Hotel Amsterdam - Fauquemont

Hotel Amsterdam - Fauquemont
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam - Fauquemont voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel Amsterdam - Fauquemont in het Nederlands

Nooit meer dit hotel!!

langenakker
16-8-2017

Veel lawaai je overlast! De ligging was langs een doorgaande weg .Dit budget hotel was inderdaad budget .maar ook dan mag je verwachten dat het schoon is .

Dit was het zeker niet. Wij hadden voor drie dagen geboekt.Na de 2 nachten slecht te hebben geslapen .Hebben we besloten naar huis te gaan.En ook was de service ver te zoeken.

Laat je niet afschrikken door slechte recensies!

Het hotel is oud en een beetje gehorig, maar wij hadden een schone kamer met een lekker bed.

Er was zelfs een koelkastje met diepvriesvakje op de kamer, en faciliteiten om een kopje koffie te kunnen maken, er was gratis WIFI...

Goede ligging, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geen slechte ervaring!

We hebben een heel goed verblijf gehad in dit bijzondere hotel met aardige mensen, ze regelen snel dingen voor je.

Wij komen zeker terug!!

Het is een budget hotel, dus je mag niet veel verwachten, maar je mag wel verwachten dat het schoon is.

Gordijn hangt aan 2 haakjes vast, bedden waren beslapen geweest, de urine, en sperma vlekken op de lakens, koelkastje onder de schimmel.

Gelijk vlooien prikken op benen.

Echt niet normaal, dit hotel moet snel dicht.

Gelijk weggegaan.

nooit meer, vies oud hotel, vies bed, vlooien en

van Enschot/Minke
21-7-2017

Oud hotel, 80 jaar oud, nooit iets aan gedaan, doorgezakte bedden, vies, gebeten door mijten of vlooien in mijn buik en rug!

Geen licht bij het bed, geen stopcontact; alleen op de grond een stekkerdoos met diverse draden; lastig om je mobiel op te laden b.v.

Er wordt gewoon veel geprofiteerd van Adre Rieu; de hotels in Maastricht en wijde omgeving zijn al een jaar tevoren volgeboekt en dit hotel vraagt gewoon 80 euro per nacht voor 2 p.; is nog geen 25 euro waard!

De kamerdeur kan niet op slot; het hotel schijnt gehuurd te zijn van een huisjesmelker, die ernaast woont..

Er was eigenlijk niets goed aan; zelfs het ontbijt leek nergens naar.

Het ruikt ook vies in de kamer, ook naar sigarettenrook.

Als hier controle komt, wordt het hotel zeker afgekeurd op alle fronten; het wordt ook niet goed schoongehouden; renovatie is niet meer mogelijk/ het beste is, om het af te breken en alleen het cafegedeelte te houden.

Gastvrij budgethotel

Paul
17-5-2017

Voor de derde maal het erg naar mijn zin gehad. Geen idee waarom sommigen zich zo negatief uitlaten over deze accommodatie. Voorseizoen, het was er nog rustig maar we zijn zeer goed ontvangen. Hadden HP en zowel op ontbijt als diner was niets aan te merken. Zelfs samen met het personeel gezellig en goed gegeten 's-avonds. Mochten een aantal maal zelf het menu samenstellen. Goede en nette kamers voorzien van boxspring matrassen. Heerlijk geslapen.

Redelijk

Nesli
5-3-2017

Vriendelijk personeel en goede parkeergelegenheid. De kamers zijn erg gehorig en heel klein en gedateerd. Slechte slappe kussens. Ouderwets klein tv'je met een kont. Deur sluit slecht.

Ontbijt zeer uitgebreid en goed.

geen doorsnee hotel

Bas
25-9-2016

Goedkoop arrangement geboekt, aankomst was hartelijk, eigenaresse zeer vriendelijk, diner 's avonds was niet goed met 6 stukken vlees en een zak friet, en saladebar niet meer vers. Geen groente, terwijl dat wel op het menu stond.

Oud pand, gehorig, kleine kamer, bed te laag, geen stoel of prullenbak en badkamer

zeer eenvoudig, geen plankje in de douche.

Ontbijt voldoende, maar niet uitgebreid.

TV gekeken in de lobby, omdat tv op de kamer te klein is.

Ter afwisseling was dit voor één keer een aparte ervaring.

Nooit meer

Daan
13-9-2016

Vieze kamer, onaangename geur haren en dode vliegen op vensterbank en douche.

Slecht onderhouden en vies hotel!

Het merendeel van personeel is wel vriendelijk en het ontbijt was ook goed, niks aparts maar qua

prijs wel goed. Parkeren zou gratis zijn nou dus 4,50 per dag, niet erg maar parkeerplaats veel te klein.

Beetje spijt dat we dit hotel geboekt hadden voor hetzelfde geld wat wij betaald hebben hadden we een veel beter en schonere kamer kunnen hebben. Helaas is ons weekendje weg hierdoor anders gelopen als we dachten.

Nee hier komen wij nooit meer!

Hotel Amsterdam Fauqeumont

Debora Hugens
9-9-2016

Alles was keurig op orde,goede bediening,vlakbij centrum en station.

Correcte prijs,voot de kwaliteit !

Voor herhaling vatbaar!

nooit meer

joke
21-8-2016

Slecht geslapen,matras zakt door dus pijn in schouders en rug.

Plastic bekertjes!!! die in de badkamer stonden, zat de tandpasta van vorige gasten nog aan.

We zijn 3 nachten daar geweest en de laatste dag lag de was nog in de douche,dus niks schoongemaakt.

Heel gehorig 2 nachten achter elkaar kwamen herriemakers hun kamers in en hebben daar hardop zitten praten met de deur open,nergens geen rekening mee houden.Dus ik behoorlijk kwaad geworden.

Parkeren moest toch betaald worden dit in tegenstelling wat boeking betreft.

Let op als je parkeert vlakbij fietsenstalling,daar heeft mijn man nog verschillende grote spijkers weggegooid.laten vallen denk ik bij het plaatsen van de fietsenstalling!!!Niet goed voor de autobanden!!!!

Het dakterrasje aan onze kant ligt vol rotzooi zeer vies.

ontbijt was goed.

Bij saladebar zag ik de vliegen op salades zitten dus daar sávonds niet gegeten

Blonde mevr.ik weet haar naam niet was wel aardig en behulpzaam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam - Fauquemont in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam - Fauquemont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.