Hotel 2000

Hotel 2000

457 reviews over Hotel 2000 in het Nederlands

Nooit meer

Isabella Luteijn, 25-2-2018

Het receptiepersoneel doet erg hun best en zijn vriendelijk (Bryan) dus daar ligt het niet aan. Na een helse avond heeft de receptionist ervoor gezorgd dat we omgeboekt werden naar een luxe kamer.

Hierbij een situatieschets, we hadden 2 kamers geboekt, 1x 3 persoonskamer (ouders+dochter) en 1x1 persoonskamer (zoon). Dit hadden we bewust zo gekozen omdat onze zoon de volgende ochtend om 8.15 uur een toelatingstest in Maastricht moest maken , dus hij moest goed uitgerust zijn vandaar ook een voorovernachting. Ten eerste was er geen kijkbare tv op kamer 304, alleen maar ruis en sneeuw en hebben we nog een uurtje tv gekeken op kamer 307. Toen begon de verwarming in kamer 304 op hol te slaan, het werd ineens heel erg warm en de bedieningsknoppen waren kapot gedraaid (waarschijnlijk omdat dit probleem zich al eerder had voorgedaan) Op een gegeven moment was het zo warm dat we de ramen wilden openzetten ( 16 feb) maar toen begon de verwarming een hels kabaal te maken. Rond 00.15 uur de receptie gebeld en op dat moment kwam de zoon uit kamer 307 aankloppen met hetzelfde probleem. De receptionist gaf aan de verwarming op afstand uit te kunnen doen maar dit schoot niet op want het kabaal was nog het ergste. Hij bood aan te kijken naar een andere luxere kamer en die hebben we toen om 00.30 uur gekregen. Dus inpakken en verhuizen naar een 4 persoonskamer, wat voor ons niet de opzet was want nu lagen we toch met vieren op een kamer terwijl we gekozen hadden voor een aparte kamer voor de zoon. Deze luxere kamers liggen tegen de parking aan en rond 2.00 uur 's nachts kwamen er luidruchtige gasten terug van een avondje stappen zodat iedereen weer wakker was (hier kan het hotel overigens niets aan doen) . Onze klacht nogmaals geuit bij vertrek en hier een officiële klacht van gemaakt, we hebben hier wel een reactie op gekregen maar het werd afgedaan van dat het een probleem zou zijn wat die avond is ontstaan, nou je kunt ons veel wijsmaken maar dit was absoluut niet het geval. En men stelde dat ze het 's nachts goed hebben opgelost, dat was op dat moment de beste optie maar niet hetgeen we voor ogen hadden met een rustige voorovernachting in verband met een toelatingstest. Daarnaast zijn ook de luxere kamers weer al aan het vervallen, Er zaten hele smerige vlekken op de gang in de vloerbedekking (leek wel bleek) de plafonds in de badkamer bladderden af, het bubbelbad deed maar 1 stand het meer, kortom weinig goede onderhoud. Het ontbijt 's ochtends is redelijk, alleen het bedienend personeel loopt er erg onsmakelijk bij(slobbertrui) en straalt niets uit.

Kortom ons zien ze hier nooit meer terug. Zeker geen 3 sterren waard!

Nieuwjaar gevierd in dit hotel

Kamer in vernieuwd gedeelte; heel netjes; ligbad en douche

Lekker ontbijtje

Hele vriendelijke mensen; tgv het uitvallen van 2 mensen de dag van aankomst hebben we 1 kamer moeten annuleren Maakten hier geen problemen over en hebben ons heel goed verder geholpen

Prijs/kwaliteit: aanrader!

Goed en netjes hotel

Anoniem, 20-1-2018

Heel net hotel in mooie omgeving, erg vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer en lekker bed. Rustige omgeving. Parkeermogelijkheid bij het hotel was ook erg prettig. Prima ontbijt.

zeer goed

fam schauwers, 7-12-2017

de slechte reviews niet geloven

wij verbleven in oude gedeelte en de kamers waren netjes en in orde

personeel vriendelijk en behulpzaam

ontbijt en diner lekker en meer dangenoeg

Prima

PJ, 22-10-2017

Wij zijn hier geweest voor één overnachting, met 3 kinderen.

Ontvangst was correct en vriendelijk en een ruime parkeerplaats is aanwezig.

Prima bedden en de kamers en badkamers waren schoon.

Ontbijt was voldoende. Kortom prima vertoeven in Hotel 2000!

Niet nog een keer!!

Sylvia, 18-9-2017

Muffe kamer...eerst ramen open gezet!

Bed was opgemaakt maar zonder onderlaken!

half afgekloven spekkie naast de prullenbak!

De shampoo en zeep stonden nog in de badkamer van de vorige loge!

Bij de receptie kwam ook al niet veel reactie...alleen maar....o ja?

Er is dus niet eens schoon gemaakt voordat wij kwamen.

Gelukkig hoefden we er maar 1 nacht te verblijven...anders zeker een ander hotel gezocht!

Er is ook nog een nieuw gedeelte...misschien is dat beter maar het stuk wat naast de weg ligt.....zeer zeker niet doen

Ontbijt was wel prima

Hotel is zeer zeker GEEN aanrader

Kamer "retro", ontbijt en diner goed. Keurig!

kees van rijsbergen, 14-8-2017

Ik vond het ontbijt goed. Gewoon goed, niet te uitgebreid maar goed. Iedere ochtend vers gebakken broodjes en croissantjes en een hard- of zachtgekookt eitje. Voldoende keus in beleg. Koffie, thee of jus.

Het diner heb ik iedere avond in het hotel genoten. Was altijd goed en ruim voldoende. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurige bediening.

Ik had een standaard eenpersoonskamer geboekt. En standaard was-ie. Maar ik kon goed douchen en goed slapen.

Er werd iedere dag keurig schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Bed keurig opgemaakt. Ja, de kamer is eenvoudig maar upgraden kun je altijd doen. Eigen keus.

Een minpuntje is wel de gehorigheid van de kamer, Gelukkig lag mijn kamer op een hoek zodat ik het geluid maar van 1 kant hoorde. Voor verbetering vatbaar.

Vies, stank, gehorig, onvriendelijk

Bianca van den Kieboom, 7-8-2017

Inchecken was zo gebeurd. Er werd ff gezegd hoe ik bij mijn kamer kwam en ik kon het verder zelf uitzoeken. De lift was al uit het jaar 0, toen ik de deur open deed schrok ik me kapot. Vies, stinken, douche was een ramp (ik kon amper bij de douchekop) op de wc zat ik met mijn knieën tegen de muur, tv stoorde, vreselijk gehorig en het bed lag vreselijk. De volgende dag bij de touroperator geklaagd en ik kreeg een andere kamer. Iets ruimer, maar ook vies, stank en een super slecht bed. Ik zou de Ironman Maastricht meedoen, maar door slapeloze nachten icm een slecht bed ben ik niet kunnen starten. Ik heb zaterdag uitgecheckt ipv maandag. Er werd niet eens gevraagd wat de reden was. Weg gegooid geld dus. Verblijf maar vooral de wedstrijd

Perfect

Monique, 27-7-2017

Net 2 dagen Valkenburg verbleven. Las soms geen goede recensies over hotel2000 maar wij zijn er nu zelf geweest. Keurig geholpen. Schone kamer en rest van verblijf. Ontbijt buffet meer dan genoeg keuze. Compliment voor de mensen die dit runnen

Voor een kort verblijf te doen

Inge, 3-7-2017

Het is verouderd en het personeel heeft niet echt het woord hospitality uitgevonden. Sommige zijn vriendelijk maar het lijkt alsof ze niet echt begrijpen wat ze aan het doen zijn. Incheck ging moeizaam, geen verdere info verstrekt. Check out werd er gevraagd heeft u alles voldaan en toen konden we zo weg. Housekeeping blijft om de 15 minuten op je deur kloppen, controleren of je al uitgecheckt bent is teveel gevraagd. De luxe kamer die wij geboekt hadden was opzich ruim, wel oudbollig. Enkel de badkamer is vernieuwd. Schoonmaak is gewoon slecht, vieze vlekken op bekleding, vieze muren, veel stof. We hadden al een upgrade gevraagd gezien we vooraf gelezen hadden dat de standaard kamers te slecht waren, deze kamer niet van binnen gezien maar zoals het er van buiten uitziet zal ik zeer zeker afraden die te boeken. Het is geen duur hotel maar alsnog vind ik dat we teveel betaald hebben voor hetgeen wat je er voor krijgt.

We hebben een aantal aanbieders voor 2000 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 2000 in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 2000 scoort een 6.02 uit 10 op basis van 457 reviews.