Hotel Botterweck

Zeer onvriendelijk personeel!

Fleur,
27-11-2018

Onvriendelijk personeel.

Nemen allergieën niet serieus,doen totaal geen moeite.

Fantastis h

Marja,
22-11-2018

Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Lekker bed.

Fijn verblijf

Geerts,
12-11-2018

Heerlijke overnachting gehad. Kamer redelijk klein, maar dat is geen probleem. Netjes en schoon. Wel gehorig!!

Heerlijk hotel

Kevin Hilbrink,
21-10-2018

Heerlijk hotel, mooie ligging in het centrum van Valkenburg. Ontvangst was vriendelijk. Mooie kamer met uitzicht op het plein van Valkenburg. Alles was goed schoon en een heerlijk bed. Ontbijt was heel goed en uitgebreid. Zeker voor herhaling vatbaar.

Karin van der Heiden,
10-10-2018

Een prima verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Mooie afgewerkte kamers. Heerlijk ontbeten en een zeer goede ligging. Aanrader...😃

nooit meer !

van bergen,
17-9-2018

belachelijk dure hotel kamers geen parkeren bij het hotel(40 meter verder) kost ook nog eens 10 euro per nacht. nooit meer valkenburg!!!!

Prima

Ninette,
22-8-2018

Goede ligging van het hotel, midden in het centrum. Wij hadden een suite geboekt en die was prima. Badkamer en toilet wat aan de krappe kant maar wel schoon. Er was een airco neergezet op de kamer en dat was fijn. Ontbijt was matig.

Fantastisch alleen heel erg jammer geen AIRCO

Arjan en Angelina Stoop,
9-8-2018

Het ontbijt was perfect en de kamers ook, alleen we kwamen hier om bij te komen, maar zonder airco kan gewoon echt niet in deze tijd en was niet te doen zo warm. En daarom hebben wij in de nachten geen oog dicht gedaan, wat ontzettend jammer is. Voor iemand die iets aan hun longen hebben zou ik zeggen boek een hotel met airco want anders ga je ziek naar huis.

Erg jammer

Annelies,
6-8-2018

3 jaar geleden hier voor het laatst geweest, kwamen hier elk jaar, verbleven altijd in de suite, hadden hier ook uitdrukkelijk om gevraagd bij telefonisch boeken, maar bij aankomst bleek deze suite onaangekondigd niet meer te bestaan,wij werden geplaatst in het app gebouw en sorry dat vonden wij geen 500 euro waardt , service vinden wij ook minder geworden, als je nog een dranke of koffie wil drinken op terras gaat niet , in hoogseizoen om 21 uur is bar dicht , en dat met hoogseizoen ?! En helaas nog steeds groene eieren bij ontbijt ! te kort personeel maar zij deden hun best en waren vriendelijk, en de ligging bij centrum nog steeds goed, maar voor ons de laatste keer !

Een geweldig hotel met een perfecte service

Piet van Eersel,
21-4-2018

Wij waren al vroeg in Valkenburg en konden direct over onze kamer beschikken.

De comfortkamer was lekker ruim met hele goede bedden en een mooie ruime inloop douche. Het ontbijt was zeer goed verzorgt met lekkere verse broodjes.

Nadat wij vertrokken waren merkten we dat we 2 brillen + kokers vergeten waren.

Direct naar het hotel gebeld en een dag later waren ze al per post bij ons aangekomen. Wat een geweldige SERVICE.

Tel daarnaast de uiterst vriendelijke bediening dan ben je bij dit hotel aan het goede adres.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botterweck in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botterweck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.