Géén boekingskosten

Hotel Botterweck

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Botterweck voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 230 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 230 reviews

232 Reviews over Botterweck

• 10Tosca Palatresi - de Vos10-08-2021

Heerlijk hotel!

Fijn en gastvrij hotel, midden in het centrum.Mooie ruime kamer (junior suite) met balkon maakte het compleet, zalig ontbijt en de dames die daar werken geven je een welkom gevoel. Wij kunnen het iedereen aanraden!

• 9J. Van Leeuwen09-08-2021

Fijn hotel

Ben net terug van een prettig verblijf, 3 dagen/ 2 nachten, in hotel Botterweck samen met mijn 80 jarige zus.Het is een prima hotel, gunstig gelegen met ruime kamers, wij hadden een comfort room, goed verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

• 10Tosca Palatresi-de Vos12-07-2021

Heerlijk hotel!

Gastvrij hotel in het centrum, heerlijk verblijf gehad, mede door de vriendelijke dames die daar werken. Ruime kamer (junior Suite) met balkon maakt het verblijf compleet, heerlijk ontbijt. Aanrader!

• 8lin08-06-2021

heerlijk

heel fijn verblijf gehad, alles tot in de puntjes verzorgd. Schoon, fijne kamer, aardig personeel, uitgebreid ontbijt, fijne sfeer.

• 9Bianca en Ashley21-04-2021

Wij waren 3 dagen 2 nachten in dit hotel we logeerde in kamer 32 ruime kamer met balkon en bad heerlijke tapas gegeten en koffie met vlaai op de kamer gehad ook het ontbijt hebben wij op de kamer opgegeten i.v.m COVID-19. We hebben het heerlijk gehad en zijn heel erg tevreden over dit hotel we komen zeker terug

• 8Jan v d Maden28-09-2020

Mooie locatie , goede en vriendelijke service

Gewoon goed hotel . Mooie schone kamers , wel wat aan de kleine kant .Goed ontbijt vriendelijk personeel Kan ik zeker aanraden .

• 7Priscilla Lammering24-09-2020

Goed en schoon

Ontbijt goed, kamer iets te klein, hotel redelijk. Wel schoon en netjes.

• 8Denniboy6704-09-2020

Top een aanrader

Standaardkamer beetje klein . 24 uur zonder tv gezeten maar de medewerkster heb haar best gedaan voor een monteur. Volgend jaar overweeg ik over terugkomst

• 7Tamara05-08-2020

Prima hotel, maar niet voor ons als gezin

Hotel ligt op een goede locatie in Valkenburg. Een plek voor de auto hadden we bijgeboekt en is zeker een aanrader. Personeel heel vriendelijk. We hadden een twee kamer appartement, deze was zeer schoon en netjes, maar heel warm (geen airconditioning of ventilatie) en was echt te klein voor twee volwassen en twee kids onder de twaalf. Slaapbank in de “woonkamer” en twee aparte eenpersoons bedden in een heel klein kamertje. Een kast stond er nog net in, maar meer plek was er niet. De badkamer was wederom heel schoon, maar je kon je kont er niet keren. Met je knieën tegen het mooie meubel aan. Ontbijt prima, uitgebreid en goed. Service goed, maar als we nog eens dit hotel boeken, dan met zijn tweeën en een kamer in het hotel zelf.

• 7Stupers25-12-2019

Zeer goed

Zeer vriendelijk personeel.tv deed het niet.en kerstavond was bijna alles dicht in valkenburg.dus zeer lastig als dan geen tv heb.werd gelijk alles in werking gezet.er kwam zelfs iemand van zijn kerstborrel om tv na te kijken.kon merken dat ze het echt rot vonden.uiteindelijk bleek kabel op andere ksmer los te zitten..dus bij deze evelien nogmaals bedankt voor je inzet .super.verder alles schoon en zeer goed ontbijt.wij gaan zeker nog keer terug.gr Trieneke

Hotel Botterweck info

• AirconditioningNiet beschikbaar