Vakantiehuis Ut Kloësterbergske

Vakantiehuis Ut Kloësterbergske

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Ut Kloësterbergske in het Nederlands

Plezierig, licht huis op fantastische plek

j.j.makkink
19-4-2011

Wij verbleven een midweek in april 2011 met zijn tweeën in dit mooi gerenoveerde monumentenpandje. De inrichting is modern, maar gezellig. Het uitzicht over de oude tuinen van Thorn is heel romantisch. Het is een prima uitgangspunt voor fietstochtjes (de fietsen staan onder een afdak), waarbij we zelfs bevers ontdekten.

Fam. Makkink, Bennekom

Gereisd met partner in april 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Ut Kloësterbergske

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ut Kloësterbergske in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ut Kloësterbergske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.