Camping De Cauberg

7.7Goed

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

7.7Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

112 reviews over Camping De Cauberg

• 2019
    8Willemien01-11-2019

Fijne camping klein gemoedelijk behulpzaam gastvri

Rustige camping in mooie omgeving geschikt voor mensen die graag wandelen fietsen Behulpzame campingeigenaar gastvrij vriendelijk Je kunt er ook een hapje eten en een frietje halen Ik ben er al een paar keer geweest en ga er volgend jaar weer heen om gezellig te wandelen

• 9Versloot20-08-2019

Heerlijke camping

Heerlijke nette camping! Mooie plekken, rustig, schoon sanitair.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marianne van de Ven18-08-2019

Leuke goedverzorgde camping, met heel behulpzaam en attente eigenaar. Volgend jaar ben ik weer van de partij, zeker weten! Een aanrader.....

• 9martien de Koning14-08-2019

weer super genoten tot vlgnd jaar!!

fijne dagen op deze super camping, hartelijke ontvangst, prima, en super verzorgde locatie fijn verblijf, we hebben genoten, zeker weer tot vlgnd jaar !!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Cor ten Hove04-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst op de camping, mooie plekken voorzien van een prachtige grasmat. Op camping prima en schoon sanitair alleen de douches zijn iets te heet, vanuit camping enkele prachtige (pittige) wandeltochten gemaakt en fietsknooppunten zijn goed bereikbaar, al met al een fijne camping!!!

• 6Eetgelegenheden

• 8R Wouters29-07-2019

Heerlijk

Top Camping, lekker rustig mooie plekken, schoon sanitair en de beste WiFi van Nederland. Wij komen zeker nog eens terug met mooi weer.

• 5jan07-07-2019

nooit meer

we waren 3 weken heerlijk op reis geweest met camper en in Spanje en Frankrijk op veel campings geweest , we dachten om laatste nacht Valkenburg nog ff aan te doen voordat we naar huis gingen . niks mis met Valkenburg want dat is voor ons altijd geweldig dus we gingen de camping op , maar bij receptie aangekomen kregen we alleen hele chagrijnige gezichten en er kon nog net een goede middag af .., dacht vraag voor zekerheid nog of er elektrische tijd bij zit maar was stomme vraag want dat zit er standaard bij ....had ik waarschijnlijk moeten weten denk ik ..stom.. De plaats werd aangewezen en hij keek ook nog toe of we wel goed op stek gingen staan en niet met een lach We kregen ook nog een boekje mee met regels en die zijn wel heel streng en vooral die tussen 00.00 en 07.00 niet mogen douche vond ik wel een vreemde . Volgende keer maar niet meer in Nederland overnachten , een 3 voor die mensen op receptie van ons

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9Marco Crommentuijn04-06-2019

Heerlijk genoten.

Zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, Mooie vlakke plaatsen gezien de camping op een helling ligt. Zeer schone sanitaire voorzieningen en een broodjes service.

Een rustige camping waar je kan genieten van je rust of van de mooie omgeving.

• 10Staat v/h sanitair

Richard, eigenaar, 12-06-2019

Hallo Marco, dank voor je goede beoordeling, we hopen je nogmaals op onze camping te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Kampeerder21-04-2019

Voor fietsevenement/wandelaars perfecte plek

De camping is ideaal gelegen. Goed onderhouden maar... als de camping volstaat en je hebt maar 4 wc’s voor de vrouwen en 4 voor de mannen en 2 afwasbakken is dat ook erg weinig. Er staan dan ook 2 stoeltjes wanneer de afwasplekken bezet zijn en je moet wachten. Douches zijn er 2 voor de vrouwen en 2 voor de mannen. Op de douche zit een timer van 5 min. Warmte is niet te regelen, 1e dag stond ik dan ook voor een te warme douche. Ik dacht slim te zijn met de douchetijd en tijdens het shampoo wassen heb ik de douche stopgezet (tijdsbesparing op mijn 5 minuten), wat denk je slaat dat ding op 0, schijnbaar te lang op stop gehad. Kon ik daar een minuut of 3 wachten. Prijs is naar wat ze bieden hoog. Ondanks deze op-aanmerkingen is het een camping op een superligging. Aan de eigenaar de tip om wat aan het sanitair te doen. (Vergroten).

Gereisd met partner in april 2019

• 4Kirsten17-04-2019

Nooit meer

De camping op zich is mooi, schoon en prima gelegen. Dit zijn wel de enige pluspunten. Het is een zeer kleine camping met weinig voorzieningen en toch heel erg duur. Onze vrienden moesten zelfs nog extra betalen voor elektriciteit, dit hebben wij nog nóóit meegemaakt! Er zijn veel te weinig toiletten, douches en afwasbakken. Het weekend dat wij er waren was het heel rustig op de camping en toch was het aanschuiven bij de douches. Dit kwam ook wel doordat het sanitair voor de vrouwen's ochtends gesloten was, bij aankomst was het ook gesloten. Je krijgt het gevoel dat de eigenaar je steeds in de gaten houd. Hij is onvriendelijk en enkel op geld belust. Wij gaan hier nooit meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Richard, eigenaar, 12-06-2019

Hallo Kirsten, jammer dat u niet tevreden bent over onze camping, we doen er alles aan om onze camping schoon te houden vandaar dat één zijde van het toiletblok tijdelijk was afgesloten, de hoeveelheid aan sanitaire voorzieningen zijn door de anwb bepaalt en goedgekeurd. Betreffende het elektriciteit verbruik staat in de welkomstblad duidelijk beschreven hoeveel verbruik bij de prijs zit inbegrepen en dat bij meerverbruik bijbetaald moet worden. De eigenaar houdt u echt niet in gaten, het enige waar hij op let, is dat de gasten niet onnodig over de kampeervelden gaan rijden omdat deze in het begin van het seizoen soms nat kunnen zijn.

Gereisd met vrienden in april 2019

5 tips over Camping De Cauberg

• mitch, 01-05-2013

De locatie is prima,vlak bij centrum Valkenburg,op loopafstand.Naast thermea 2000 en casino,en een mooie omgeving.

• Fred Mies, 30-12-2011

Het is er ook zeer goed voor de kinderen er zijn 2 speelgelegenheden en een kinderboerderij ook het sprookjesbos is dichtbij 20 min.van het park vandaan.

• Marja Severs, 07-08-2012

Valkenburg en Maastricht liggen om de hoek en zijn ook met openbaar vervoer makkelijk bereikbaar. Voor fietsers zijn stevige kuiten een must!

0 vragen over Camping De Cauberg

Camping De Cauberg info