan de overkant, een gokje wagen in het Holland casino om de hoek, een bezoek aan de indrukwekkende Amerikaanse Militaire Begraafplaats in Margraten, of luttele kilometers verderop genieten van een totaal andere sfeer in de mooie Belgische Voeren... het is teveel om op te noemen wat er allemaal te doen is in de regio.

En... op hoogtijdagen zoals de Heuvelland Vierdaagse (wandelen), Maastricht-Heuvelland 2-daagse (wielrennen en mountainbiken) en uiteraard tijdens de AmstelGoldRace is Camping de Cauberg dé absolute hotspot.

Aanrader!!

Top top

Geweldig

Zalig fietsen daar

WC douche zeer proper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Cauberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Cauberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Cauberg scoort een 7.96 uit 10 op basis van 101 reviews.