Vakantiehuis Casa al Mulino

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Casa al Mulino voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Casa al Mulino

• 6Bezoekers31-10-2016

Prima locatie met een groot minpunt

Locatie is prima. Rustig gelegen maar middenin het centrum. Eigenaar gastvrij en behulpzaam. Op het oog redelijk schoon, niet te goed kijken. Veel ruimte beneden, goed uitgeruste keuken. Slaapkamers zijn de vraagprijs niet waard. Klein 2 persoonsbedje. Ook andere bedden in slaapkamer twee leken niet comfortabel

• 10Jolanthe Andelbeek06-12-2015

Met onze 2 jonge kinderen (beide onder de 3) wouden we in de kerststemming komen en waar kan dat beter dan in Valkenburg.

Wij hebben heel bewust niet gekozen voor een hotel en toen kwamen we op internet Casa Al Mulino tegen en dit heeft al onze verwachtingen overtroffen. Je zit midden in het centrum zonder daar last van te hebben.

De woonkamer is ruim en comfortabel met 2 banken en 2 stoelen aan kinderen is gedacht want er is wat speelgoed aanwezig en de eigenaar heeft speciaal voor ons een traphekje geplaatst toen hij hoorde dat onze kinderen nog zo klein zijn.

De badkamer is net een balzaal met een groot bad en aparte douche. Boven is alles aanwezig, op de kleine kamer 2 aparte comfortabele bedden en de ouder kamer is ruim en het bed ligt lekker.

Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad en wij zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.

• 10anneke11-04-2015

heerlijk appartement

goed ingericht, centraal gelegen, bakker om de hoek, aardige eigenaar. Grote badkamer en goede bedden. Limburgs gezellig. Eigenaar kwam meteen toen de TV het niet deed.

Vakantiehuis Casa al Mulino info

Facilities