Hotel 2000

467 reviews over Hotel 2000 in het Nederlands

oud te duur hotel

l w
6-10-2018

oud hotel . De kamers met balkon is er duidelijk later bij aangebouwd.Beheerders door Turken die er onverzorgd bij liepen .Ook het overige personeel was onverzorgd

ze hadden een baby die in een wandelwagen in de receptie werd rijdend stil werd gehouden. We werden alleen bij ons inchecken door een net persoon ontvangen die we daarna niet weer hebben gezien, Op de kamer stond wat oudbollig meubilair die wel een opknapbeurt konden gebruiken. Kauwgom in een laatje waar stopcontacten in was gestopt. Stopcontact achter het bed geen afdekplaatje en het douchewater liep niet weg Het ontbijt was matig . Het avondeten slecht, De zalm was veel te hard gebakken en daardoor droog, de schnitsel veel te dik en de rijst en groenten die op het bord lagen waren echt koud.als compensatie voor onze klacht kregen we een kop koffie aangeboden,

Bedroevend

Wim
17-9-2018

Op de terugreis vanuit Zuid-Frankrijk hebben wij een boeking gemaakt voor een nacht voor een gezin van 4 personen. We hebben ingecheckt op kamer 102. Hierna zijn we direct de stad ingelopen voor een terrasje en een diner.

Toen we laat op de avond terugkwamen vielen ons een aantal zaken op in negatieve zin.

En dat waren er nogal wat:

- Inchecken: Mijn vrouw heeft een kwartier staan wachten voordat er een receptionist was, de barmedewerker wist niet hoe te handelen (maar deed wel zijn best).

- Lange haren in de bedden en op kussens.

- Haren op de badkamermuren en in het doucheputje die overliep tijdens het douchen.

- Kapotte lampen met vlekken op de lampenkappen.

- Vlekken en strepen op de muren.

- Gebruikte zeepjes in de douche en badkamer.

- Muffe geur en veel stof in de kamer.

- Schilderij boven het bed wat ieder moment van de muur dreigde te vallen

nooit meer OP DIE KAMER

johanna
14-8-2018

Vreselijke kamer,JE ZAG GEEN STUKJE LUCHT!!!!

Zoiets is niet te verkopen voor een 3 STERREN HOTEL

Bij navraag was er geen andere kamer.

Op de site staan dan prachtige kamers.

HotelSpecials.nl

nooit meer is te veel gezegd

rene
30-7-2018

zat in het oude deel van het hotel bij aankomst in het hotel was het er bloed heet op de kamers heb eigenlijk gelijk het raam open gezet.de kamers waren wel redelijk gedateerd en renovatie is hier wel op zijn plaats.de douche cabine was heel klein als je je eigen omdraaide in de douche gebeurde het dat je de kraan dicht drukte.ontbijt was prima alles was er alleen de koffie was op zijn hollands gezegd niet te zuipen.

Geweldig

Van bleek
23-7-2018

Heel goed geholpen , goeie kamer.

Indruk was goed geen klachten

Nooit meer Hotel 2000

Egbert
23-7-2018

In dit hotel is sprake van een oud- en nieuw gedeelte. Het oude gedeelte bestaat uit gedateerde (standaard) kamers. Wij hadden de pech (standaard) kamers te hebben in het oude gedeelte. Het is schandalig dat deze kamers nog worden verhuurd. Het zijn net kippenhokken en de kamers zijn vies. Het ontbijt kan nog net geen voldoende krijgen. Ondanks prachtige ligging komen wij hier nooit meer!!!!

In de aanbieding bij touroperator zijn fotos geplaatst van het nieuwbouwdeel van het hotel. Daarentegen kreeg ik als Geniusgast een oubollige kamer in het oude gedeelte. Meubels van RD4, lampen merendeels kapot, geen radio, geen safe. Antieke vooroorlogse televisie met slecht beeld en slechts 6 kanalen. Geen warm water om te douchen. Onprofessioneel personeel, niemand weet ergens van (spreken Turks). 3 keer moeten vragen voor batterijen van afstandsbediening. Ontbijtbuffet was leeggeroofd en werd niet nagevuld. Tijdens ontbijt werd de vloer aangeveegd. Geen kinderbeveiliging op de ramen, een trap te vies om over te lopen. Gordijnen vies. Telefoon aan de receptie wordt niet opgenomen. Met klachten weet niemand raad. Schande. Schande.

Ontzettend vies, nooit heen gaan!

Michelle
13-6-2018

Het is echt een ontzettend smerig hotel. Hadden eerst oude kamers en na klagen kregen we een nieuwere gerenoveerde kamer. Deze bleek ook ontzettend smerig. Vieze vlekken op de muren, stof op de verwarming, zand in het beddengoed. Heb een strandlaken dat ik mee had om de kussensloop gedaan. Alles is slecht onderhouden en ontzettend verouderd. 1 handdoek was duidelijk al gebruikt want zaten vieze donkere vlekken in. Bah nooit meer dit hotel!

Jammer van het geld, zien mij niet terug.

Arian
22-5-2018

Prijs/ Kwaliteit is hier ver te zoeken. Kamer zijn niet schoon en muf. Geen onderhoud. Het ontbijt is zeer matig. Men ruimt de tafels niet af, laat alles maar gewoon liggen zodat er geen plaats is voor de gasten om te ontbijten. Er wordt bijna tot niets aangevuld. Geen interesse van het personeel, lopen in oude kloffie rond.

Dramatisch slecht en vies.

Jasper
29-4-2018

Kamers zijn oud en versleten. Daarnaast zijn ze ook niet schoon, niets is echt schoon in dit hotel. Badkamer heeft beschimmelde kit randen. Kamers zijn erg gehorig. Het is een goedkoop hotel maar zelfs deze prijs niet waard.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 2000 in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.