Hotel Van der Valk Stein-Urmond

Hotel Van der Valk Stein-Urmondsterstersterster

7Goed

Nederland, Limburg, Urmond

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Stein-Urmond voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

441 reviews over Hotel Van der Valk Stein-Urmond

• 2019
    5Alie stant04-09-2019

Nooit meer

Hadden een overnachting geboekt Standaard kamer ,krijg je een bed van 1,40 breed,niet meer van deze tijd en dat voor e 132,50

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Claessen29-01-2019

Nooit meer

Het eten was goed Maar kamers waren in verhouding veel te duur Je moest ook nog eens een heel stuk lopen om op je kamer te komen Voor gehandicapten is dit niet te doen Wat een aanfluiting voor zoveel geld

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Mirjam Wichhart01-12-2018

Fijn hotel dat gunstig is gelegen voor uitstapjes.

Zoveel in de omgeving te doen dus boek minimaal 3 nachten.

Gereisd met partner in november 2018

• 8C. Wezenberg25-11-2018

Prima verblijf

Prima verblijf gehad, uiterst vriendelijk personeel. Wij hadden de pech dat we pas om 18.30 op de kamer konden ivm een dubbele boeking. We waren hier niet blij mee, maar door het perfect handelen van de dames v.d. receptie en de directrice van het hotel, is alles goed gekomen. Als tegemoetkoming mochten we gratis dineren. Enkele verbeterpunten: zorg dat de trappen naar het hotel toe bladvrij zijn, bij regenachtig weer is het spekglad, en zorg dat alle sigaretten peuken op de trappen en de prullenbak voor de sigaretten opgeruimd en schoon zijn. We vonden het een slordig ontvangst. We vonden het ontbijt supergoed, maar wat een mensenmassa, misschien handig om er meer koffiezetapparaten neer te zetten. We vonden de rijen veelste lang voor een kop koffie. Kamers zijn gedateerd, de matrassen aan vervanging toe, maar verder alles superschoon. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in november 2018

• 9Mirjam06-09-2018

Geweldig

Prachtig hotel ,mooi verbouwd, we hadden zelfs de keuze welke kamer we wilden. Ontbijt is heel goed en personeel behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6dhr. m. de Wit18-06-2018

bediening restaurant jammer.

Prima ontvangst, goede kamer. Echter in het restaurant blijkt niet alle serveersters het naar hun zin te hebben. Moest lang op de kaart wachten, drinken na lang wachten zelf maar bestellen, om stokbroodje vragen die vervolgens neerzetten zonder bestek. Ook hier naar vragen. Beetje jammer allemaal.

Zakelijk gereisd in juni 2018

• 10Jan Verveer17-06-2018

Het was uitstekend

Het was wederom uitstekend

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Cees Rademaker14-04-2018

Grandioos verblijf

Makkelijk aan de snelweg. Luxe kamers met schitterend sanitair Heerlijk om te dineren

Gereisd met partner in december 2017

• 5Weekendjeweg14-01-2018

Gepromoveerd tet Vrachtwagenstop

Vaak hier geslapen. Niet altijd top maar wel goed. Tot nu. Dit hotel is gepromoveerd tot truckstop met vrachtwagens onder je raam. Dan ben je vroeg wakker omdat chauffeurs de vrachtwagen uren laten warm draaien. Daar gaat je nachtrust!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10janny Huizinga15-09-2017

in één woord geweldig hotel

dit hotel van van der valk is echt te kers op de taart, eigenlijk kan ik geen nadelen benoemen want alles is hier even fijn. De ontvangst is erg vriendelijk, de kamer is top en heerlijke bedden en mooie badkamer, na een weldadige nachtrust aanschuiven bij een uitgebreid ontbijt waar heel fijn personeel je zeer behulpzaam is, en na het ontbijt lekker op het terras nog een kopje koffie drinken.. en dan heb ik het nog niet over het uitzicht en de omgeving. Hier heb je 100% het vakantiegevoel en we komen hier dan ook heel erg graag want alles klopt.

Gereisd met partner in april 2017

10 tips over Hotel Van der Valk Stein-Urmond

• Mevrouw Groen, 10-04-2012

Probeer het paasontbijt of halloweenbuffet eens! Zeer betaalbaar, veel keuze, goede kwaliteit. Onze kinderen zijn echte lekkerbekken en vinden het daar geweldig.

• hester, 30-10-2011

Maastricht ligt heel dichtbij. In België is een bezoek aan de Hoge Kempen een aanrader om te gaan wandelen. Eten in Stein: dan naar Brasserie Steinerbos. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

• anneke, 26-04-2014

Huur fietsen en fiets de maasroute of breng een bezoek aan Maastricht.

1 vraag over Hotel Van der Valk Stein-Urmond

• engeltje, 01-06-2018

Nooit meer

We hebben er alleen gegeten. We kregen oud taai stokbrood met alleen een schijfje boter. De mensen rondom ons tafeltje hadden er na 1 stukje ook al genoeg van. De schnitzel was niet doorbakken. De gepaneerde buitenkant lag er als een plakkerig laagje omheen. Voor 2 personen 1 bakje met een handvol frites. Veel te weinig. Na het eten werden borden niet weggehaald. We hebben dus maar afgezien van een dessert. Zijn regelmatig te vinden bij andere v/d Valk. Daar kan Urmond nog een hoop van leren!

Hotel Van der Valk Stein-Urmond info

• Aantal sterrensterstersterster

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats