Camping De Bron

Camping De Bron
7,8

7 tips over Camping De Bron

Johan , 26-1-2014
Eet ook eens in het restaurantje van de camping
C_scholten, 6-8-2013
Parkeren Valkenburg aan de camping kant van het spoor is nog gratis verder hele centrum 1,70 per uur, dus een fiets huren is al snel terugverdiend. Lopen naar het dorp kan ook, maar 2 km terug omhoog en met boodschappentassen is zeker bij tropische temperaturen niet aan te bevelen.
Sabrina, 24-5-2013
Perfecte uitvalsbasis voor mooie fietstochten in het Limburgse heuvelland en Belgische voerstreek

Koen, 16-7-2012
Bespaar jezelf ellende en ga gewoon niet :)
Mindi, 29-5-2012

mijn tip: wil je weg maar niet het land uit, ga daar De Bron in Valkenburg.

ik had echt het idee dat ik in het buitenland was.

fam Nooij, 28-5-2012
pretpark Valkenier met leuke entreeprijzen, Valkenburg a gogo: kabelbaan, rodelen en tokkelen, grotten van Valkenburg (helaas is de aquariumgrot een grote aanfluiting!), met de fiets naar mooi Maastricht (alleen de Cauberg even op en af -lopen-), wandelen in de omgeving van Vijlen, ijsje eten bij Wingberghoeve in Epen (onderaan de Camerig), Drielandenpunt, ook met stadsfietsen en kinderen valt er genoeg te fietsen (je kunt de hogere bergen prima ontwijken), niet alleen voor de sportfietser dus.

fr_woning, 7-5-2012
Als je in augustus op camping De Bron verblijft , dan heb je de mogelijkheid om in het plaatsje Vilt mee te doen aan de Heuvelland vierdaagse . De totale afstand per dag is 28 kilometer , met om de 7 kilometer een rustpunt . De wandelingen worden goed uitgezet en gaan door mooie gebieden , wij hebben er 5 jaar aan meegedaan . Wij vinden de wandeltocht een aanrader voor de echte wandelaar .