Appartement Hoeve De Linde

NederlandLimburgVaals

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Hoeve De Linde voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 16 reviews

3OnvoldoendeScore uit 16 reviews
  • 3Waardering
  • 2.2Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

16 Reviews over Hoeve De Linde

• 2G w25-09-2020

Nooit meer huisje bij de linde hoeve !

Met 6 personen in huisje de bosuil een lang weekend gehad. Als je houdt van een niet schoon ,slechte bedden, open ruimte tussen slaapkamers dus geen privacy, te kleine keuken en woonkamer met inrichting die een kringloopwinkel nog niet wil hebben is dit uw huisje. Ook privé terras achter het huisje was te smerig om aan te pakken. Verder om 11 uur s avonds naar binnen gestuurd worden wat nergens vermeld staat. Lekker ontspannen borrelen is er niet bij. Elke euro is er 1 teveel schandalig. Het enige wat mooi is is het landschap

• 8Evelinde van Dompseler21-08-2016

Gezellige, rustige Hoeve op een prachtige plek!

10 dagen doorgebracht met 4 personen (2 volw. 2 kinderen) in "de Koolmees". Een schattig huisje, alles wat je nodig hebt zit er in maar wel gedateerd. Maar dat mocht de pret niet drukken. De locatie/ligging is fantastisch, de boomgaard geweldig. Op een zitzak genieten en gezellig eten aan de picknick tafel, op de achtergrond een muziekje! In de buurt zo veel te doen en te beleven. Valkenburg, Aken, blote voeten pad en vele goede restaurants op mooie plekjes. De eigenaren zijn aardig en doen hun uiterste best. Ze werken mee op de hoeve en dat is een meerwaarde: gezelligheid, contact, tips en genoeg ideeën voor de toekomst.

• 8Ludolf Boiten27-01-2016

Kneuterig maar stel niet te hoge eisen

Wij hebben 1 week geboekt in het appartement Roodborstje. De liggingvan de hoeve is prachtig in het Limburgs heuvellandschap. Dichtbij Aken, Heerlen, Maastricht en Valkenburg. De beheerders hier zijn vriendelijk en behulpzaam. Als je niet te hoge eisen stelt aan het interieur is het hier prima vertoeven. De inrichting is gedateerd. Bank zit prima en matrassen ook geen klagen over. Dekbedden zijn een beetje dun als je hier in de winter vertoeft. Als je van lezen houdt, er is te weinig leeslicht. De tv zelf stelt niet veel voor maar dat is voor veel mensen toch niet belangrijk in hun vakantie. Wifi werkt prima. Een extra plankje in de badkamer voor je spulletjes zou niet misstaan.

• 7Edwin van Oostenrijk25-10-2015

fantastische ligging in de Limburgse heuvels

We hebben hier een midweek doorgebracht in de koolmees. Een grappig huisje, gebouwd aan een hofje met meerdere huisjes. De inrichting is sober, maar volstaat. Met enkel een gaskachel in de woonkamer is het boven wel koud, maar thuis zet je ook geen kachel aan in je slaapkamer. Als tip voor de eigenaar zou ik wel 4 seizoen dekbedden regelen. De ligging is fantastisch. Vlak bij Vaals, en dus Duitsland, maar ook België is zo bereikt. Heerlijk wandelen, fietsen en Bourgondisch genieten in de directe omgeving. Het huisje is niet echt kindvriendelijk, met de hete kachel en de trap zonder hekje. Wij komen hier zeker nog terug!

• 8Jeannette22-05-2015

Een hele mooie rustige plek!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een super mooi gebied waar de appartementen staan. Heerlijk en veel gewandeld met onze twee kinderen.

In het wandelcafe een heerlijke vlaai gegeten!

de enigste opmerking die wij hebben is dat naar onze mening de huisjes wat moderner mogen. Verder werkte alles en hebben we heerlijk geslapen.

• 8J.30-04-2015

Heerlijke plek om te relaxen en als uitval basis.

Hoeve de Linde in Vaals is een heerlijke plek om te relaxen en als uitval basis om diverse activiteiten te ondernemen. Je zit zo in Vaals, Aken, Spa of Maastricht. Het is een geweldig gebied om mooie wandel- en/of fietstochten te maken. De eigenaren helpen je graag op weg.

Op het terrein zit een wandelcafé waar je na de tochten even lekker op adem kunt komen onder het genot van eigen gemaakte taart en koffie of een lekker wijntje.

In de vakantiewoning heb je alle noodzakelijke dingen om een heerlijk comfortabel verblijf te hebben. Ontbreekt er toch nog iets dan vraag je dat aan een van de eigenaren en zij helpen je graag verder.

Ik zal hier zeker vaker komen, heb het ervaren als een heerlijke plek om even 'alle dag' achter je te laten en fris en opgeladen weer thuis te komen.

• 6Peter Nansink01-10-2014

verouderde appartementen met een prachtige ligging

Hoeve de Linde ligt in een prachtige (wandel)omgeving en de sfeer is er prima. Je kunt in het bij de accomodatie aanwezige sfeervolle wandelcafé heel goed eten.Tijdens een diner daar werden we verrast met een spontaan stukje gitaarmuziek. Jammer genoeg deed de inrichting van de appartementen een beetje denken aan het Openluchtmuseum. Ook waren de matrassen van de bedden aan vervanging toe. Bij een van de matrassen kon je zelfs de spriraal in je rug voelen. De geiser(s) lieten het regelmatig afweten zodat je dan en koude douche moest nemen. Verder was een van douchekoppen lek en ook wilde het water in een douche niet goed weglopen. Kortom een flinke update zou geen kwaad kunnen.

• 4M.moolhuijzen28-11-2013

Alleen bij heel mooi weer en een warme zomer.

Koud, dunne dekbedjes en beperkte verlichting. In principe is alles aanweizg maar zeer basic en deels aan vernieuwing toe. Gelukkig gewaarschuwd door eerdere beoordelingen hadden we twee extra dekbedden bij ons. Toch steenkoud en klam beddegoed. Jammer, met iets meer aandacht , b.v. twee bedlampjes, een kleedje op de stenen vloer en een afwasborstel voel je meer welkom. jammer want het huisje ligt pachtig en ideaal om lekker te wandelen.

• 4ysybesma26-07-2012

fantastische plek, maar dit huisje nooit meer!

De Hoeve ligt prachtig in het LImburgse landschap! Naar ons idee heeft de Hoeve zeker ambities om een leuke vakantieplek te zijn, maar het huisje is absoluut renovatie rijp!!!! De verhouding prijs en kwaliteit past dan ook absoluut niet bij elkaar. Jammer..........

• 8Corry en Herman26-09-2011

Mooie rustgevende plek

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad op Hoeve De Linde in het Roodborstje. Het huisje is mooi ingericht en groot genoeg voor 2 personen. Door de aanwezigheid van het grote terras tussen de appartementen kun je in de nazomer bijna altijd wel een plekje in de zon vinden. Ook het terras in de weide onder de perenboom is leuk. We moesten wel even wennen aan het feit dat je totaal geen contact hebt met de eigenaars, de sleutel vind je in een een kluisje bij de voordeur en wanneer je weggaat laat je hem achter in een brievenbus. terwijl ze wel op de hoeve wonen!!!

Appartement Hoeve De Linde info

Facilities