Pension De Bourgondier

11 reviews over Pension De Bourgondier in het Nederlands

Geweldig

Renzo,
6-2-2018

Mijn broer en ik zochten een hotel voor tijdens het WK Cyclocross. Na wat zoeken belde ik met dit pension. Het enige wat nodig was, was mijn naam en telefoonnummer, geen 'gedoe' met creditcards. Via de e-mail nog wat vragen gesteld over stallen van fietsen en parkeren. Bij aankomst wist de eigenaresse dit nog exact. Zodoende konden de (afgespoelde) fietsen gestald worden in de afgesloten eetzaal tijdens de cyclocross-wedstrijd van zondag. Voor een klein bedrag mocht de auto voor de deur staan, echter hebben ze daar maar één plek voor.

De kamer was prima prijs/kwaliteit. Verwacht niet teveel luxe, maar het zijn prima bedden en douche en toilet zijn aanwezig. Het ontbijt was ook goed (genoeg).

De ligging is perfect. Op tien minuutjes lopen van het centrum.

Gereisd met vrienden in februari 2018

prima accomodatie

Arnolda Galjé,
18-9-2017

Hele vriendelijke ontvangst, waardoor je je gelijk thuis voelt. We hadden een studio, helemaal boven. Op het eerste gezicht erg netjes, en alles was aanwezig zoals een koelkast en magnetron. Bedden prima, maar inrichting een beetje oud.

Er was wel wat achterstallig onderhoud, zoals een losse kraan op de wastafel en een losse douchestang. Verder prima. Ontbijt was prima. Lekkere koffie, verse broodjes en een ruime keuze uit diverse hartig en zoet beleg. Gezien de algehele staat vond ik de prijs wel iets te hoog. Maar we hebben bovenal een topweekend gehad.

Gereisd met partner in september 2017

practisch gelegen, nabij centrum

bezoeker
26-9-2016

Het pension ligt op loopafstand van het centrum van Valkenburg. Je kunt er nagenoeg voor de deur parkeren met speciale vergunninghouder kaarten die nauwelijks iets kosten. Qua locatie een echte aanrader.

De eigenaren zijn hele vriendelijke behulpzame mensen, zijn goed bereikbaar en de gastvrijheid vertaalt zicht ook naar de mogelijkheid om koffie en thee te zetten op de kamer.

De kamer zelf was echter iets minder qua grootte, onderhoud (ramen, afzuiging) en hygiëne (zoals een over het hoofd gezien wattenstaafje in de badkamer en vlekken op sommige sierkussentjes) dan verwacht, zeker gezien de naam "deluxe" doet vermoeden, maar dat zie je ergens ook wel terug in de prijs.

Het ontbijt 's ochtends bestaat uit wit en lichte boterhammen, witte pistoletjes, zacht gekookte eieren en allerlei soorten beleg; 3 vlees, 2 kaas en voorverpakte zoetigheid. Daarnaast nog de vaste dranken. Voldoende in aanbod.

Gereisd met partner in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor De Bourgondier voor je op een rij gezet:

Heel gastvrij en gezellig.

8-7-2014

Wij hebben hier in de maand mei 2014 gelogeerd voor de derde keer en komen zeker weer logeren. Hele gastvrije mensen. Kamer was prima in orde. Het eten is er erg lekker. Wij sliepen in een kamer aan de voorkant met uitzicht op de kerk en de Aldi boven het terras. Het is niet ver van het Centrum.

Gereisd met partner in mei 2014

Een Topper.

14-11-2012

Vriendelijke mensen. Eten prima. Gaan we beslist nog een keer naar toe. Gratis parkeren.

Gezellig barretje plus terras.Vriendelijke prijs.

Gereisd met partner in augustus 2012

Heel gezellige plek.

21-8-2012

Wij hebben hier in augustus gelogeerd. Gewelig. Hele aardige mensen. Goed eten. Wij komen hier zeker een keer terug. Niet ver van het Centrum. Gratis parkeren voor de deur.

Gereisd met partner in augustus 2012

leuk pension

remco en marjoleine
26-7-2011

Leuk pension ongeveer 10 minuten lopen van het centrum dat is erg fijn heb je ook de herrie daarvan niet.

lekker ontbijt simpele kamers maar wel schoon en goede bedden.

erg vriendelijke eigenaren.

gezellig kroegje erbij waar je ook heerlijk kunt eten.

zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2011

leuk pension

M en M Franken
6-12-2010

Leuk pension, wel simpel maar voor de prijs is het ok. Leuk barretje en het ontbijt was goed.

Gereisd met vrienden in november 2010

te gek pension en gezellige mensen

jan
3-4-2010

zeer luek en gezellig pension het eten is er goed de kamers zijn netjes en de prijs goed

Gereisd met vrienden in december 2009

erg gezellige plek

con
25-11-2009

is erg gezellig cafe en lekker ondbijt

kortom we hebben er van genoten

Gereisd met partner in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor De Bourgondier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Bourgondier in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Bourgondier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.