Hotel 2000stersterster

4.5Matig

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

4.5Matig

Tonen op kaart

489 reviews over Hotel 2000

• 2019
    9Liesbeth22-12-2019

Prima

Oud hotel maar met schone kamers, heerlijke bedden en lekker ontbijt. Zeker waar voor je geld. En op loop afstand van het centrum

Gereisd met partner in december 2019

• 2Meisje16-11-2019

Nooit, maar echt nooit meer! Oud&Vies!!!

Gewoon niet doen! Of de nieuwe kamers boeken, want die oude kamer zijn echt schandalig slecht! Het enige goede is de bedden maar verder verschrikkelijk vies, zeker de badkamer, 1 grote schimmel ruimte!! Personeel mag ook wel is een cursus hoe begroeten wij onze gasten want een goedemiddag kon er amper vanaf, qua ligging prima, maar zou verder nooit , maar dan ook nooit iemand dit aanraden! Nog paar laatste steekwoorden, oud, vuil, gedateerd, schimmel, krakkemikkig, verrote kozijnen, gehorig, losse trapleuningen, onbeleefd personeel, gewoon niet doen, je bent gewaarschuwd! Zitten veel beter hotels in Valkenburg

Gereisd met partner in november 2019

• 1Es20-10-2019

Zeer slecht, en nog in me spullen gekeken ook

Niet aan te raden bahhhh,schimmel in de badkamer ,te vies voor woorden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4Linda24-07-2019

Nooit meer

Als minder valide voor het boeken gebeld of aan al onze 'extra's ' voldaan kon worden. Was geen probleem. De scootmobielen konden inderdaad opgeladen worden. Maar we moesten ze vooraan in het hotel laten staan. Om ons een kamer te geven die er het verst van af lag. Inclusief trappen die we moesten lopen! Onbeschoft personeel wat je niet wil helpen! Uiteindelijk de eigenaar aangesproken die wel vriendelijk was. En de hygiëne is daar erg slecht. Slechte hygiëne van het personeel en slecht de badkamer schoongemaakt. Onderhoud aan spullen laat te wensen over.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Mary22-07-2019

Nooit meer!!!

Hadden al maanden geleden 2 kamers geboekt en gevraagd naast elkaar en om 13.00 uur inchecken, dit ging al mis, ene kamer in het nieuwe gedeelte en 2e kamer op zolder oude gedeelte. De laatste kamer , kamer 308 was niet goed schoon gemaakt, haren in de douche, schimmel op plafond en muren, overal vieze plekken, kozijnen verrot,handdoek zat in de rookmelder, dus die werkte ook niet, douche kwam klein straaltje water uit, bloedheet en daarna weer koud, half douche gordijntje. Enigste plus punt waren de bedden die lagen goed.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2Abe Graham15-07-2019

Horror

Vriendekijk personeel (receptie, restaurant/ bar) dat is ook het enige positieve. Hotel is slecht onderhouden. Zeer veel achterstallig onderhoud. Het heeft ook totaal geen sfeer en het meubelair op de kamers is ook een samenraapsel van alles. Over het schoonmaken zullen we maar geen woorden over vuilmaken, want dat is in een woord te zeggen; Dramatisch. Ik heb zelfs het idee dat er vlooien aanwezig zijn. Overal lopen katten en als je de staat en de schoonmaak van dit hotel ziet, dan zou het inderdaad best wel eens waar kunnen zijn. Mijn vriendin had blote benen en heeft een paar beetjes op haar voeten en onderbenen. Kortom een zeer smerig en ranzig hotel, wat de inspectie eigenlijk meteen zou moeten sluiten.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 4Niek30-06-2019

Nooit meer.

Er hotel bestaat uit 2 gedeeltes, nieuwe deel kan er mee door, er wordt alleen niet goed schoongemaakt.

Het oude gedeelte is een ramp. Kamers zijn oud, muf, vies en er is vanalles defect.

De badkamer zit vol met schimmel, op het plafond en in de voegen. De douche werkt maar half, je staat achter een lullig douchegordijntje waardoor het onmogelijk is de badkamer droog te houden.

Lange mensen passen niet fatsoenlijk op de wc, de spiegel in de badkamer hangt tegenover de wasbak ipv erboven. De vloerbedekking op de kamer, evenals de stoelen, zitten vol dubieuze vlekken. De gordijnen hangen op half 11, er zit geen valbeveiliging op de ramen, dus let op met kleine kinderen.

Ik moet zeggen dat de bedden goed liggen.

Het ontbijt krijgt van mij een krappe voldoende, redelijk wat keus maar erg eenvoudig en niet alles is echt lekker vers.

Locatie is top, ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Valkenburg. Gratis parkeren.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 4M van Moorsel30-06-2019

Hygiene is ver te zoeken hier

Hygiëne is ver te zoeken in dit hotel. De kamers waren gedateerd maar vooral erg vies. In het doucheputje zaten nog haren van vorige bezoekers. Overal schimmel in de badkamer en een smerige rooklucht op de kamer die boven de personeelsruimte bleek te zitten waar ongetwijfeld dus wordt gerookt.

Het ontbijt en de ligging waren prima maar ik zou hier nooit meer verblijven. Wij hadden als groep verschillende kamers en in alle kamers was het smerig in verschillende gradaties. Achterstallig onderhoud en hygiëne zou makkelijk verholpen kunnen worden maar blijkbaar is dat te veel werk. Vies.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 4Ikke02-06-2019

Waardeloos

Ontvangst was vriendelijk en netjes. Ontbijt was ook naar behoren. Verder een verschrikkelijk verblijf. Kamer was zeker aan renovatie toe; vieze vloerbedekking, in de badkamer kapotte en vieze toiletrolhouder, douchebak stuk, erg kleine wastafel, douchekoppen stuk enz..... Tafeltje voor tv stond zowat tegen het bed zodat je er moeilijk langs kon ( waarom tv niet aan de muur). Het ging om een kamer in het oude gedeelte. De entree van het hotel had ook zeker geen uitstraling. Vloerbedekking op de gang zeker aan vervanging toe. Kamer erg gehorig. Al met al hier gaan we zeker niet meer naar toe!

Gereisd met partner in mei 2019

• 3w25-05-2019

Eens en nooit weer

eens maar nooit weer het ziet er vies uit de kamers zijn gewoon oud .geen toiletbril de wc duurt 15 minuten voor de waterbak vol is de tv is ook niet optimaal het internet valt iedere keer uit we zouden welkomst drankje krijgen niet gehad stadskaart niet gehad gratis entree voor casino niet gehad het was heel gehorig de borden van het ontbijt stonden na 2 uur nog op de tafel het ontbijt was wel goed

Gereisd met partner in mei 2019

45 tips over Hotel 2000

• C. Böing, 29-11-2013

Nog geen 10 min.lopen naar centrum parkeer gelegenheid aanwezig. Vanaf station 7 min. Lopen

• E. Kollaard, 25-04-2012

Valkenburg is een leuk dorpje en buiten het hoogseizoen zijn er genoeg betere hotels te vinden. Aanrader is Grieks restaurant Eklisia, in een gerestaureerd kerkje.

• mjnuij, 19-02-2014

Ga naar de steenkolen mijn. Een echte aanrader en laat een portret foto maken tegenover de ingang van de ruine midden in het centrum.

1 vraag over Hotel 2000

• RB, 29-10-2014

Familiekamer

Weet iemand hoe de familiekamers er uit zien?

R.H. Vemer, 10-11-2014

Nee, Maar de "gewone" kamers in het nieuwe gedeelte zijn goed als daar de familiekamers gelegen zijn moet dat bijna in orde zijn.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats