Hotel Atlas

190 reviews over Hotel Atlas in het Nederlands

Genoten

Fabio,
29-9-2018

Relaxte sfeer, mooie kamers. Vriendelijk personeel. Het is de moeite waard om langs de bar te gaan. Als je hier langs gaat dan hoop ik dat Ariël jullie helpt. Ze is een vriendelijke en spontane medewerkster.

Aanrader

André,
29-9-2018

Wij zijn fantasties bediend.... Door een allerliefste en hardwerkende serveerster Ariël.......

Genoten

Eddo lucassen,
29-9-2018

Dat Ariël daar achter de bar staat en ons geweldig geamuseerd heeft en nog leuk kan zingen ook we hebben ons geweldig vermaakt

Fantastisch, leuk en gezellig

Henny Straaten,
29-9-2018

Het personeel, met name Ariël , was super vriendelijk, gezellig en zeer onderhoudend.

Ze krijgt van mij een 10 +

Ook kan ze fantastisch zingen!!!!

Dus overnacht hier!!!

Ariël, je bent geweldig!!!!!

100 % tevreden

peter flens,
10-9-2018

Een hotel wat wij iedereen aan kunnen bevelen.

Bijzonder vriendelijke en gastvrije directie en personeel.

uitgebreid ontbijt buffet (bij de prijs inbegrepen )

erg goed diner niet de goedkoopste van Valkenburg maar wel het lekkerst.

Alles was brand schoon.

mijn vrouw had een blouse vergeten en hij werd prompt opgestuurd.

Alles bij elkaar een dikke 10. tot spoedig Atlas hotel en bedankt voor de geweldige service.

Peter en Annie Flens.

Helaas, we komen niet meer terug,..

Astrid,
30-7-2018

Redelijk hotel, summier ontbijt maar wel voldoende. Vriendelijk personeel. Wel voelen we ons opgelicht door het parkeerbeleid. Bij boeken hebben we 6 euro betaald voor het parkeren bij het hotel. Maar het blijkt dat je nog eens 6 euro moet betalen bij vertrek. We hebben dus 24 uur geparkeerd en hebben 12 euro moeten betalen. Misleiding en rede om niet meer terug te komen

We zijn enorm in de watten gelegd!

Zussen Ruis,
24-7-2018

Mijn zus en ik zijn bijzonder gastvrij onthaald. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime , schone kamer . Het hotel staat op loopafstand van de belangrijke bezienswaardigheden en het centrum. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de beide koks doen er alles aan om je te verwennen. Ze onthouden zelfs wat je lekker vindt!

Wij waren dol op Ariël, het meisje van de bediening (en 1000 andere dingen). Ze heeft veel voor ons geregeld.

Omdat het zo warm was misten we wel een airco, maar hoevaak hebben we zulke zomers?

Nooit meer

Melissa,
4-5-2018

Een kamer met bad geboekt maar er zat geen stop in het bad! Was nergens te krijgen in het hotel. Zouden gebelt worden na vertrek over een passende oplossing, na 3 mailtjes nog geen reactie gehad!

Hotel goed restaurant bagger

Peter schagen,
18-2-2018

Bedenk je eerst of je er wel gaat eten ze serveren zeer slecht eten slecht bereid en met des interessen opgediend voor een preis die in een sterren restaurant niet zou misstaan als klap op de vuurpeil werd er koffie geserveerd die koud was Wij eten er nooit meer wij hadden een sof avond

Ik geloof niet dat ik ooit nog terugkom

Marty,
11-2-2018

Personeel was erg vriendelijk en nette kamers.

Eten was slecht en te weinig personeel dus lang wachten.

(Meisje draaide de receptie,bar EN bediening restaurant in haar eentje!) Hotelgasten kunnen niet eens gratis parkeren.

Atlas Hotel, Manager, 18-2-2018
Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat niet alles naar wens was. Bij een volgend verblijf hopen wij aan al uw wensen te kunnen voldoen.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.