Bed and Breakfast
9,2

6 reviews over Bed and Breakfast Bèd & Bótram Bie Ós in het Nederlands

Fijne plek en hartelijk en gastvrije eigenaren. Minpuntje was dat de badkamer en de slaapkamer niet met een deur of een gordijntje gescheiden konden worden,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

super

de ruyter
6-7-2012

Thuis heb ik nog een ansichtkaart ,waarop een kerk een kar met paard,een slagerij jvd ven. het is er allemaal ,maar dan echt en met een gastvrijheid die je zelden meer tegen komt. het begrip een aanrader is een zwakke beoordeling voor deze ondernemers. nogmaals dank voor de fijne dagen.

fam de ruyter

Gereisd met partner in juli 2012

Helemaal top!

Hein en Marianne Ruyten.
1-10-2011

Wij waren hier maar 1 nacht, maar het was helemaal top, wat 'n stijlvol ingerichte kamers! Een mooi pand in het centrum van Thorn. De gastvrijheid was geweldig, bij aankomst (het was warm) een lekker koud biertje en 's morgens na het overheerlijke ontbijt nog een kopje koffie in de mooie achtertuin voor vertrek. Deze B&B is een echte aanrader! Wij hebben er genoten!

Gereisd met partner in september 2011

Prachtig pand en locatie

Fam.
27-7-2009

Mooi authentiek pand met schitterende kamers, gezellige ontbijtruimte en prima ontvangst. Mooie ligging nabij centrum Thorn. Stijlvolle bed en breakfast !

Gereisd met partner in juli 2009

Alles maar dan ook alles is perfect

T
14-6-2009

Alles is perfect....Wat een vriendelijkheid..wat een gastvrijheid...

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Leuke B&B in het centrum van Thorn

M. Henckens.
12-3-2008

Leuke B&B in het centrum van Thorn. Mooie kamers, ieder met een eigen badkamer. Prima ontbijt. Een aanrader .

Gereisd met partner in maart 2008

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bèd & Bótram Bie Ós in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bèd & Bótram Bie Ós zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.