Hotel 2000

477 reviews over Hotel 2000 in het Nederlands

Verschrikkelijk!

Annetta,
25-3-2019

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum, dat is erg fijn. We werden prettig ontvangen, de jongen aan de balie nam alle tijd om ons dingen uit te leggen. Helaas waren de kamers erg vies, oud en vervallen. De verf bladderde van de deuren, er lagen sigarettenpeuken op de vensterbank, er zaten gaten in de vloer, de gordijnen waren geel i.p.v wit, het toilet had een kwartier nodig om weer vol met water te lopen wat een enorme herrie maakte en we konden de mensen in de kamer naast ons letterlijk verstaan. Kortom verschrikkelijk!

Toen we 's avonds terug kwamen van het centrum konden we niet met ons pasje naar binnen, wat eigenlijk ook niet hoefde, er was ons namelijk verteld dat de deur tot middernacht open zou zijn. Dit bleek niet het geval, en na vele malen proberen kwam uiteindelijk de portier ons helpen.

Dit was voor ons een eenmalig gebeuren, we gaan hier nooit meer naar toe!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Nooit meer

Fam Smulders,
24-3-2019

We waren met een groep van 14 personen. 7 stellen. Kamers in het hotel zijn echt verschikkelijk. Alles is oud, slecht onderhouden en vooral vies. Dit was niet in 1 kamer maar in alle 7 de kamers. Op 1 kamer lagen zelfs de sigarette peuken op de vensterbank. Receptie heeft na het klagen van alle 7 de stellen 2 kamers om kunnen boeken. Rest zat vol. Ook in het hetel is heeel veeeel achterstallig onderhoud. Trapleuningen welke met eizeren plaatjes aan elkaar gehouden worden. Deur in de badkamer waar geen lak meer op zit enz. Vloerbedekking in de kamers waar je je schoenen niet uit durft te doen. Veel spinnenwebben en stof door het hele hotel. Ontbijt was wel uitgebreid maar alle potjes en pannetjes lekte waardoor het na korte tijd een zooitje werd.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Nooit meer

sara,
5-2-2019

Belachelijke service !!!!

Ze behandelen je heel heel slecht!

Mijn lampje was kapot en ik bel 80 keer maar ze nemen nie op. Ik loop de volgende keer naar beneden en ze zeggen een moment en ik wacht weer een half uur... Belachelijk het is opgelost maar na een lange tijd.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

1 keer en nooit meer.

Hanny Richter,
30-1-2019

We vonden dit hotel maar heel eenvoudig en het eten was ook niet om over naar huis te schrijven.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zonde van het geld nooit meer

Milan Wismans,
31-12-2018

We komen op de kamer vies tapijt echt oud hotel vloerbedekking over vloerbedekking gelegd tv was sneeuwbeeld douche sprong van goed warm naar bloedheet en daarna weer koud melding van gemaakt maar word niets mee gedaan gordijnen kapot vies en oud het is maar goed voor 1 dag maar nooit weer

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Zeer oud, nooit meer!

W,
27-12-2018

Zeer oud! Vitrage is oud en hangt scheef. Tv springt steeds op andere zenders dus onbruikbaar. Douchekop staat naar beneden dus moet je vasthouden boven je hoofd. Zeer oude en kleine badkamer. Onze 3 kinderen zitten in een ander deel van het hotel ver bij ons vandaan. Geprobeerd om een kamer dichterbij de kinderen te krijgen maar dit was niet mogelijk. Duffe lucht op kamer geprobeerd om met spray te verdoezelen. Onze kinderen zitten in het nieuwe deel en deze kamer ziet er wel verzorgd uit. Hier een oude bende, nooit meer !

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Sandra Paassen,
23-12-2018

Hotel 2000 zeer goed elke dag schone handdoeken, schone ka,er opgemaakte bedden. Ontbijt goed verzorgd is geen nee te koop. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer!

Annie Bos,
10-12-2018

Vooral niet heengaan,kamers zeer oud en mega klein.

Dat dit nog 3 sterren heeft is ons een raadsel!

Bij inchecken vriendelijk persoon,daarna niet veel vriendelijks gezien ,behalve de barman s’ avonds!

Het slot van onze kamer was kapot en dat werd wel direct verholpen!

Ontbijt was voldoende maar niet overdreven veel,koffie niet te drinken.

Kortom...knap de boel op en doe een cursus vriendelijkheid!

Gereisd met vrienden in december 2018

Nooit meer een grote schande

Familie,
9-12-2018

Heb nog nooit zo een oud en vies hotel meegemaakt lijkt wel een kippenhok de kammers het is vies stinkt stoffig het is een schande dat ze dit nog mogen verhuren

Gereisd met vrienden in december 2018

Voor herhaling vatbaar.

Christian Stahmer,
7-11-2018

Gezellig tweedaagse met zijn tweetjes naar Valkenburg. Wezen shoppen in Aachen, lekker gegeten in Valkenburg en afgesloten met een overnachting in Hotel 2000. We hadden een Comfortkamer geboekt en hebben bij aankomst een Comfortkamer Superieur gekregen zonder extra bij hoeven te betalen of te vragen. Mooie ruime kamer. Het ontbijt de volgende dag was goed en zeer uitgebreid en er was een ruime keuze voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in november 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 2000 in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.