Camping D'n Uul

26 reviews over Camping D'n Uul in het Nederlands

Vervallen trieste camping....

Jeroen
19-5-2018

De ligging is mooi, de omgeving. Maar verder.... het is een camping die denk ik ooit mooi is geweest maar nu compleet vervallen. Bijna alleen maar vaste plekken waar velen ook permanent wonen (o.a. oost europeanen). De ontvangst was compleet ongastvrij, alleen de dames toilet was maar geopend, echter wel schoon. Dan; geen toiletpapier, de helft van de stroomkosten werken niet, het passanten veld is omringt door dranghekken, alles behalve aantrekkelijk. En als klap op de vuurpijl ligt de camping pal naast een vliegveld waardoor je de landende en opstijgende vliegtuigen bijna aan kunt raken! Heftig! Wellicht is de komst van het vliegveld de ondergang geweest van de camping. Al met al niet bepaald een aanrader. Positief is alleen de mooie omgeving en als er geen vliegtuigen overkomen de rust.

Edith Geerligs-Heuveling
13-5-2018

Het is een fijne camping en je kunt hier echt genieten van de rust. De eigenaren zijn aardig en vriendelijk. Echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust.

Bourgondisch Limburg

Gerrit
9-4-2018

Temidden in het prachtig mooie Zuid Limburg ligt deze camping. Wij wonen zelf in het noorden, maar ons hart ligt echt hier! Voor een gezellig avondje uit nemen we meestal de trein in Meerssen, ben je der zo in Maastricht. Wij zijn echt super blij met ons plekje hier.

Fantastisch weekend !

Ankie Wevers
9-4-2018

Heerlijk een weekendje bij mijn vriendje in de caravan. Zalig weer, iedereen was lekker bezig zijn caravans en tuintjes klaar te maken. En s'avonds hebben we met een groep buren gezamelijk een bbq gehouden. Was wel erg warm in de caravan, maar dat gaf een heus zomergevoel.

Geweldig

Rob
9-4-2018

Kleine camping bij Maastricht. Zeer ruime jaarplaatsen, je staat echt niet hutje mutje. Wij staan op 1 van de mooiste plekken van de camping, vlak bij de bosrand, echt geweldig!

Heerlijk tot rust komen.

Yvette van Dongen
27-3-2018

Knusse jaarplaats camping, waar je je echt welkom voelt, waar iedereen elkaar nog gedag zegt en de medegasten voor elkaar klaar staan. Rustig gelegen in bosrijke omgeving, dus heerlijk om met de hond uit wandelen te gaan. En vaste kaartavond op vrijdag met onze geweldige buren !

Sfeervol en gezellig

Henk en Mia
30-7-2017

Nette rustige camping gelegen in het limburgse heuvelland.

Pefrecte uitvalsbasis voor uitstapjes naar zuid limburg. In vijf minuten ben je in Maastricht, en snel in Valkenburg.

Vriendelijke behulpzame eigenaren.

Jammer dat de kantine niet altijd geopend is, menukaart mocht ook wat uitgebreider.

Maar we hebben genoten !!

Oude reviews (archief)

Geweldige camping

Peter
31-3-2013

De camping is een geweldige plek voor jong en oud. De kinderen kunnen lekker ravotten, spelen in de speeltuin en er wordt door iedereen op gelet. In de zomer is er een animatieteam en het zwembad is ook heerlijk. De vaste gasten zijn zeer vriendelijk en een rondje camping duurt lang omdat je met iedereen een gesprekje kunt aanknopen. De omgeving is geweldig wandel en fiets gebied met heel veel natuurschoon. Met de auto ben je binnen 15 minuten in maastricht of valkenburg. Kortom een geweldige plek.

mooie camping

pverspaget
31-3-2013

de camping is kind vriendelijk. gezellig, eten is goed ,klein zwembad maar gezellig ,badhuis goed verzorgt,.standplaatsen niet te klein ,en niet vergeten veel natuur, en voor oudere jeugt kan je feesten in valkenburg of maarstricht een mooi en gezellig uitgaans leven wat moet ik nog meer vertellen kom kijken en oordeel zelf , mensen die negatief zijn hebben problemen met de gemeente maar zijn boos op de camping baas, en dat moet niet .

fijne campig

doornbos
7-1-2013

dit ts een leuke en fijne camping zeker voor kleine kinderen in vakantie is er een animatieteam goed verzorgd.verder zijn ze goed aan het opknappen aan de bastaande plaatsen.leuk zembad niet te groot maar dat is niet erg.staan veel leuke vaste gasten,sanitair is zeer goed en netjes niks mis mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'n Uul in Ulestraten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'n Uul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'n Uul scoort een 7.51 uit 10 op basis van 26 reviews.