7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Stein-Urmond voor je op een rij gezet:

Contact

420 reviews over Hotel Van der Valk Stein-Urmond in het Nederlands

Nooit meer

Claessen,
29-1-2019

Het eten was goed Maar kamers waren in verhouding veel te duur Je moest ook nog eens een heel stuk lopen om op je kamer te komen Voor gehandicapten is dit niet te doen Wat een aanfluiting voor zoveel geld

Gereisd met partner in december 2018

Fijn hotel dat gunstig is gelegen voor uitstapjes.

Mirjam Wichhart,
1-12-2018

Zoveel in de omgeving te doen dus boek minimaal 3 nachten.

Gereisd met partner in november 2018

Prima verblijf

C. Wezenberg,
25-11-2018

Prima verblijf gehad, uiterst vriendelijk personeel. Wij hadden de pech dat we pas om 18.30 op de kamer konden ivm een dubbele boeking. We waren hier niet blij mee, maar door het perfect handelen van de dames v.d. receptie en de directrice van het hotel, is alles goed gekomen. Als tegemoetkoming mochten we gratis dineren. Enkele verbeterpunten: zorg dat de trappen naar het hotel toe bladvrij zijn, bij regenachtig weer is het spekglad, en zorg dat alle sigaretten peuken op de trappen en de prullenbak voor de sigaretten opgeruimd en schoon zijn. We vonden het een slordig ontvangst. We vonden het ontbijt supergoed, maar wat een mensenmassa, misschien handig om er meer koffiezetapparaten neer te zetten. We vonden de rijen veelste lang voor een kop koffie. Kamers zijn gedateerd, de matrassen aan vervanging toe, maar verder alles superschoon. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Mirjam,
6-9-2018

Prachtig hotel ,mooi verbouwd, we hadden zelfs de keuze welke kamer we wilden. Ontbijt is heel goed en personeel behulpzaam.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

bediening restaurant jammer.

dhr. m. de Wit,
18-6-2018

Prima ontvangst, goede kamer. Echter in het restaurant blijkt niet alle serveersters het naar hun zin te hebben. Moest lang op de kaart wachten, drinken na lang wachten zelf maar bestellen, om stokbroodje vragen die vervolgens neerzetten zonder bestek. Ook hier naar vragen. Beetje jammer allemaal.

Gereisd zakelijk in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was uitstekend

Jan Verveer,
17-6-2018

Het was wederom uitstekend

Gereisd met partner in juni 2018

Grandioos verblijf

Cees Rademaker,
14-4-2018

Makkelijk aan de snelweg. Luxe kamers met schitterend sanitair Heerlijk om te dineren

Gereisd met partner in december 2017

Gepromoveerd tet Vrachtwagenstop

Weekendjeweg,
14-1-2018

Vaak hier geslapen. Niet altijd top maar wel goed. Tot nu. Dit hotel is gepromoveerd tot truckstop met vrachtwagens onder je raam. Dan ben je vroeg wakker omdat chauffeurs de vrachtwagen uren laten warm draaien. Daar gaat je nachtrust!

Gereisd met partner in januari 2018

in één woord geweldig hotel

janny Huizinga,
15-9-2017

dit hotel van van der valk is echt te kers op de taart, eigenlijk kan ik geen nadelen benoemen want alles is hier even fijn. De ontvangst is erg vriendelijk, de kamer is top en heerlijke bedden en mooie badkamer, na een weldadige nachtrust aanschuiven bij een uitgebreid ontbijt waar heel fijn personeel je zeer behulpzaam is, en na het ontbijt lekker op het terras nog een kopje koffie drinken.. en dan heb ik het nog niet over het uitzicht en de omgeving. Hier heb je 100% het vakantiegevoel en we komen hier dan ook heel erg graag want alles klopt.

Gereisd met partner in april 2017

Gastvrij verblijf en fijne kamer

Marcel en Sylvia
19-2-2017

Wij werden gastvrij en hartelijk ontvangen aan de receptie en wegwijs gemaakt in de omgeving van Stein en Maastricht. Onze kamer was keurig verzorgd, een heerlijk bed en mooie, schone badkamer met bad én aparte douchecabine. Koffie- (Nespresso) en theefaciliteiten. Goede bereikbaarheid en uitvalsbasis voor bijvoorbeeld Maastricht. Ontbijt ondanks de verbouwing van het nieuw te openen restaurant prima in orde en zoals wij gewend zijn van Van der Valk. Wij komen graag nog eens terug als het nieuwe restaurant gereed is. Jasper en medewerkers, bedankt voor de gastvrijheid en het fijne verblijf!

Gereisd met partner in januari 2017

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Stein-Urmond in Urmond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Stein-Urmond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.