Camping Hoeve de Gastmolen

Camping Hoeve de Gastmolen
8,5

12 tips over Camping Hoeve de Gastmolen

Jeroen van Duinhoven, 9-8-2015
Er worden leuke excursies georganiseerd.
wabe_carine, 5-8-2015
In de Selzerbeek die langs de camping stroomt worden belemnieten gevonden - een fossiel van een pijlinktvis. Leuk voor de kinderen.
Annet Doedens, 18-6-2015
Alles is leuk in Zuid-Limburg, heerlijk bourgondisch leven!

Tim Fransen, 3-6-2015

1. lage en minder felle lantaarnpalen ipv de huidige grote.

2. een toilet achter op het terrein voor de snelle plas.

A de Gelder, 21-10-2014

Wandelkaarten met mooie wandelingen te koop bij de receptie.

Aachen op 15 minuten autorijden is leuk om te doen. Een wandeling langs de Geul is ook de moeite waard. In Vaals zijn veel eetgelegenheden.

Een demonstratie van de glasblazer in Vaals is zeer de moeite waard, info via de receptie.

anne, 6-8-2014
Koop de heerlijke appel/per en stroop van crombach. Met een vijf kilo blik hebben we voor een jaar genoeg

Adrie Wijgerde, 6-8-2014
Een echte aanrader.......de excursie door Toos naar de boerderij. Toos doet het geweldig.
Olaf Olsman, 25-7-2014
Creeer je een speelveld voor de oudere jeugd, iets apart van de camping. Dat is voor ouders met jonge kinderen die 's avonds nog een boek willen lezen namelijk best prettig. Maak mensen er bij aankomst al op attent dat dit een NK-terrein is. Wij hadden nde indruk dat veel mensen hier niet van op de hoogte waren/zijn.
klein, 5-5-2014
We zijn naar gulpen ( berg ) gegaan top top
Hoeve de Gastmolen, 13-5-2013

Als je toch in de beurt bent ga dan zeker even langs bij:

Glasblazer Gerardo

Bos café 't Hijgend Hert

Wilhelmina uitkijktoren

Labyrint op het Drielandenpunt

Bezoek met stadsgids Riet Vermeeren de Keizerstad Aken.

Kijk ook over de grens bij onze Belgische & Duitse buren we hebben twee mooie autoroutes naar de Duitse Eifel en Belgische Ardennen.