Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

36 Reviews over Terlingerhoeve

• 7getard18-09-2021

Goede uitvalsbasis voor wandelingen

Plus: deze keer hadden we groot appartement. Min: slecht schoongemaakt, geen horren - veel vieze vliegen en muggen

• 10Ruimte
  • 4Maggie10-08-2021

Appartement onvoldoende/ omgeving geweldig

Appartement ‘de Hooizolder’ bevindt zich op de 1e en 2e verdieping met dakterras… klonk veelbelovend en enthousiast gereserveerd… als je van rubberen tegels en rubberlucht houdt is dit terrasje echt iets voor jou :(Badkamer met ligbad… bleek douchen in het bad voor mensen met suïcidale neigingen… geen handvatten om de zaak in evenwicht te houden en nergens haakjes voor handdoeken en kleding. Moet echt iets aan gedaan worden door de beheerders! Geen horren voor de ramen … gelukkig behoorde de vliegenmepper tot de inventaris :DWe hebben verder een geweldige week gehad met veel fietsen en wandelingen variërend van 6 tot 12 km… prachtige omgeving!

• 9Rob30-03-2021

Wij komen zeker terug!

Fijne plek. Uitstekende uitvalsbasis voor wandelaars, fietsers, mountainbikers..! Vriendelijke gastvrouw en - heer.

• 8sander22-08-2020

simpel genieten van een mooie omgeving en meer

schitterend gelegen kwa natuur en prachtige huisje,s tot vloer verwarming aan toe simpel ingericht maar je hebt alles voor handen wat je nodig hebt om vakantie te vieren lang weekend of week te verblijven .

De omgeving is schitterend en ook aan kinderen word daar gedacht ook in de buurt een goede chinees te vinden en een goeie shoarma tent in magraten voor simpel maar heerlijk eten ....

Gast vrij mooie huisje,s goede bedden en in de winter is het heerlijk warme voetje,s door de vloer verwarming kom er zeker nog een keer terug

• 8Pepe14-04-2018

Mooie locatie, veel mogelijkheden .

Netjes huisjes, in de omgeving niet veel winkels op loopafstand . De omgeving is heel mooi om te wandelen . Het is heel ruim binnen en je kan beddengoed huren . Leuk voor de kinderen trampoline en skelters .

• 10Annie Aerts24-02-2018

Fantastisch kan niets anders zeggen.

Ben hier nu 2 keer met mijn verstandelijk beperkte dochter geweest, die wil gewoon terug. Fam. Wouters zorgen als het kan voor het zelfde huisje in de boerderij, lekker ruim gewoon heerlijk voor ons, fijn in een hoek is voor mijn dochter heel belangrijk dat we rustig zitten. Waren hier ook vorig jaar vakantie 2 weken. Komen dit jaar weer in Augustus. Zelf ga ik even alleen in Mei. Als het niet goed beviel waren we niet terug gegaan Het is er schoon en alles wat we nodig hebben is aanwezig, en we vinden het gezellig. We kunnen er leuke tochten ondernemen je kan van daar uit alle kanten op.

• 8meeuwis goudswaard28-12-2017

Leuke ligging

Leuke accommodatiehelaas was het huisje niet schoon en er ontbraken wat zaken in de keuken

• 8Henny Berendsen12-09-2017

Het fantastisch en goed verzorgd verblijf

Zijn erg gastvrij, erg netjes. Gezellige huisjes met genoeg ruimte.

• 9Marco Versteeg15-08-2017

Prachtige plek in Zuid-Limburg

Heel mooi kleinschalig vakantiepark op 4 km van de Belgische grens. De huisjes zijn ruim en er is een grote speelweide met trampoline en tafeltennistafel. Prima uitvalsbasis voor dagtrips naar Maastricht, Luik en Aken. Een tip is de zondagsmarkt met streekproducten in Aubel. Voor de dagelijkse boodschappen kun je prima terecht bij de Spar in Banholt op 2 km.

• 10Bob van Gulpen30-06-2017

Geweldig, Super

Wij zaten in een 8 persoonshuisje met 4 slaapkamers, één beneden met eigen douche,toilet op de gang, drie slaapkamers op de verdieping en een zeer ruime badkamer met douche en toilet. Alle kamers zijn zeer ruim ruim..Bijzonder aardige en ongecompliceerde eigenaren. Wij hebben een heerlijke midweek gehad en komen zeker terug.

Vakantiehuis Terlingerhoeve info

• CafeNiet beschikbaar