Hotel Botterweck

8,5

199 reviews over Hotel Botterweck in het Nederlands

Karin van der Heiden
10-10-2018

Een prima verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Mooie afgewerkte kamers. Heerlijk ontbeten en een zeer goede ligging. Aanrader...😃

nooit meer !

van bergen
17-9-2018

belachelijk dure hotel kamers geen parkeren bij het hotel(40 meter verder) kost ook nog eens 10 euro per nacht. nooit meer valkenburg!!!!

Prima

Ninette
22-8-2018

Goede ligging van het hotel, midden in het centrum. Wij hadden een suite geboekt en die was prima. Badkamer en toilet wat aan de krappe kant maar wel schoon. Er was een airco neergezet op de kamer en dat was fijn. Ontbijt was matig.

HotelSpecials.nl

Fantastisch alleen heel erg jammer geen AIRCO

Arjan en Angelina Stoop
9-8-2018

Het ontbijt was perfect en de kamers ook, alleen we kwamen hier om bij te komen, maar zonder airco kan gewoon echt niet in deze tijd en was niet te doen zo warm. En daarom hebben wij in de nachten geen oog dicht gedaan, wat ontzettend jammer is. Voor iemand die iets aan hun longen hebben zou ik zeggen boek een hotel met airco want anders ga je ziek naar huis.

Erg jammer

Annelies
6-8-2018

3 jaar geleden hier voor het laatst geweest, kwamen hier elk jaar, verbleven altijd in de suite, hadden hier ook uitdrukkelijk om gevraagd bij telefonisch boeken, maar bij aankomst bleek deze suite onaangekondigd niet meer te bestaan,wij werden geplaatst in het app gebouw en sorry dat vonden wij geen 500 euro waardt , service vinden wij ook minder geworden, als je nog een dranke of koffie wil drinken op terras gaat niet , in hoogseizoen om 21 uur is bar dicht , en dat met hoogseizoen ?! En helaas nog steeds groene eieren bij ontbijt ! te kort personeel maar zij deden hun best en waren vriendelijk, en de ligging bij centrum nog steeds goed, maar voor ons de laatste keer !

Een geweldig hotel met een perfecte service

Piet van Eersel
21-4-2018

Wij waren al vroeg in Valkenburg en konden direct over onze kamer beschikken.

De comfortkamer was lekker ruim met hele goede bedden en een mooie ruime inloop douche. Het ontbijt was zeer goed verzorgt met lekkere verse broodjes.

Nadat wij vertrokken waren merkten we dat we 2 brillen + kokers vergeten waren.

Direct naar het hotel gebeld en een dag later waren ze al per post bij ons aangekomen. Wat een geweldige SERVICE.

Tel daarnaast de uiterst vriendelijke bediening dan ben je bij dit hotel aan het goede adres.

Leuk familie hotel

Melanie
13-4-2018

Wij kwamen hier voor de tweede keer, mooi hotel kamer was wel erg heet en kachel kon niet omlaag. Wij verheugen ons altijd op het ontbijt, deze is erg uitgebreid en je krijgt echt veel voor weinig. Vriendelijk personeel. Kamer was wel wat gehorig (lag naast de trap / boven receptie) als andere gasten s'nachts binnen kwamen lagen wij wakker. We komen zeker voor een derde keer terug.

Het was er super hartelijk ontvangen de auto kun je iets verderop neerzetten een afgesloten terrein sleutel krijg je mee 10 euro voor de periode de slaapkamer was super netjes alles nieuw! En het ontbijt was voortreffelijk in een heel gezellig en mooi aangekleed restaurant bij vertrek kregen we nog een tasje mee met 2 flesjes water 2 stroopwafels snoepjes en citroendoekjes mee! Dit nog nooit ergens meegemaakt! Als we weer na Valkenburg gaanwaarschijnlijk kerstperiode 2018dan wordt het zekers weer Hotel Botterweck grandioos een klein leuk super gezellig en netjes familiehotel!!! Heeft echt de reward verdiend! Mtet een dikke tien!!! Geweldig!

Eenvoudig, maar keurig, gastvrij hotel

Eef
20-1-2018

Hotel is prima via de website boekbaar. Vergeet niet een parkeerplaats te reserveren, deze zijn beperkt voorhanden.

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes ingericht. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is een aanrader.

Aanrader!

Ellen
8-1-2018

Dit hotel is zeker aan te bevelen en/of voor herhaling vatbaar!

Ligt mooi in het centrum, dichtbij de terrasjes en restaurantjes. Alles is eigenlijk op loopafstand. Alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig op de kamer. De kamers zijn modern, netjes en schoon. Ook het ontbijt is goed verzorgd. Kortom: dikke prima!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botterweck in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botterweck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.