Vakantiehuis Het Molenaarshuis

Vakantiehuis Het Molenaarshuis

10Fenomenaal

Nederland, Limburg, Thorn

Op vakantie geweest naar Het Molenaarshuis?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Het Molenaarshuis voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Het Molenaarshuis

• 10Angela15-03-2017

Heerlijke plek!

Bijzonder en knus huis, met liefde ingericht door de eigenaresse die ernaast woont. Perfect.

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Jeroen en Bianca20-05-2015

Van alle gemakken voorzien!

Wij zijn hier 3 nachten geweest in het hemelvaart weekend. Wat een fijne plek! Het huis is echt groot! En dan toch zijn de eigenaars in geslaagd het super gezellig in te richten. En daarnaast van alle gemakken en luxe voorzien (inductiekookplaat met ruim voldoende kookmateriaal, vaatwasser, open haard, wasmachine, droger, senseo en filterkoffie apparaat), maar ook alle verbruiksartikelen die daarvoor nodig zijn (koffie, vaatwassertabletten, wasmiddel, theelichtjes, etc).

De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, maar geven je ook je privacy. Eigenaresse Ingrid is zelf veel thuis vanwege haar streekproduktenwinkeltje (o.a.super lekkere worstjes!!!), dus voor vragen kun je makkelijk bij haar terecht.

De ligging van het huisje is fantastisch, midden in de historische kern, maar ook direkt aan het buitengebied.

In één woord geweldig! Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Bart de Jong15-05-2015

Heerlijke en rustige locatie.

Een geweldig leuke vakantiewoning gelegen in een uniek straatje van het mooie Thorn. De Beekstraat loopt uit in een mooi agrarisch natuurgebied wat doorloopt naar het Vijverbroek. Het uitzicht vanuit de woonkamer , die aan de binnenplaats grenst , is de oude watermolen en de Beek zichtbaar. Vanuit de grote slaapkamer ziet men de kerktoren. Men ziet wandelaars en fietsers voorbij komen. 100 Meter verder is er een kleine parkeerplaats voor de auto. ( gratis ) De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Prijskwaliteit verhouding is meer dan oke. Er zijn in Thorn genoeg restaurantjes voor ieders beurs. Bovendien zijn er een zestal cafe's. Men kan er ook met een aantal kinderen terecht. Wij waren met zoon en vriendin te gast en er is zeker genoeg ruimte voor 4.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Vakantiehuis Het Molenaarshuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken