Hotel 2000

Hotel 2000
5,9

45 tips over Hotel 2000

Joseline ( Joos), 7-2-2016
misschien niet volgens norm rolstoelaangepast maar UITERMATE ROLSTOEL EN MENSVRIENDELIJK!
Joseline ( Joos), 7-2-2016
Wij zijn erg precies op onze boekingen en willen goed vakantie vieren. Mijn man is verlamd dus is ontspanning erg belangrijk op vakantie en GEEN stress. Hier in dit hotel waren we zo van harte welkom en goed verzorgd dat alle eventuele problemen voor ons werden opgelost. Mijn man kon douchen in een fatsoenlijke stoel, transter maken op t toilet, alles was prima geregeld, Gemoedelijke sfeer. TOP!
Marchien, 25-10-2015
Een echte aanrader: het mijnmuseum. Met gidsen die zelf vroeger in de mijn gewerkt hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor 2000 voor je op een rij gezet:

ELS DE BEUL, 6-7-2015

Voor het diner rijdt je beter even verder in Valkenburg centrum (5 min. met wagen). Daar heb je een straat vol met restaurants waar je lekker en goedkoop kan eten én leuke sfeer.

Er zijn ook veel betere hotelletjes in de buurt voor dezelfde of goedkopere prijs.

m de groot, 31-5-2015
schone hotelkamer, goed eten. prachtige omgeving, genoeg te beleven.
m de groot, 29-5-2015
wij vonden het de moeite waard om de catacombe , kasteeltuin oud Valkenburg en de Gaia ZOO te bekijken.

Martin, 16-5-2015
kamer 1208 mooi zicht makkelijk te bereiken
FM vd Teems, 9-5-2015

Omgeving is prima. Kort bij het centrum.

Ontbijt netjes en verzorgd.

Bij aankomst werden geen vragen gesteld met betrekking tot wel of niet parkeren, cq wel of niet gebruik van internet.

Dit werd direct in rekening gebracht. :-) !

Carel en Tineke van den Broek ( samen fam. J. de Vries), 28-12-2014
kamers zeer schoon, doch oubollig maar daar wordt aan gewerkt.
Trudy, 17-12-2014

geweldige stad Valkenburg, er is zeer veel te doen en gedurende het hele jaar toeristisch.

Maastricht is een gezellige stad.

We hebben een aantal aanbieders voor 2000 voor je op een rij gezet: