Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°7°
Vakantiehuis Het Molenaarshuis

We hebben een aantal aanbieders voor Het Molenaarshuis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Het Molenaarshuis in het Nederlands

Heerlijke plek!

Angela
15-3-2017

Bijzonder en knus huis, met liefde ingericht door de eigenaresse die ernaast woont. Perfect.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Van alle gemakken voorzien!

Jeroen en Bianca
20-5-2015

Wij zijn hier 3 nachten geweest in het hemelvaart weekend. Wat een fijne plek! Het huis is echt groot! En dan toch zijn de eigenaars in geslaagd het super gezellig in te richten. En daarnaast van alle gemakken en luxe voorzien (inductiekookplaat met ruim voldoende kookmateriaal, vaatwasser, open haard, wasmachine, droger, senseo en filterkoffie apparaat), maar ook alle verbruiksartikelen die daarvoor nodig zijn (koffie, vaatwassertabletten, wasmiddel, theelichtjes, etc).

De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, maar geven je ook je privacy. Eigenaresse Ingrid is zelf veel thuis vanwege haar streekproduktenwinkeltje (o.a.super lekkere worstjes!!!), dus voor vragen kun je makkelijk bij haar terecht.

De ligging van het huisje is fantastisch, midden in de historische kern, maar ook direkt aan het buitengebied.

In één woord geweldig! Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijke en rustige locatie.

Bart de Jong
15-5-2015

Een geweldig leuke vakantiewoning gelegen in een uniek straatje van het mooie Thorn. De Beekstraat loopt uit in een mooi agrarisch natuurgebied wat doorloopt naar het Vijverbroek. Het uitzicht vanuit de woonkamer , die aan de binnenplaats grenst , is de oude watermolen en de Beek zichtbaar. Vanuit de grote slaapkamer ziet men de kerktoren. Men ziet wandelaars en fietsers voorbij komen. 100 Meter verder is er een kleine parkeerplaats voor de auto. ( gratis ) De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Prijskwaliteit verhouding is meer dan oke. Er zijn in Thorn genoeg restaurantjes voor ieders beurs. Bovendien zijn er een zestal cafe's. Men kan er ook met een aantal kinderen terecht. Wij waren met zoon en vriendin te gast en er is zeker genoeg ruimte voor 4.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Molenaarshuis in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Molenaarshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.