Hotel 2000

465 reviews over Hotel 2000 in het Nederlands

nooit meer OP DIE KAMER

johanna
14-8-2018

Vreselijke kamer,JE ZAG GEEN STUKJE LUCHT!!!!

Zoiets is niet te verkopen voor een 3 STERREN HOTEL

Bij navraag was er geen andere kamer.

Op de site staan dan prachtige kamers.

nooit meer is te veel gezegd

rene
30-7-2018

zat in het oude deel van het hotel bij aankomst in het hotel was het er bloed heet op de kamers heb eigenlijk gelijk het raam open gezet.de kamers waren wel redelijk gedateerd en renovatie is hier wel op zijn plaats.de douche cabine was heel klein als je je eigen omdraaide in de douche gebeurde het dat je de kraan dicht drukte.ontbijt was prima alles was er alleen de koffie was op zijn hollands gezegd niet te zuipen.

Geweldig

Van bleek
23-7-2018

Heel goed geholpen , goeie kamer.

Indruk was goed geen klachten

Nooit meer Hotel 2000

Egbert
23-7-2018

In dit hotel is sprake van een oud- en nieuw gedeelte. Het oude gedeelte bestaat uit gedateerde (standaard) kamers. Wij hadden de pech (standaard) kamers te hebben in het oude gedeelte. Het is schandalig dat deze kamers nog worden verhuurd. Het zijn net kippenhokken en de kamers zijn vies. Het ontbijt kan nog net geen voldoende krijgen. Ondanks prachtige ligging komen wij hier nooit meer!!!!

In de aanbieding bij touroperator zijn fotos geplaatst van het nieuwbouwdeel van het hotel. Daarentegen kreeg ik als Geniusgast een oubollige kamer in het oude gedeelte. Meubels van RD4, lampen merendeels kapot, geen radio, geen safe. Antieke vooroorlogse televisie met slecht beeld en slechts 6 kanalen. Geen warm water om te douchen. Onprofessioneel personeel, niemand weet ergens van (spreken Turks). 3 keer moeten vragen voor batterijen van afstandsbediening. Ontbijtbuffet was leeggeroofd en werd niet nagevuld. Tijdens ontbijt werd de vloer aangeveegd. Geen kinderbeveiliging op de ramen, een trap te vies om over te lopen. Gordijnen vies. Telefoon aan de receptie wordt niet opgenomen. Met klachten weet niemand raad. Schande. Schande.

Ontzettend vies, nooit heen gaan!

Michelle
13-6-2018

Het is echt een ontzettend smerig hotel. Hadden eerst oude kamers en na klagen kregen we een nieuwere gerenoveerde kamer. Deze bleek ook ontzettend smerig. Vieze vlekken op de muren, stof op de verwarming, zand in het beddengoed. Heb een strandlaken dat ik mee had om de kussensloop gedaan. Alles is slecht onderhouden en ontzettend verouderd. 1 handdoek was duidelijk al gebruikt want zaten vieze donkere vlekken in. Bah nooit meer dit hotel!

Jammer van het geld, zien mij niet terug.

Arian
22-5-2018

Prijs/ Kwaliteit is hier ver te zoeken. Kamer zijn niet schoon en muf. Geen onderhoud. Het ontbijt is zeer matig. Men ruimt de tafels niet af, laat alles maar gewoon liggen zodat er geen plaats is voor de gasten om te ontbijten. Er wordt bijna tot niets aangevuld. Geen interesse van het personeel, lopen in oude kloffie rond.

Dramatisch slecht en vies.

Jasper
29-4-2018

Kamers zijn oud en versleten. Daarnaast zijn ze ook niet schoon, niets is echt schoon in dit hotel. Badkamer heeft beschimmelde kit randen. Kamers zijn erg gehorig. Het is een goedkoop hotel maar zelfs deze prijs niet waard.

Nooit meer

Isabella Luteijn
25-2-2018

Het receptiepersoneel doet erg hun best en zijn vriendelijk (Bryan) dus daar ligt het niet aan. Na een helse avond heeft de receptionist ervoor gezorgd dat we omgeboekt werden naar een luxe kamer.

Hierbij een situatieschets, we hadden 2 kamers geboekt, 1x 3 persoonskamer (ouders+dochter) en 1x1 persoonskamer (zoon). Dit hadden we bewust zo gekozen omdat onze zoon de volgende ochtend om 8.15 uur een toelatingstest in Maastricht moest maken , dus hij moest goed uitgerust zijn vandaar ook een voorovernachting. Ten eerste was er geen kijkbare tv op kamer 304, alleen maar ruis en sneeuw en hebben we nog een uurtje tv gekeken op kamer 307. Toen begon de verwarming in kamer 304 op hol te slaan, het werd ineens heel erg warm en de bedieningsknoppen waren kapot gedraaid (waarschijnlijk omdat dit probleem zich al eerder had voorgedaan) Op een gegeven moment was het zo warm dat we de ramen wilden openzetten ( 16 feb) maar toen begon de verwarming een hels kabaal te maken. Rond 00.15 uur de receptie gebeld en op dat moment kwam de zoon uit kamer 307 aankloppen met hetzelfde probleem. De receptionist gaf aan de verwarming op afstand uit te kunnen doen maar dit schoot niet op want het kabaal was nog het ergste. Hij bood aan te kijken naar een andere luxere kamer en die hebben we toen om 00.30 uur gekregen. Dus inpakken en verhuizen naar een 4 persoonskamer, wat voor ons niet de opzet was want nu lagen we toch met vieren op een kamer terwijl we gekozen hadden voor een aparte kamer voor de zoon. Deze luxere kamers liggen tegen de parking aan en rond 2.00 uur 's nachts kwamen er luidruchtige gasten terug van een avondje stappen zodat iedereen weer wakker was (hier kan het hotel overigens niets aan doen) . Onze klacht nogmaals geuit bij vertrek en hier een officiële klacht van gemaakt, we hebben hier wel een reactie op gekregen maar het werd afgedaan van dat het een probleem zou zijn wat die avond is ontstaan, nou je kunt ons veel wijsmaken maar dit was absoluut niet het geval. En men stelde dat ze het 's nachts goed hebben opgelost, dat was op dat moment de beste optie maar niet hetgeen we voor ogen hadden met een rustige voorovernachting in verband met een toelatingstest. Daarnaast zijn ook de luxere kamers weer al aan het vervallen, Er zaten hele smerige vlekken op de gang in de vloerbedekking (leek wel bleek) de plafonds in de badkamer bladderden af, het bubbelbad deed maar 1 stand het meer, kortom weinig goede onderhoud. Het ontbijt 's ochtends is redelijk, alleen het bedienend personeel loopt er erg onsmakelijk bij(slobbertrui) en straalt niets uit.

Kortom ons zien ze hier nooit meer terug. Zeker geen 3 sterren waard!

Nieuwjaar gevierd in dit hotel

Kamer in vernieuwd gedeelte; heel netjes; ligbad en douche

Lekker ontbijtje

Hele vriendelijke mensen; tgv het uitvallen van 2 mensen de dag van aankomst hebben we 1 kamer moeten annuleren Maakten hier geen problemen over en hebben ons heel goed verder geholpen

Prijs/kwaliteit: aanrader!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 2000 in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 2000 scoort een 5.92 uit 10 op basis van 465 reviews.