Géén boekingskosten

Meer landhuis info

9 Reviews over Huis Broeckmeulen

• 9Jackie07-02-2017

Een prachtig kersthuis!

Geweldig, sfeervol ingericht met een extra bijzondere kerstboom. We volle ons zeer special en welkom in Huis Broeckmeulen en een prachtige plek om kerst te vieren. We komen zeker terug. De slaapkamers hebben bijna allemaal een modern en schone badkamer, de bedden zijn allemaal goed van kwaliteit. De keuken is compleet ingericht met alles wat je maar kan bedenken van luxe mixers, panini machines tot champagne glazen. Een heerlijke ruimte voor onze kerst diners. Een klassiek huis, warm ingericht, persoonlijk met alle modern comforts. Een prachtig huis midden in het dorpje Thorn. Zwembad hebben we in de winter niet kunnen gebruiken maar ziet er heerlijk uit - wel een reden om terug te komen in de zomer! De huis manager is ook zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• 10Jolanda26-11-2015

onvergetelijk!

Heerlijke keuken, prachtige tuin en kamers met badkamer voor iedereen. Veel luxe en comfort maar zeer zeker erg knus. We hadden mooi weer en konden onverwacht nog lekker buiten zijn in de sprookjesachtige tuin.

• 10Jappe Reuling20-10-2015

Geweldig verblijf

Wij zijn hier met 18 personen geweest, (bijna) iedereen een eigen tweepersoons kamer in dit erg fijne huis. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien: pool tafel, tafel voetbal, poker kamer, grote eetkeuken, buiten zwembad, super BBQ, vuurkorf en veel meer. Huur vooral het tuinhuis er bij, erg prettig. Onwijs fijne en bizar grote tuin, veel parkeerplek. Alles was goed verzorgd, fijne bedden en fijne ontvangst.

• 9anoniempje15-07-2007

Het was heel leuk!! MOOI!! maar wat bedoelen jullie met het eten?? dat moest je gewoon zelf maken en halen hoor! en het is erg duur, maar opzich is het het wel waard

• 10Arnoud & Maartje10-12-2006

Een ongekende mix van luxe, schoonheid en warm huiselijk comfort. Ongeevenaard!

• 10Kim16-04-2006

In 1 Woord.. GEWELDIG heb me dit weekend uitstekend vermaakt.. al moest ik iets eerder vertrekken.. vooral de jaccuzi is zeer ontspannend.. een aanrader ;)

• 9Jasper & Annemieke22-12-2005

Geweldige locatie, zeer goede service, hier kom je zeker weer terug!

• 9Jasper & Annemieke22-12-2005

Over smaak valt niet te twisten. Dit huis is een belevenis, echt schitterend. Ook zeer goede service!

• 10Janssen20-07-2005

Geweldig huis op een Schitterende locatie!

Landhuis Huis Broeckmeulen info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)