Hotel Atlas

192 reviews over Hotel Atlas in het Nederlands

Behoorlijk

De Vakantieman,
17-4-2019

Nette en zeer schone kamers. Badkamer ietwat gedateerd maar keurig en schoon. Op de kamer ontbreekt een info map en koude en/of warme dranken. Dit hoort bij 3 sterren wel het geval te zijn. Ontbijt is qua beleg, dranken en yoghurt prima voorzien, minpuntje zijn de afbakbroodjes welke na 30 minuten behoorlijk aan smaak en versheid inleveren. Persooneel is gastvrij en vriendelijk. Parkeren kost €6,= per nacht. Restaurant niet gebruikt. Bedden aan de stugge kant, maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

Van Elk van Rijswijk,
5-1-2019

Heel fijn verblijf vriendelijk personeel rekening houdend met dieetwensen. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste mevrouw van Rijswijk,hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! We zien u en uw familie graag nog eens terug!

Genoten

Fabio,
29-9-2018

Relaxte sfeer, mooie kamers. Vriendelijk personeel. Het is de moeite waard om langs de bar te gaan. Als je hier langs gaat dan hoop ik dat Ariël jullie helpt. Ze is een vriendelijke en spontane medewerkster.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste Fabio, van harte bedankt voor uw gave beoordeling. Graag tot ziens!

Aanrader

André,
29-9-2018

Wij zijn fantasties bediend.... Door een allerliefste en hardwerkende serveerster Ariël.......

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste André, wat goed om te horen dat u goed geholpen bent! We zien u graag nog eens terug!

Genoten

Eddo lucassen,
29-9-2018

Dat Ariël daar achter de bar staat en ons geweldig geamuseerd heeft en nog leuk kan zingen ook we hebben ons geweldig vermaakt

Gereisd met vrienden in september 2018
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste Eddo, hartelijk dank voor uw fijne beoordeling! Graag tot ziens!

Fantastisch, leuk en gezellig

Henny Straaten,
29-9-2018

Het personeel, met name Ariël , was super vriendelijk, gezellig en zeer onderhoudend. Ze krijgt van mij een 10 + Ook kan ze fantastisch zingen!!!! Dus overnacht hier!!! Ariël, je bent geweldig!!!!!

Gereisd met vrienden in september 2018
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste Henny, bedankt voor deze gave beoordeling. Namens Ariel ook bedankt voor de lieve woorden! Graag tot ziens!

100 % tevreden

peter flens,
10-9-2018

Een hotel wat wij iedereen aan kunnen bevelen. Bijzonder vriendelijke en gastvrije directie en personeel. uitgebreid ontbijt buffet (bij de prijs inbegrepen ) erg goed diner niet de goedkoopste van Valkenburg maar wel het lekkerst. Alles was brand schoon. mijn vrouw had een blouse vergeten en hij werd prompt opgestuurd. Alles bij elkaar een dikke 10. tot spoedig Atlas hotel en bedankt voor de geweldige service. Peter en Annie Flens.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste Peter, fijn om te lezen dat uw bezoek zo goed verlopen was! Bedankt voor deze top score en graag tot ziens!

Helaas, we komen niet meer terug,..

Astrid,
30-7-2018

Redelijk hotel, summier ontbijt maar wel voldoende. Vriendelijk personeel. Wel voelen we ons opgelicht door het parkeerbeleid. Bij boeken hebben we 6 euro betaald voor het parkeren bij het hotel. Maar het blijkt dat je nog eens 6 euro moet betalen bij vertrek. We hebben dus 24 uur geparkeerd en hebben 12 euro moeten betalen. Misleiding en rede om niet meer terug te komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Beste Astrid, onze parkeerbeleid staat altijd online en wordt vermeldt bij het inchecken. Parkeren geldt op basis van verblijf dus op de dag van vertrek tot 12 uur. Onze gasten mogen wel altijd langer parkeren maar dat is uiteraard tegen betaling. Onze excuses als niet alles naar wens is geweest.

We zijn enorm in de watten gelegd!

Zussen Ruis,
24-7-2018

Mijn zus en ik zijn bijzonder gastvrij onthaald. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime , schone kamer . Het hotel staat op loopafstand van de belangrijke bezienswaardigheden en het centrum. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de beide koks doen er alles aan om je te verwennen. Ze onthouden zelfs wat je lekker vindt! Wij waren dol op Ariël, het meisje van de bediening (en 1000 andere dingen). Ze heeft veel voor ons geregeld. Omdat het zo warm was misten we wel een airco, maar hoevaak hebben we zulke zomers?

Gereisd met vrienden in juli 2018
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Dames van harte bedankt voor deze super beoordeling, we zien jullie graag nog eens terug!

Nooit meer

Melissa,
4-5-2018

Een kamer met bad geboekt maar er zat geen stop in het bad! Was nergens te krijgen in het hotel. Zouden gebelt worden na vertrek over een passende oplossing, na 3 mailtjes nog geen reactie gehad!

Gereisd met vrienden in april 2018
Atlas Hotel, Manager, 17-2-2019

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat niet alles naar wens was. Bij een volgend verblijf hopen wij aan al uw wensen te kunnen voldoen.

Hotels.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlas in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.