Kleine hotelsWeer vandaag25°9°

25 reviews over Hotel Crasborn in het Nederlands

Heerlijk rustig.

Robert,
1-7-2017

Een oud hotel, wel een beetje gehorig. Schone badkamer. We hebben heerlijk gegeten op het terras. Wij ontdekten dat de inwoners van Thorn hier ook komen eten, en dat is een teken dat de keuken goed is.

Gereisd met partner in juni 2017

Vriendelijk & rustig hotel

PG
28-7-2016

Klantvriendelijk, schone kamers , fijne bedden. Mooi hotel , heeerlijk ontbijt en diner !!Prijzen v drankjes liggen hoger dan bv Kroeg De Zonnewijzer , een eindje verderop, dat is jammer want je kunt er heerlijk zitten. Toiletten en ruimte beneden tikje gedateert en aan vernieuwing toe, vind ik. Staat los vh eeuwenoude pand; mooi !

Gereisd met partner in juli 2016

prima!

René van Popering
5-12-2015

Week 49 1 nacht geslapen in het Crasborn hotel te Thorn. Idillisch gelegen hotel in het centrum van Thorn. Het hotel is een traditioneel familiehotel en heeft een wat oudere uitstraling. Niet dat dat er iets toe doet, de kamer was perfect, een moderne tv, een goede douche en heel belangrijk: alles echt schoon!

Diner en ontbijt waren perfect, het personeel uitermate vriededelijk en attent.

Daarnaast een uiterst betaalbare prijs-kwaliteitverhouding, kortom "een Aanrader!".

Gereisd alleenreizend in december 2015

Onze favoriete plek in Thorn

Johan de Jong
21-3-2015

Al drie keer in Crasborn een overnachting. Voelt als thuiskomen. Biertje op het zonnige terras. 's Avonds smakelijke Limburgse gerechten met een stevig en tevens goed gevuld glas wijn. Het ontbijt is buitengewoon rijk. We voelen ons tijdens onze lange fietstochten (LF-7) een gewaardeerde gast.

Gereisd met partner in maart 2015

onverwachts dagje gaan fietsen

Matte Ann
12-11-2014
  • klantvriendelijk/ gastvrijheid was absoluut niet aanwezig. -verwarming slaat waarschijnlijk maar aan om 8:30u (ontbijttijd), dus 's morgens was het koud in de kamer. -geen reserverol wc-papier aanwezig de 2de nacht :-( -glazen koffiekan staat daar maar 's morgens op een kookplaat om warm te blijven (?, we zijn toch in 2014)
  • 2de ontbijtdag werden croissants 'op vraag' wel aangevuld. Dag 1 waren ze precies geteld= voor elk 1, uitgezonderd de laatste dame had pech ! -onfrisse geur bij het beneden komen van de hoteltrap -geen lift voor minder invalide mensen en een moeilijke trap.
Gereisd anders in november 2014

Eenvoudig hotel, tikje gedateerd

Lex
4-8-2014

Hotel Crasborn ligt in het centrum van het ‚witte stadje’ Thorn. Onze kamer was netjes, maar niet al te groot. Personeel maakte een wat matte indruk. Ontbijtbuffet is prima. Met verbazing gekeken naar gasten die zich volpropten met broodjes, croissants, omelet, spek, yoghurt, muesli, fruit etc. etc. Inrichting is een beetje oubollig, maar dat past wel in een dorpje als Thorn. Geen hotel voor een langdurig verblijf, maar voor één nacht was het prima.

Gereisd met partner in juli 2014

Nooit meer

Erwin
28-7-2014

Kamer redelijk, badkamer vies en gehorig (je hoort mensen gewoon hun behoefte doen van de andere kamer). daarbij ook personeel waar maar geen lachje van af kan en er ook duidelijk maar weinig van snappen

Gereisd met vrienden in juli 2014

er is quasi niks aan te merken aan de service, de eetruimte en het terras, de parking, de qualiteit van het eten, alles pico bello in orde. Heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

boven onze verwachting

warnaar
2-6-2014

hotel Crasborn kunnen wij echt aanbevelen alles was TOP !

Gereisd met partner in mei 2014

Een aanrader

Floyd
16-2-2014

Wij, verwende reizigers van 40 en 44 zonder kinderen begrijpen niets van de vreselijk slechte recensies. Nee het is geen Hilton, er hangt een douchegordijn en de radiator is verroest maar het is schoon en netjes. Zeer vriendelijke mensen, vooral die ene oudere dame staat iedere seconde voor je klaar. Eigen parkeerterrein is ook heel fijn. Geen haute cuisine maar gewoon goed eten, ontbijtbuffet is helemaal prima. Lekkere broodjes en croissants en er word een heerlijk omelet of uitsmijter voor je gebakken. Fijne jazzmuziek op de achtergrond(niet te hard). In Thorn zelf is niet veel te doen maar de omliggende stadjes zijn leuk om te bezoeken. Als je van shoppen houdt zit je met 2 outletvillages in de buurt helemaal goed.

Gereisd met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crasborn in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crasborn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.