Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag11°8°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Kasteel Vaalsbroek voor je op een rij gezet:

1323 reviews over Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek in het Nederlands

Perfect

Fons,
25-1-2019

Was weer perfect geregeld. Gastvrij schoon goed eten en heerlijk zwembad. Kleindochter was super tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk

T. Brd,
2-12-2018

Mooie heuvelachtige omgeving. Prachtig wandelen en fietsen. Leuke plaatsen rondom.

Gereisd met partner in november 2018

Helemaal top

W.L.,
11-11-2018

Alles in dit hotel is top. Wij hadden een deluxe kamer. Erg compleet, schoon en ruim genoeg opgezet. Het 3 gangen diner in het restaurant was heerlijk en het ontbijtbuffet erg compleet en vers. Er zijn 2 sauna's en een zwembad. Het zwembad is wat aan de koude kant en kan een kleine opknapbeurt gebruiken (maar ik las ergens dat dit binnenkort ook gaat gebeuren). Verder hebben wij echt het gevoel van luxe en ontspanning ervaren tijdens ons weekend. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in november 2018

D-reizen

Zullen hier hopelijk nog eens terug komen

Marianne Veenbergen,
30-6-2018

Wij hebben een fijn en goed verzorgd verblijf gehad.

Gereisd met partner in april 2018

Zuid-Limburg uitmuntend !

Rutten Marianne,
28-6-2018

Zuid-Limburg met de mooie dorpjes zoals Vijlen, Vaals, Slenaken, Epen, Mechelen enz. is mijn lievelingsvakantie..al heel véél jaren trekken wij hier altijd naartoe..de prachtige wandelingen in de natuur, de rust, de vriendelijkheid van de mensen die overal en altijd met een glimlach voor je klaarstaan..ik heb er mijn hart aan verloren!

Gereisd met partner in augustus 2017

boek geen maaltijden voor meerdere avonden.

rbreman,
14-4-2018

kamer was goed. service was goed. halfpensioen met 2 x 3 gangen diner viel tegen omdat er zeer weinig keus was en we de 2e avond hetzelfde moesten eten als de 1e avond.

Gereisd met partner in maart 2018

Mooiste omgeving van Nederland, prachtige locatie en een evenzo prachtig hotel voorzien van alle denkbare en mogelijke faciliteiten. Genoten van ons verblijf dat elke dag begon met een uitgebreid ontbijtbuffet na gebruik te hebben gemaakt van het zwembad en 's avonds werden we culinair verwend in het restaurant De Oude Watermolen, dit restaurant gaat stijgen in de diverse ranglijsten! Tenslotte ook een pluim voor de altijd opgewekte en correcte medewerk(st)ers in het hotel. We komen hier weer graag terug.

Gereisd met vrienden in maart 2018

twijfelachtig

Ron Rameakers,
21-3-2018

Deze overnachting cadeau gekregen van onze kinderen, voor Valentijnsdag, een kasteelovernachting. Tot onze grote verbazing sliepen we niet in het kasteel en hadden we een matig ontbijt. Bij het inchecken werden we geholpen door een pittige dame, service schoot tekort.

Wellness viel erg tegen, niet schoon en de jacuzzi ging om de zoveel tijd uit. Kamers waren schoon. Toen we belden naar de receptie voor extra theezakjes, werd er met moeite gereageerd en duurde het erg lang voordat we deze kregen.

Het ontbijt was matig. Personeel in de bar en restaurant erg vriendelijk, complimenten.

Tips: receptie mag meer inspelen op de behoeftes van haar gasten, soms schoot de service te kort.

Gereisd met partner in februari 2018

Prachtig hotel, goede ligging

C. Van der Sanden,
13-1-2018

Eten was lekker prima kamers

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Marleen,
26-11-2017

Super mooie locatie, vriendelijk personeel en een mooie, ruime kamer. Ontbijtbuffet op zaterdag was tot op het laatste moment goed aangevuld (ook wel eens anders ervaren) en op zondag werd alles in goede banen geleid door de gastvrouw, ondanks dat het hotel overduidelijk volgeboekt was. Complimenten!!

Gereisd met partner in november 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.