Hotel Botterweck ***

Hotel Botterweck
8,5

Weer vandaag5°-2°

192 reviews over Hotel Botterweck in het Nederlands

Het was er super hartelijk ontvangen de auto kun je iets verderop neerzetten een afgesloten terrein sleutel krijg je mee 10 euro voor de periode de slaapkamer was super netjes alles nieuw! En het ontbijt was voortreffelijk in een heel gezellig en mooi aangekleed restaurant bij vertrek kregen we nog een tasje mee met 2 flesjes water 2 stroopwafels snoepjes en citroendoekjes mee! Dit nog nooit ergens meegemaakt! Als we weer na Valkenburg gaanwaarschijnlijk kerstperiode 2018dan wordt het zekers weer Hotel Botterweck grandioos een klein leuk super gezellig en netjes familiehotel!!! Heeft echt de reward verdiend! Mtet een dikke tien!!! Geweldig!

Eenvoudig, maar keurig, gastvrij hotel

Eef, 20-1-2018

Hotel is prima via de website boekbaar. Vergeet niet een parkeerplaats te reserveren, deze zijn beperkt voorhanden.

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes ingericht. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is een aanrader.

Aanrader!

Ellen, 8-1-2018

Dit hotel is zeker aan te bevelen en/of voor herhaling vatbaar!

Ligt mooi in het centrum, dichtbij de terrasjes en restaurantjes. Alles is eigenlijk op loopafstand. Alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig op de kamer. De kamers zijn modern, netjes en schoon. Ook het ontbijt is goed verzorgd. Kortom: dikke prima!

We hebben een aantal aanbieders voor Botterweck voor je op een rij gezet:

was super ! prachtige schone grote kamers

marijke, 7-1-2018

heel mooi hotel , gezellig , vriendelijke mensen

fijn dat er een lift aanwezig is , de locatie prima,

mooie kamers echt waar voor je geld . ontbijt

zeer goed was van alles. en schoon !

Appartement verdient een update

Smit, 30-12-2017

Wij waren hier 8 jaar geleden maar daar zagen we helaas weinig van terug. We zaten met kind van 4 jaar in een appartement maar deze heeft een flinke update nodig; losse deurklink, ver verkalkte waterkoker, kooktoestel maar geen pannen, salontafel met afgebroken poot, sobere uitstraling ten opzichte van de hotelkamers. Je betaalt voor 3 nachten €500 maar is dit het waard?!?!?

Ontbijt en ligging wel super! Maar hier komen we niet meer terug

Zou zo weer boeken. Aanrader!

E. ten Dam, 21-12-2017

Vriendelijk personeel, mooie nette kamer (leek erg nieuw) met fijn bed, keurig sanitair. Heerlijk ontbijt, zonder warme gerechten. Persoonlijk heb ik dat miet gemist, maar weet dat er ook mensen zijn die dit wel belangrijk vinden. Ligging midden in het centrum.

Prima ligging

Uit België, 16-12-2017

Verbleven in een appartementje, was heel proper, maar het keukentje heeft geen enkele meerwaarde. Goed ontbijt, maar je moet via de straat de ontbijtruimte in. Komen zeker nog eens terug maar dan op een hotelkamer.

Ligging kan niet beter. En Bueno (tapa's restaurant) heerlijk, lekker gegeten!!!! Zeker een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

Nella en Anton, 12-12-2017

Dat verscheidene straten na 11.00 uur afgesloten worden, daarom via de navigatie moeilijk te vinden. Goede voorbereiding is wenselijk.

prima hotel

corrie cornelissen-nas, 12-12-2017

prima kamers en goed en uitgebreid ontbijt ,lekker in centrum,wij zijn er geweest van vrijdag 8 december tot zondag 10 december. Voor het hotel was een gezellige kerstmarkt.zeker aan te raden .

voor een stedentrip is dit hotel een aanrader

fam. krens, 11-12-2017

prima ligging. zeer gastvrij . een foutje in het systeem tijdens het boeken werd prima opgelost . heerlijke bedden maar voor ons iets te zacht . lekker rustig. schone mooie kamer. kortom voor een paar dagen top.

We hebben een aantal aanbieders voor Botterweck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botterweck in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botterweck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Botterweck scoort een 8.49 uit 10 op basis van 207 reviews.