Vakantiehuis Terlingerhoeve

32 reviews over Vakantiehuis Terlingerhoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooie locatie, veel mogelijkheden .

Pepe, 14-4-2018

Netjes huisjes, in de omgeving niet veel winkels op loopafstand . De omgeving is heel mooi om te wandelen . Het is heel ruim binnen en je kan beddengoed huren .

Leuk voor de kinderen trampoline en skelters .

Fantastisch kan niets anders zeggen.

Annie Aerts, 24-2-2018

Ben hier nu 2 keer met mijn verstandelijk beperkte dochter geweest, die wil gewoon terug. Fam. Wouters zorgen als het kan voor het zelfde huisje in de boerderij, lekker ruim gewoon heerlijk voor ons, fijn in een hoek is voor mijn dochter heel belangrijk dat we rustig zitten. Waren hier ook vorig jaar vakantie 2 weken. Komen dit jaar weer in Augustus.

Zelf ga ik even alleen in Mei. Als het niet goed beviel waren we niet terug gegaan

Het is er schoon en alles wat we nodig hebben is aanwezig, en we vinden het gezellig.

We kunnen er leuke tochten ondernemen je kan van daar uit alle kanten op.

Leuke ligging

meeuwis goudswaard, 28-12-2017

Leuke accommodatiehelaas was het huisje niet schoon en er ontbraken wat zaken in de keuken

Het fantastisch en goed verzorgd verblijf

Henny Berendsen, 12-9-2017

Zijn erg gastvrij, erg netjes. Gezellige huisjes met genoeg ruimte.

Prachtige plek in Zuid-Limburg

Marco Versteeg, 15-8-2017

Heel mooi kleinschalig vakantiepark op 4 km van de Belgische grens. De huisjes zijn ruim en er is een grote speelweide met trampoline en tafeltennistafel. Prima uitvalsbasis voor dagtrips naar Maastricht, Luik en Aken. Een tip is de zondagsmarkt met streekproducten in Aubel. Voor de dagelijkse boodschappen kun je prima terecht bij de Spar in Banholt op 2 km.

Geweldig, Super

Bob van Gulpen, 30-6-2017

Wij zaten in een 8 persoonshuisje met 4 slaapkamers, één beneden met eigen douche,toilet op de gang, drie slaapkamers op de verdieping en een zeer ruime badkamer met douche en toilet. Alle kamers zijn zeer ruim ruim..Bijzonder aardige en ongecompliceerde eigenaren. Wij hebben een heerlijke midweek gehad en komen zeker terug.

Mooie ruime woningen in prachtige omgeving.

Fam.Ringenier, 20-4-2017

Geen druk vakantiepark. Ideaal voor rustzoekers. De "nieuwbouw" woningen zijn erg ruim. Huisjes kunnen aan elkaar gekoppeld worden wat ideaal is als je met een grote groep bent.

Enig minpuntje: WiFi verbinding is zwak.

Helemaal geweldig.

C.M. van der Meer-Keja, 10-3-2017

Is een mooi en geweldige hoeve. Alles is goed daar er ontbreekt je aan niets.

Hele fijne week gehad!

Jenneke, 11-8-2016

De Terlingerhoeve is heel gezellig en mooi ruim opgezet. de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! hartelijk ontvangst, niks was een probleem. kortom, voor herhaling vatbaar een aan te bevelen aan anderen.

abosolute aanrader

Diana, 22-5-2016

Superlocatie, prachtige zeer complete ruime huisjes, hartelijke ontvangst door de eigenaren, en heel veel ruimte om onze woningen. Was weer geweldig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Terlingerhoeve in Terlinden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Terlingerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Terlingerhoeve scoort een 8.95 uit 10 op basis van 32 reviews.