Hotel Amsterdam - Fauquemont

4,3

Onvoldoende

5 tips over Hotel Amsterdam - Fauquemont

Paul, 2-3-2016
Treinstation "om de hoek". Binnen 15 minuten zit je in Maastricht. Wandelaars kunnen ook alle kanten op.
Paul, 29-12-2015
Trein naar Maastricht op 5 minuten lopen.
Kitty_van_bijnen, 28-6-2015

Prijs ontbijt zeer laag , maar uitgebreid en vers. Prima hotel.

Grotbiken is aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam - Fauquemont voor je op een rij gezet:

T. Tussengas, 9-12-2012
Ga zeker 's avonds eens naar het Jachthoes. Zeer gezellige sfeer daar! Overal kan je lekker eten dus, bespaar de moeite om te koken en ga lekker ergens eten! De Mexicaan en Ritchi's steakhouse zijn zeker aanraders.
Mieke Dobbelaere, 4-12-2012

Op zaterdag moet je zeker reserveren om te gaan eten, want elk restaurant in Valkenburg zit vol!!

Wij hebben heerlijk gegeten bij brasserie Davanti, echt een aanrader!!

Om te shoppen moet je naar Maastricht gaan (10min met de trein).

Valkenburg is een erg gezellig plaatsje met erg veel horecagelegenheden!!