Hotel Atlanta

382 reviews over Hotel Atlanta in het Nederlands

Gastvrij en gezellig

Chouy,
6-1-2019

Gezellig personeel, lekker ontbijt mooie ruime kamers en dicht bij het centrum.

Gereisd met vrienden in november 2018

Leuk adres in Valkenburg

Ilse,
4-1-2019

Tussen kerst en oud en nieuw in Atlanta geweest. Een gezellige plek waar men zich snel thuis voelt. Ik heb leuke tips gekregen van de receptioniste en we zijn er ook gelijk op uit gegaan. De ligging is gunstig. Op onze kamer was net een mooie nieuwe tv opgehangen. We hebben heerlijk gegeten en ook uitgebreid ontbijt gehad. Wij komen zeker nog een keer terug.

Hotel voor 60+ mist goede service

Conny Zuidema,
3-1-2019

Een vervelende ontvangst. Veel gemopper van een personeelslid. Geen gastvrije ontvangst. Een verouderde kamer kan maar geen afzuiging in de inpandige badkamer is niet prettig. Alles bleef vochtig. Wij komen hier nooit meer. Het diner met Oud en Nieuw was goed en het ontbijt ook. Locatie is prima van het hotel. Maar nooit zo klant-onvriendelijk moeizaam ontvangst gehad waarin we veel vragen moesten stellen over het arrangement. En we zelfs bijna een geen idee kregen als antwoord. Gelukkig kreeg de bediende een rood hoofd toen ik vroeg of ze iets vriendelijker kon zijn. Maar met de bediening is het met haar helaas niet beter geworden. Hoog volume telkens. Ze kwam overal bovenuit bij de bediening. Erg onprettig. De rest van het personeel was wel klantvriendelijk gelukkig.

Geweldig

Ilona brinkman,
1-1-2019

Mijn man en ik hebben bij hotel atlanta in valkenburg oud en nieuw gevierd.het was geweldig.vriendelijke ontvangst.eten was perfect.ondanks dieet van mijn man super verzorgd.alles was mogelijk.kamer prima.heerlijk bed.super gezellige oude jaars avond gehad met live muziek oliebol en champagne.wij komen hier graag nog eens terug

Een dikke tien

Anne,
21-12-2018

Voor de tweede keer in hotel Atlanta, wij zijn super tevreden over de gezellige sfeer, lekker eten, en leuke bediening.

Ligging is geweldig. Super toch!

Gereisd met partner in december 2018

wat leuk moest zijn werd een nachtmerrie

marie-cecile Nieuwlaat,
17-12-2018

hun vinden een familiekamer/luxekamer hetzelfde?? vrouwen op hoge leeftijd moeten staan douche in bad?? daar sliepen drie dames ik met 1 andere in kamer 25 en die Stinkt niet normaal maar iets compenseren?? dan zijn ze niet thuis en schuiven de klacht af . zonde wat wel Uitstekend was het diner overheerlijk.

Gereisd met vrienden in november 2018

Zalig en gezellig

Henk,
16-12-2018

Een gezellig hotel met vriendelijke bediening en een lekker ontbijt .

Het 4 gangen diner is altijd heerlijk en goed verzorgd en prijs /kwaliteit zijn de arrangementenzeer goedkoop .Een aanrader in een gezellig Valkenburg waar altijd wat te doen is Echt een verwen weekend

Gereisd met partner in december 2018

We hebben het fijn gehad!

B. Froom,
13-12-2018

Valkenburg is echt leuk! Verblijf in Atlanta prima. Eten is er erg lekker, ontbijt zeer uitgebreid.

Gereisd met vrienden in december 2018

Helemaal leuk en gezellig.

Slotboom,
12-12-2018

Het is een leuk oud hotel. Gezellige mensen en het eten is prima. Kamers prima schoon en goede bedden. In overleg is er veel te regelen. Boeken direct met het hotel is aan te raden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Echt fantastisch

Marjolein van dijk,
15-11-2018

Gezellig hotel , fijne en gezellige mensen ,gezellige kok komt ook even langs met eten en weet wat hij maakt , ook het ontbijt is uitgebreid en heerlijk .

Gereisd met partner in november 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlanta in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.