Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroeksterstersterster

6.8Voldoende

Nederland, Limburg, Vaals

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Kasteel Vaalsbroek voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

1350 reviews over Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

• 2019
    2Astrid van Moorsel11-08-2019

Nooit meer!

Het personeel achter de receptie, en dan met name 1 dame die ons totaal niet tegemoet wilde komen inzake onze boeking met welness, dan heb je het niet echt begrepen als je een gast op deze manier te woord staat en behandeld. Wij hadden geboekt via Booking en diezelfde dag heb ik nog gebeld om een massage en een manicure te boeken voor tijdens ons verblijf, de dame die toen de telefoon aannam was dezelfde die ons zo slecht behandelde want ze wist nog dat ze voor mij de massage- en de manicure-afspraak had gemaakt. Op dat moment heeft ze niet gezegd dat je ook een arrangement kon boeken met diner, overnachting, welkomstdrankje, badmantel op kamer, massage of andere behandeling en dat alles voor een prijs van(af) 152,50. Dus toen wij op het terras zaten en de folder doorlazen zag mijn dochter dat arrangement, dat scheelde toch iets van € 75,- dus ik ging bij de receptie vragen of dat omgezet kon worden want wij wilden ook wel dine

Wout Sikkenga, Sales Manager, 13-08-2019

Beste Astrid Wij hebben deze review momenteel al beantwoord op diverse sites en middels onze eigen Bilderberg Enquete, Wij bejubelen uw creativiteit in het kenbaar maken van uw ongenoegen welke wij voor het overgrote deel niet kunnen onderschrijven. Het is uw goed recht zeker dit ongenoegen aan de wereld kenbaar te maken. Wij wensen u het allerbeste

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Bertie29-07-2019

Nooit meer bij Bilderberg!

De via een touroperator geboekte kamer was netjes en schoon, maar klein. Daarnaast verwacht je van een viersterren locatie, diep in Limburg, airconditioning! Zeker in een DeLuxe kamer!! Echt absurd hoe warm de kamer was!! Ontbijt zelf erg smakelijk, maar dan verwacht ik niet in een kleine ruimte of met teveel tafels in die ruimte te zitten in wederom een viersterren locatie. Lange tafels die gedeeld moeten worden, tafels kort op elkaar waardoor je net zo goed de tafels aan kunt schuiven, zelfde effect!! Lopen via buiten naar het restaurant. Een paraplu ter beschikking stellen heel fijn, maar zo onhandig als je met een rollator loopt... best nat als je in soort tropisch onweer na laatste hittegolf loopt!! Kortom, de omgeving prachtig, maar voor dit geld zijn er in dezelfde omgeving echt betere hotels.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Hänschen-Plenter18-07-2019

hier komen we niet meer terug

wij hadden geboekt voor een deluxe kamer, kregen een een reguliere hotelkamer, zonder de gratis (8eu) omgevingskaart waar we later om moesten vragen. Het was een 'zakelijke' kamer, douchen moesten we in het bad, wc rook niet heel fris de eerste dag, het was er veel te warm , vooral 's nachts. De service was heel afstandelijk . We 'logeerden'ook niet in 'het kasteel'maar in een later aangebouwd (gedateerd, vuile vloerbedekking e.d.) gedeelte waarin vooral de zakenlieden hun vergaderingen plegen te doen. Niet echt wat wij verwachtten van een 4-sterren hotel. Ook de ligging, hoewel mooi in het Limburgse land, vanuit het hotel konden we niet genieten van een weids uitzicht. Rond de vijver kon er niet worden gewandeld, die was afgesloten. De bedden waren uitstekend, jammer van de hitte in de nacht want geen airco. Het is jammer, maar voortaan zoeken we een ander hotel in het prachtige Limburg.

Wout Sikkenga, Sales Manager, 22-07-2019

beste Hänschen

Dank voor uw review en jammer te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben het gevoel dat met name de teleurstelling niet in het KAsteel te slapen u minder goed stemt - echter dat feit vermelden we op alle boekingssites. Tip voor als u ons een herkansing gunt is om te vragen naar een kamer in de klassieke vleugel - die kamers zijn pas gerenoveerd - en hebben mooie moderne inloopdouches - en als u ook nog eens een tuinzijde aanvraagt zullen we ook dat voor u kunnen regelen. Wandelen in het Park kan Altijd - echter niet altijd via de grote poort ( als er daar een bruiloft is ) maar via het terras van de Hotel Bistro komt u altijd ook via een mooie wandeling rond de vijver terecht in ons geweldige Park. Ik hoop op een herkansing en nogmaals dank! Gastvrije groet

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Pe14-06-2019

Hotelkamer veel te warm

Geboekt met geschenkbon "vorstelijk overnachten". Het was allerminst een vorstelijke overnachting; de hotelkamer was netjes; bed was goed. Echter was de kamer 's nachts veel te warm; zelfs met alle ramen open. Beiden geen oog dicht gedaan. Klimaatregeling in de kamers zou geen overbodige luxe zijn. Ook de badkamer is gedateerd; douchen in een bad met de douchekop in je hand...inloopdouche is hier beter op zijn plaats. Drie gangen diner was prima; ontbijt heel matig; verschrompelde bacon en uitgedroogde scrambled eggs.

Wout Sikkenga, Sales Manager, 22-07-2019

Beste

Vraag gerust volgende keer naar een van onze kamers met Moderne Inloopdouche daar hebben we er reeds 50 van. De warmte dat is idd lastig met de enorme hittgolven de laatste tijd. Airco op alle kamers staat hoog op ons verlanglijstje. Ontbijt opmerking hebben we intern besproken dat is eerder uitzondering dan regel getuige de vele lovende reviews over ons ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9E. Flier27-04-2019

Kasteel Vaalsbroek is zeker een aanrader!!

Het Kasteel Vaalsbroek is gelegen in een prachtige omgeving met veel wandel mogelijkheden. Alles was zoals het naar ons idee moet zijn. Vriendelijke ontvangst, mooie en zeer schone kamer, uitgebreid ontbijt en heerlijk dineren (voor ons vegetarisch) in het à la carte restaurant.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Fons25-01-2019

Perfect

Was weer perfect geregeld. Gastvrij schoon goed eten en heerlijk zwembad. Kleindochter was super tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    8T. Brd02-12-2018

Heerlijk

Mooie heuvelachtige omgeving. Prachtig wandelen en fietsen. Leuke plaatsen rondom.

Gereisd met partner in november 2018

• 10W.L.11-11-2018

Helemaal top

Alles in dit hotel is top. Wij hadden een deluxe kamer. Erg compleet, schoon en ruim genoeg opgezet. Het 3 gangen diner in het restaurant was heerlijk en het ontbijtbuffet erg compleet en vers. Er zijn 2 sauna's en een zwembad. Het zwembad is wat aan de koude kant en kan een kleine opknapbeurt gebruiken (maar ik las ergens dat dit binnenkort ook gaat gebeuren). Verder hebben wij echt het gevoel van luxe en ontspanning ervaren tijdens ons weekend. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Marianne Veenbergen30-06-2018

Zullen hier hopelijk nog eens terug komen

Wij hebben een fijn en goed verzorgd verblijf gehad.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Rutten Marianne28-06-2018

Zuid-Limburg uitmuntend !

Zuid-Limburg met de mooie dorpjes zoals Vijlen, Vaals, Slenaken, Epen, Mechelen enz. is mijn lievelingsvakantie..al heel véél jaren trekken wij hier altijd naartoe..de prachtige wandelingen in de natuur, de rust, de vriendelijkheid van de mensen die overal en altijd met een glimlach voor je klaarstaan..ik heb er mijn hart aan verloren!

Gereisd met partner in augustus 2017

33 tips over Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

• Europhoto, 21-04-2014

Als je toch naar Vaals wilt, ga dan naar kasteel Bloemedal en vergeet niet om cash geld mee te nemen, want pinnen kennen ze niet in de grensstreek!!!!

• Aniane, 31-12-2013

Lunchen bij 't Hijgend Hert en daar ook een wandeling maken. Rodelen in Valkenburg. Stadswandeling Maastricht, door het Jekerkwartier.

• G de Boer, 23-11-2013

Alle kleine dorpjes in de buurt is erg leuk om te bekijken. Valkenburg en Maastricht liggen op een klein half uurtje rijden.

0 vragen over Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Open haard

• WinkelsKapper
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats