Hotel Atlanta

Hotel Atlanta
7,7

27 tips over Hotel Atlanta

chris83, 8-8-2015

een aangenaam verblijf met vriendelijk personeel het eten vond ik niet verkeerd alhoewel het er erg warm was in het restaurant

en voor de kinderen hadden ze alleen appelsap...

de ligging is meer dan perfect!!

ronny, 12-4-2015
Restaurant Valkenhof niet zo ver van het hotel is een aanrader !!Valkenburg is een leuke stad en aangenaam om te vertoeven Maastricht ligt op enkele km's we hebben gebruikt van het spoor om Maastricht te bezoeken.
Jan en Jacq., 12-1-2015
Wandelschoenen meenemen. Geen hakken want er is veel bestrating met kinderkopjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlanta voor je op een rij gezet:

Kim Berghuis, 1-1-2015
Valkenburg zelf was erg sfeervol en gezellig deze dagen. Een aanrader maar dan in een ander hotel. Het café schuin tegenover het hotel is ouderwets gezellig met erg vriendelijke mensen. Dit heeft oudjaars avond toch gezellig gemaakt.
Janos, 6-12-2014
Boek een arrangement en krijg extra korting!
sonja schraag , 4-12-2014
valkenburg in kerstsfeer dit moet je zien de grotten en niet vergeten de kerstparade

Hermans, 3-12-2014

Valkenburg is in de laatste maanden van het jaar een plek om te zijn. Valkenburg maakt de naam als Kerststad zeker waar.

Ook een mooie uitvalsbasis voor de omgeving en Maastricht.

Bert Wolters, 27-11-2014
Lekkere biertjes in de bar proeven.
R.Scholten, 25-8-2014
Afsluitbare garage is beschikbaar.
Ellen, 12-8-2014

Zou de volgende keer een comfort kamer nemen, deze zijn ruimer.

Kabel en rodelbaan is leuk om te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlanta voor je op een rij gezet: