Hotel Botterweck

Hotel Botterweck
8,5

194 reviews over Hotel Botterweck in het Nederlands

Een geweldig hotel met een perfecte service

Piet van Eersel
21-4-2018

Wij waren al vroeg in Valkenburg en konden direct over onze kamer beschikken.

De comfortkamer was lekker ruim met hele goede bedden en een mooie ruime inloop douche. Het ontbijt was zeer goed verzorgt met lekkere verse broodjes.

Nadat wij vertrokken waren merkten we dat we 2 brillen + kokers vergeten waren.

Direct naar het hotel gebeld en een dag later waren ze al per post bij ons aangekomen. Wat een geweldige SERVICE.

Tel daarnaast de uiterst vriendelijke bediening dan ben je bij dit hotel aan het goede adres.

Leuk familie hotel

Melanie
13-4-2018

Wij kwamen hier voor de tweede keer, mooi hotel kamer was wel erg heet en kachel kon niet omlaag. Wij verheugen ons altijd op het ontbijt, deze is erg uitgebreid en je krijgt echt veel voor weinig. Vriendelijk personeel. Kamer was wel wat gehorig (lag naast de trap / boven receptie) als andere gasten s'nachts binnen kwamen lagen wij wakker. We komen zeker voor een derde keer terug.

Het was er super hartelijk ontvangen de auto kun je iets verderop neerzetten een afgesloten terrein sleutel krijg je mee 10 euro voor de periode de slaapkamer was super netjes alles nieuw! En het ontbijt was voortreffelijk in een heel gezellig en mooi aangekleed restaurant bij vertrek kregen we nog een tasje mee met 2 flesjes water 2 stroopwafels snoepjes en citroendoekjes mee! Dit nog nooit ergens meegemaakt! Als we weer na Valkenburg gaanwaarschijnlijk kerstperiode 2018dan wordt het zekers weer Hotel Botterweck grandioos een klein leuk super gezellig en netjes familiehotel!!! Heeft echt de reward verdiend! Mtet een dikke tien!!! Geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor Botterweck voor je op een rij gezet:

Eenvoudig, maar keurig, gastvrij hotel

Eef
20-1-2018

Hotel is prima via de website boekbaar. Vergeet niet een parkeerplaats te reserveren, deze zijn beperkt voorhanden.

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes ingericht. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is een aanrader.

Aanrader!

Ellen
8-1-2018

Dit hotel is zeker aan te bevelen en/of voor herhaling vatbaar!

Ligt mooi in het centrum, dichtbij de terrasjes en restaurantjes. Alles is eigenlijk op loopafstand. Alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig op de kamer. De kamers zijn modern, netjes en schoon. Ook het ontbijt is goed verzorgd. Kortom: dikke prima!

was super ! prachtige schone grote kamers

marijke
7-1-2018

heel mooi hotel , gezellig , vriendelijke mensen

fijn dat er een lift aanwezig is , de locatie prima,

mooie kamers echt waar voor je geld . ontbijt

zeer goed was van alles. en schoon !

Appartement verdient een update

Smit
30-12-2017

Wij waren hier 8 jaar geleden maar daar zagen we helaas weinig van terug. We zaten met kind van 4 jaar in een appartement maar deze heeft een flinke update nodig; losse deurklink, ver verkalkte waterkoker, kooktoestel maar geen pannen, salontafel met afgebroken poot, sobere uitstraling ten opzichte van de hotelkamers. Je betaalt voor 3 nachten €500 maar is dit het waard?!?!?

Ontbijt en ligging wel super! Maar hier komen we niet meer terug

Zou zo weer boeken. Aanrader!

E. ten Dam
21-12-2017

Vriendelijk personeel, mooie nette kamer (leek erg nieuw) met fijn bed, keurig sanitair. Heerlijk ontbijt, zonder warme gerechten. Persoonlijk heb ik dat miet gemist, maar weet dat er ook mensen zijn die dit wel belangrijk vinden. Ligging midden in het centrum.

Prima ligging

Uit België
16-12-2017

Verbleven in een appartementje, was heel proper, maar het keukentje heeft geen enkele meerwaarde. Goed ontbijt, maar je moet via de straat de ontbijtruimte in. Komen zeker nog eens terug maar dan op een hotelkamer.

Ligging kan niet beter. En Bueno (tapa's restaurant) heerlijk, lekker gegeten!!!! Zeker een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

Nella en Anton
12-12-2017

Dat verscheidene straten na 11.00 uur afgesloten worden, daarom via de navigatie moeilijk te vinden. Goede voorbereiding is wenselijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Botterweck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botterweck in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botterweck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Botterweck scoort een 8.51 uit 10 op basis van 209 reviews.