Camping De Bron

131 reviews over Camping De Bron in het Nederlands

Prachtige groene rustige camping

carla
9-8-2018

Prachtige rustige camping met mooie laantjes met oude kastanje- en eikenbomen. Grote plekken. Sanitair is prima en schoon. In het cafe kun je lekker eten voor een goede prijs. Zwembad is best groot. Het zwembad zou wel wat opgeknapt mogen worden. Wij zijn middels al 3x op deze camping geweest. Op deze camping zou ik het wel 3 weken uithouden en dat kan ik van andere campings niet zeggen. Het is dat we ook graag in het buitenland kamperen anders was deze camping voor mij De camping. Er is een klein winkeltje aanwezig voor de hoognodige zaken en je kan er ook vers brood bestellen maar in de omgeving zijn verschillende supermarkten. Wat ook leuk is dat het animatieteam met tromgeroffel de kinderen bij de tent komt ophalen. Zo leuk, al die kinderen die er achteraan lopen of fietsen. Wat ik wel mis, is een leuke speeltuin voor de kleine kinderen. Camping De Bron, tot volgend jaar weer !!!!!!

Maar de Valkenier met kleinzoon.

imelda verhaegen
5-5-2018

Goede ligging; rustig en toch kort tegen Valkenburg.

Camping met heel mooie plaatsen, goed sanitair en andere accomedatie's.

Internet; inloggen moeilijk en niet gratis

Prima uitvalsbasis!

Edwin Boelens
10-3-2018

Wij verbleven in een trekkershut. De trekkershut was een beetje vochtig en de muffe geur wordt verbloemd door een parfumverstuiver. Na een beetje luchten is de geur verdwenen. De camping is ruim opgezet, maar toen wij er waren, midden in het hoogseizoen, was het er erg rustig. Veel mensen noemen het lawaai van de nabij gelegen snelweg. Overdag hoor je die inderdaad. 's Avonds en 's nachts hebben wij daar geen last van gehad. Sanitair is hier en daar wat verouderd, maar wel schoon. Wij vonden het een prima plek om als uitvalsbasis te dienen voor het verkennen van de omgeving.

Vriendelijk, groot, goede uitvalbasis

Eveliene
13-9-2017

Traditionele camping welke een prima uitvalbasis is om omgeving zoals valkenburg te gaan bezoeken. Camping heeft lange historie.

+ warme ruime douche en schoon. Idd geen wc borstel...

+ meerdere trekkershutten met kwalitatief prima inventaris.

+ vriendelijk personeel en broodjes service.

+ Plaatsen leken ook ruim en meerdere kleine speeltuintjes en ook trampolines dacht ik en traditioneel buiten zwembad (niet gebruikt)

- wij waren de laatste (regenachtige) dagen van augustus, de camping was nagenoeg leeg. Hier en daar een plekje bezet. Ik weet niet hoe dat in hoogseizoen is.

- ligt aan snelweg die je wel hoort. Je ziet hem niet door bomen.

- hoofd wc gebouw heeft wat aandacht nodig. Vloer was hier en daar kapot. Dat is jammer.

- timer op de douche

Voor ons prima.

Marij
9-9-2017

Prachtig terrein. Zou beter onderhouden kunnen worden.

Ak
31-7-2017

Heerlijke omgeving genoeg te doen voor de kids en alles prima geregeld op de camping

Highly recomended, Sutiable for all ages

Joan Martin
22-7-2017

This site is in a large rural setting, very specious. Pitches are not allocated, chose your own location. The family owners are extremely helpful and accommodating. The bar restaurant, has a limited but albeit menu of good home made food and allows the guests to interact freely. There is a lovely open air pool, trampoline and child entertainment, which is fee to all. 20 mins walk to the tourist town of Valkenburg. Facilities excellent.. This is a treasure not to be missed.

Erg gedateerd met hier en daar iets nieuws.

E.Elenius
14-7-2017

Erg gedateerd met hier en daar iets nieuws. Wel ruime plaatsen en mooie oude bomen op het terrein.Valt wel wat moois van te maken. Wens de eigenaar veel succes.Op 14 juli 2017 nog erg rustig.

Heerlijke plek en zeer vriendelijke eigenaar.

Joop moolenschot
27-5-2017

Fantastische camping.Paar heerlijke dagen gehad.Ideaal om Valkenburg of Maastricht te bezoeken.

Mooie camping, goede ligging

Bern
30-4-2017

Mooie camping met veel faciliteiten. De ligging is optimaal als je Valkenburg wil bekijken. Prachtige omgeving met veel fiets en wandel mogelijkheden.

Sanitair is schoon maar wel toe aan een opknapbeurt . De vloeren zijn her en der stuk en een tl-lampenkap ontbrak. ( was besteld zei de campingeigenaar).

Wij hebben ons wel vermaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bron in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bron scoort een 7.81 uit 10 op basis van 131 reviews.