9,6

Weer vandaag5°-3°

9 reviews over Landhuis Huis Broeckmeulen in het Nederlands

Een prachtig kersthuis!

Jackie, 7-2-2017

Geweldig, sfeervol ingericht met een extra bijzondere kerstboom. We volle ons zeer special en welkom in Huis Broeckmeulen en een prachtige plek om kerst te vieren. We komen zeker terug. De slaapkamers hebben bijna allemaal een modern en schone badkamer, de bedden zijn allemaal goed van kwaliteit. De keuken is compleet ingericht met alles wat je maar kan bedenken van luxe mixers, panini machines tot champagne glazen. Een heerlijke ruimte voor onze kerst diners. Een klassiek huis, warm ingericht, persoonlijk met alle modern comforts. Een prachtig huis midden in het dorpje Thorn. Zwembad hebben we in de winter niet kunnen gebruiken maar ziet er heerlijk uit - wel een reden om terug te komen in de zomer! De huis manager is ook zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

onvergetelijk!

Jolanda, 26-11-2015

Heerlijke keuken, prachtige tuin en kamers met badkamer voor iedereen. Veel luxe en comfort maar zeer zeker erg knus. We hadden mooi weer en konden onverwacht nog lekker buiten zijn in de sprookjesachtige tuin.

Geweldig verblijf

Jappe Reuling, 20-10-2015

Wij zijn hier met 18 personen geweest, (bijna) iedereen een eigen tweepersoons kamer in dit erg fijne huis. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien: pool tafel, tafel voetbal, poker kamer, grote eetkeuken, buiten zwembad, super BBQ, vuurkorf en veel meer. Huur vooral het tuinhuis er bij, erg prettig. Onwijs fijne en bizar grote tuin, veel parkeerplek. Alles was goed verzorgd, fijne bedden en fijne ontvangst.

Het was heel leuk!!

MOOI!!

maar wat bedoelen jullie met het eten?? dat moest je gewoon zelf maken en halen hoor!

en het is erg duur, maar opzich is het het wel waard

Een ongekende mix van luxe, schoonheid en warm huiselijk

Arnoud & Maartje, 10-12-2006

Een ongekende mix van luxe, schoonheid en warm huiselijk comfort. Ongeevenaard!

In 1 Woord

Kim, 16-4-2006

In 1 Woord.. GEWELDIG

heb me dit weekend uitstekend vermaakt.. al moest ik iets eerder vertrekken.. vooral de jaccuzi is zeer ontspannend.. een aanrader ;)

Geweldige locatie, zeer goede service, hier kom je zeker

Jasper & Annemieke, 22-12-2005

Geweldige locatie, zeer goede service, hier kom je zeker weer terug!

Over smaak valt niet te twisten

Jasper & Annemieke, 22-12-2005

Over smaak valt niet te twisten. Dit huis is een belevenis, echt schitterend. Ook zeer goede service!

Geweldig huis op een Schitterende locatie!

Janssen, 20-7-2005

Geweldig huis op een Schitterende locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Huis Broeckmeulen in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Huis Broeckmeulen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Huis Broeckmeulen scoort een 9.58 uit 10 op basis van 9 reviews.