Hotel Atlantasterstersterster

8.6Fantastisch

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

8.6Fantastisch

• Kinderopvang
Tonen op kaart

401 reviews over Hotel Atlanta

• 2019
    9Marieke en Nicola28-12-2019

Goede keuze!

Hele gastvrije mensen, erg gezellig en een heerlijk ontbijt. En dat midden in het centrum.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Fam hoogewerf25-12-2019

Super locatie en het personeel is aardig en heel behulpzaam

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Fam. Declercq Frans25-12-2019

Het hele atlanta taem levert fantastisch werk

Het is een warm hotel waar iedereen zich thuis voelt zowel jong en oud als invalide en valide personen. Je word er steeds goed ontvangen en er wordt zoveel mogelijk op je wensen ingegaan..

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9van Gerve22-12-2019

fantastisch....we voelen ons thuis !

Wij waren er al voor de 5e keer en zijn zeer te spreken over het hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. De 2 4gangen-diners waren met zorg bereid en zeer smakelijk.....de kamers zijn schoon en scoren wat ons betreft ruim een voldoende.....mijn vrouw en ik hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar....het voelt voor ons als thuiskomen....dus maw zeer voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in december 2019

• 9Huub Peters18-12-2019

Perfect, vriendelijk, fantastisch hotel.

Geweldig hotel, ontbijt en 4 gangendiners heerlijk, goede keus. Kamers en douche, toilet zeer schoon. Kamers en doucheruimte niet echt groot, maar zeer tevreden. Prijzen van drankjes, soms wel wat duurder dan op terrasjes in het centrum. Zeer gezellig, hartelijk, vriendelijk personeel. Geen moeite teveel. Duidelijke informatie bij inchecken. Fijn dicht bij het centrum. Verblijfsruimte , bar, heel. Huiselijke sfeer. Wij en mijn broer en schoonzus hebben het erg naar de zin gehad. Tijd om op terug te kijken.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Truus en melle15-12-2019

Echt gezellig

Samen met mij man was ik een weekend in Valkenburg prima hotel lekker eten en erg goed ontbijt schonen kamer en vriendelijk personeel we komen terug

Gereisd met partner in november 2019

• 10J Damen25-10-2019

Fijn hotel in Valkenburg!! Tegen het centrum aan.

Heel gezellig sfeervol hotel. Het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt was super lekker!! Als je hier iets tekort bent gekomen is het je eigen schuld. De kok komt een praatje maken en vroeg of alles naar wens was. Het dinerarrangement was super lekker en ze houden rekening met de wensen van de gasten. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij hadden een kamer aan de voorkant en het lawaai van de auto's was goed om te doen. De kamer was niet zo groot, maar groot genoeg alles wat nodig was kon er gewoon staan. De badkamer was netjes schoon.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8fam Fidder15-09-2019

Een aanrader.

Gezellig familiehotel. De kamer was schoon. Vriendelijk personeel. Keuken uitstekend. Kok komt een praatje maken met de gasten. Ontbijtbuffet ruim voldoende. Het hotel is dicht bij het centrum van Valkenburg. Parkeren auto naast het hotel. Een aanrader, zeker te weten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anneke Smit29-08-2019

Zeker nog eens terug, al is het voor gezelligheid!

Prima hotel, kamers zijn wel gedateerd, badkamer was begin jaren 80, klein maar schoon en dat vinden wij toch belangrijker dan modern, maar ieder zijn ding. Super gezellig en goed ontvangen waar mogelijk werd er meegedacht door Willeke. Zij was de spil in ons verblijf. Eten was prima en ook daar is over mee gedacht ivm allergien, top! In de bar hebben we ons goed vermaakt en ondanks dat het niet druk was wist de bardame de hotelgasten goed te vermaken. Als je geen hoge eisen stelt is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10J.Boeters21-08-2019

Gezellig net en schoon hotel met heerlijk eten

Wat een fantastisch gezellig en schoon hotel Dit met grote dank aan het werkend personeel dat altijd met een glimlach voor u klaar staat Het hotel is wat gedateerd, maar dit staat bij de boeking ook aangegeven en het is een kwestie van smaak Wij vonden het netjes en schoon en vinden dat belangrijker Het ontbijt is groots en heerlijk genoeg voor ieder wat wils En het dinner is alsof je in een lux restaurant eet Zoveel aandacht is eraan besteed , alle smaken kloppen Volgens mij houd de kok ook van lekker eten want dat proef je Het is misschien behoorlijk wat lof, maar het bevalt ook meer dan goed dus ik kan niet anders zeggen En er is altijd wel iets kleins te vinden bv een hard kussen maar dat word met liefde voor je opgelost dus waarom zouden we over zoiets kleins moeilijk doen De overal punten waarop een gast zou letten zijn helemaal top!!!!!

Bedankt personeel van het Atlanta hotel👍😉

Gereisd met partner in augustus 2019

27 tips over Hotel Atlanta

• fleur799, 04-01-2012

Thermea 2000 op 10 minuten rijden tegen de 'berg' op is echt een aanrader! heerlijke zwembaden en eten.

• Irene, 27-10-2013

Wandelen is heel mooi tussen Gulpen en Epen

• honings, 30-10-2013

Het was erg de moeite waard om de Wilhelminatoren te bezichtigen, zo ook het Sprookjesbos, de grotten, de kabelbaan wat op loopstand van het hotel ligt, en het centrum met allerlei winkeltjes. Valkenburg is erg gezellig! Wij komen graag weer terug bij Hotel Atlanta!!

2 vragen over Hotel Atlanta

• Judith , 07-11-2018

Centrum

Hoe ver is het lopen naar het centrum en de grotten, kerstmarkt? Dit ivm kleinere kinderen. Hoor het graag :)

• molenaar, 21-06-2013

parkeren auto

Hallo ik wil graag weten of er bij het hotel een parkeer plaats is voor de auto

Wouter, 06-11-2013

Absoluut! Zowel naast het hotel als tegenover het hotel. Tegenover het hotel betreft een parkeergarage van het hotel.

bjorn, 02-10-2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenSquash