Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,7

Landal Greenparks Hoog Vaals ligt in een mooi stukje Limburg. Voor wie vakantie wil vieren in eigen land, maar een mix aan culturen leuk vindt. Kinderen kunnen terecht in het zwembad of het indoor speelparadijs. Vanaf Landal Hoog Vaals hoef je maar een kwartier te rijden en je bent bij het drielandenpunt.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

1328 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

Opnieuw 2 weken genoten

John Meeuwisse
14-7-2019
  • Onderkomen8

Voor de 2e achtervolgende keer voor 2 weken op dit mooie park geweest en ondanks dat we in het pinksterweekend aankwamen kregen we opnieuw een upgrade naar een ander huisje. We zaten dit keer hoog in het park, wat een fantastisch uitzicht over de omgeving opleverde. Omgeving is voor de fietsliefhebber(welke fiets dan ook)en wandelaar echt genieten geblazen. Faciliteiten op het park zijn goed. Wat heel erg prettig is is het uurtje dat gereserveerd is voor baantjes zwemmen in de ochtend. Buiten het park zit je in een mum van tijd in Aken, Valkenburg, Gulpen en Maastricht, maar ga ook eens een ijsje eten bij de Wingbergerhoeve onderaan de Camerig. Heerlijk ijs en heel veel smaken, echt een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2019

Accommodatie matig, verder top!!

Bert
13-7-2019
  • Onderkomen6

Park, locatie en personeel helemaal top! ‘Parkhost’ op zaterdag ook een prettige aanvulling. Een lokale werknemer vertelde tips, tops over de omgeving! Accommodatie (nummer245) in matige staat. Huisje was opZich redelijk schoon, maar sterk verouderd. Ook wat achterstallig onderhoud zoals loszittende klinken en keukenkraan.

Goede locatie, slechte accommodatie

JG1992
11-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Goede locatie, tal van mogelijkheden om erop uit te gaan. Leuke steden, zoals Aachen, Valkenburg en Maastricht. Voor een midweekje net tekort.

Het park is prima. Genoeg faciliteiten maar moet het vooral hebben van de locatie. Het is nu start van het zomerseizoen en zo ligt het er niet bij. De kinderboerderij ligt er erg triest bij.

Wij hebben het huisje via een aanbieding gescoord en dat betaalde zich meteen terug over de staat van de bungalow. Het meubilair is echt af. De banken zitten nergens meer naar. Het huisje ruikt erg muf en de schoonmaak kan beter! Normaal verwacht van een lekker weekendje weg met luxe. Dit was meer kamperen!

Qua omgeving komen wij zeker terug, maar niet op dit park!

Gereisd Met partner in juli 2019

Landal Greenparks

Mooi park met verouderd huisje

Rieneke
23-6-2019
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

We hebben een 4c huisje geboekt, maar de echte comfort was het te zoeken. De inrichting is erg verouderd en het meubilair duidelijk aan vervanging toe. Ook hing er een raar luchtje in het huis. Helaas heeft Landal nog niet gereageerd op onze evaluatie na ons verblijf. Wel heb je er erg mooi uitzicht en is het een centrale ligging. Veel te doen in de omgeving. Daarom niet veel in ons huisje geweest.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij gaan zeker nog (een paar) keer

Irene
21-6-2019
  • Onderkomen10

Fijn park, met mooie huisjes. Vooral aan de rand een schitterend uitzicht. Handige winkel met vriendelijk personeel op het park. Prachtige omgeving en leuke steden in de buurt

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi park, huisjes niet Landal kwaliteit

Fam. Rademaker
31-5-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

We hadden huisje 6c vlakbij parkeerplaats Eschberg. Bij binnenkomst hing er een vieze lucht en de keuken plakte aan alle kanten van het vet. De fauteuil in de woonkamer en tuintafel waren stuk. Een pan stond buiten. Die is waarschijnlijk gebruikt als asbak. Het voelde dus echt niet als een schoon huisje. Klacht ingediend bij receptie. Dit werd goed opgepakt. Helaas alle huisjes volgeboekt dus konden niet switchen. Wel is er direct een schoonmaakteam ingezet, de kapotte spullen vervangen en we hebben een gratis 3-gangen diner incl consumpties gekregen voor ons gezin van 5. Daarnaast een bon voor gratis koffie met vlaai. Bij terugkomst rook het huisje heel schoon en was er flink geboend. Inrichting is wel gedateerd maar wordt binnenkort vernieuwd. Verder mooi park en faciliteiten. Voldoende te doen in de omgeving. Zwembad erg leuk voor de kinderen. Vooral de glijbaan. Wij komen zeker nog eens terug na de update van de huisjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn repeters .

wim
29-5-2019
  • Onderkomen8

mooie complete bungalows . op n heerlijk park met fantastisch uitzicht op n mooi dal. en vriendelijk personeel.

Fantastische vakantie!

Evelien van Roosmalen
1-5-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zuid-Limburg wat ben je mooi! Het park ligt in een prachtige omgeving. Mooie dorpjes, maar ook grote steden als Maastricht en Aachen dichtbij. De huisjes zijn comfortabel, zeer fijne bedden en een prima douche. Op het park is een fijn zwembad met leuke glijbaan aanwezig. Ook de binnen- en buitenspeeltuin zijn erg leuk. Wij hebben al behoorlijk wat Landal-parken bezocht, maar Landal Hoog Vaals staat hoog in onze top 3. Graag, héél graag tot de volgende keer!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Aanrader, heel leuk park

marlies kamperman
28-4-2019
  • Onderkomen9

Mooi groen park. Woning en sanitair netjes. Wat een mooi uitzicht vanuit de woning. Eten bij Zwarte Madonna is een aanrader en leuk personeel. Spareribsmenu op het park ook. Golfbaan is leuk. Drielandenpunt om de hoek. Aken is een leuke stad. Het personeel van het park zijn zeer gastvrij en klantvriendelijk. Wij komen hier zeker een keer terug

Gereisd Met partner in april 2019

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Squash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.