Hotel Botterweck is Geweldig smaakvol ingericht

Review geschreven door Elma

Hotel Botterweck is Geweldig smaakvol ingericht

Elma
13-2-2018

Het was er super hartelijk ontvangen de auto kun je iets verderop neerzetten een afgesloten terrein sleutel krijg je mee 10 euro voor de periode de slaapkamer was super netjes alles nieuw! En het ontbijt was voortreffelijk in een heel gezellig en mooi aangekleed restaurant bij vertrek kregen we nog een tasje mee met 2 flesjes water 2 stroopwafels snoepjes en citroendoekjes mee! Dit nog nooit ergens meegemaakt! Als we weer na Valkenburg gaanwaarschijnlijk kerstperiode 2018dan wordt het zekers weer Hotel Botterweck grandioos een klein leuk super gezellig en netjes familiehotel!!! Heeft echt de reward verdiend! Mtet een dikke tien!!! Geweldig!