Speelpark Klein Zwitserland

4.8Matig

1.9km van centrum

• 4Marian15-08-2020

ZEER SLECHT

Zeer slecht. Alle toestellen zijn vies en zeer slecht bijgehouden. Als je slecht ter bent moet je hier zeker niet naar toe gaan. De paden liggen bezaaid met rotzooi en takken en bladeren. De vuilnisbakken zitten vol waardoor het stikt van de bijen en wespen. Overal staan overblijfselen van planken en oude speeltoestellen. Er is geen bordjes hoe je moet lopen. Er zijn geen kleedhokjes. ZEER SLECHT

augustus 2020

• 2Alwin26-08-2019

Drama, vergane glorie en schandalige toegangsprijs

EUR 9,95 p.p. voor toegang tot deze sloophoop is regelrechte oplichting. Wellicht 25 jaar geleden (ten tijde van de "Guiness book of records" awards voor langste glijbaan en hoogste schommel) nog prima. Maar daar kan je geen kwart eeuw op teren zonder vernieuwing en noodzakelijk onderhoud. Onbegrijpelijk dat menig speeltoestel vanwege onveiligheid nog niet verplicht gesloten is. In het westen des lands worden speeltoestellen om minder uit speeltuinen verwijderd. Lees hier menig review met dezelfde ervaringen. Zo ook met het befaamde treintje wat begin dit jaar al niet werkte. Nou, ook nu voor kinderen niet vooruit te krijgen.. voor volwassenen ook niet trouwens, tenzij je ging duwen ipv trappen. Na 1,5 uur het park verlaten. Wat een verschrikking.

• 5Liesbeth17-08-2019

Lang wachten op je frietje

Park ligt mooi en vooral midgetgolfbaan was leuk. Mijn kleinkinderen hebben lekker kunnen klimmen en klauteren. Wat we alleen echt slecht vonden was het horeca gedeelte. Bij binnenkomst, na in een zeer lange rij te hebben gestaan, dachten we eerst even een frietje te gaan eten, na een uur gewacht te hebben maar even navragen waar onze bestelling bleef. Bleek dat er ,zonder communicatie, 250 schoolkinderen voor gingen om friet te eten, dat vind ik echt niet kunnen. En er was maar 2 man personeel in de friettent. Een andere dame heeft 2 uur op haar friet moeten wachten.Neem aan dat een schoolreisje niet spontaan op bezoek komt en dit van te voren aangemeld wordt, maar er was gewoon te weinig personeel en geen communicatie. Ook bij andere horeca, 1 jongeman moest alles doen, bestelling opnemen, koffie maken en in de keuken de bestelling klaar maken. Achter de kassa maar 1 dame, wel een vriendelijke, het park moet beter gemanaged worden.

• 8Janssen11-08-2019

Nog net zo leuk als vroeger!

Doe goede schoenen aan. Het is veel klauteren en klimmen dankzij de trappen en hellingen. Ligt in het bos en dus lekker veel schaduw. Na meer dan 15 jaar weer eens terug gegaan met mijn oudste kind net geen 2 jaar. Vond het als kind al een super gaaf park en dat is het nog steeds. Ik kon als kind geen genoeg krijgen van die lange buisglijbaan. Die gaat lekker hard. Als volwassenen vind ik het iets te hard maar ja ben geen 15 meer ;) vroeger ging je er met matjes vanaf dat is nu niet meer helaas. Kleuterland is erg leuk voor de kleine. En lekker wandelen door het bos. Wel jammer dat de nostalgische speeltuin tegen viel. Ik had echt ouderwetse toestellen verwacht. Dat waren er maar een paar. Jammer want dat deel was vroeger zo leuk met de duoschommels. Ik miste ook de familieschommels van vroeger. Dat was altijd gezellig. Verder genoeg te doen maar een aanrader voor kinderen vanaf 6 jaar. Voor de kleintjes is er niet zo veel.

• 9Gabrielle31-07-2019

Superleuk!

Superleuk park! Ruim opgezet, veel klim en klauterdingen, schommels, glijbanen. Jongens mogen hier jongens zijn. Niet zo supercommercieel als sommige parken waar je wordt doodgegooid met merchandise. Eten en drinken wel relatief duur en loopt niet altijd soepel, maar personeel was erg vriendelijk. En veel leuke dingen te ontdekken in de verschillende speeltuintjes en het bos. Niet alles wordt perfect bijgehouden en ik denk wel dat er meer van het park te maken is, maar misschien is dat ook juist wel de charme. Ondanks wat mankementjes echt een topdag gehad! Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Familie Janssen13-07-2019

Geweldig genoten

Wij zijn met onze twee kinderen bij Speelpark Klein Zwitserland geweest. Volop genoten van het uitgestrekte bos / zwembad / speeltuin. Als klap op de vuurpijl hebben we ook nog 18 holes Adventure Golf gedaan. De kinderen vonden het prachtig, heerlijk ravotten en rennen. Echte authentieke speeltuin met toestellen die jezelf in beweging moet brengen, waar vindt je die nog. In een woord GEWELDIG.

• 1Martjan11-07-2019

Gevaarlijk

Mensen, ga hier Niet naartoe!!!! Wij zijn hier naartoe met vrouw en kind, maar wat valt dit enorm tegen! Werkelijk alles is verouderd, en staat op instorten.. hout van speeltoestellen is verrot& gevaarlijk.. hiervoor € 30 voor 3 personen betaald.. Mvg

• 1Suzanne11-06-2019

Bescherm je kinderen en ga hier niet heen!

Meestal neem ik niet de moeite om een review te schrijven, maar dit was zo slecht dat ik graag iedereen waarschuw die overweegt om hier naar toe te gaan. Doe het niet!

Waarom was het echt heel slecht? 1. Speeltoestellen zijn oud en versleten en staan letterlijk op instorten, zoals de circus tribune 2. Er is geen moeite genomen om brandnetels en bramenstruiken te verwijderen in (!) de speeltoestellen zoals het piratenshop 3. Alle activiteiten als " brood bakken" of " hutten bouwen" wordt helemaal niet georganiseerd 4. De horeca is slecht, ik zou daar niets uit die keuken durven eten. We hebben maar een verpakt ijsje gekocht en voor de zekerheid de datum nagekeken 5. Ik zou niets voor dit park betalen, dus 9,95 is sowieso teveel geld 6. De zogenoemde " traptreintjes" is slechts 1 treintje die kapot is 7. Tot slot is het gras niet gemaaid waardoor het vol zit met teken. Een van onze kindjes had een teek :-(

juni 2019

• 8Familie Spreeuwenberg10-06-2019

Leuk verzorgd park met uitdagende speeltoestellen.

Wij zijn samen met de kinderen 6 en 8 op eerste Pinksterdag geweest. Er werd nog hard gewerkt aan het opschonen van het Avonturenbos. Park lag er goed bij, ondanks de harde wind van de nacht ervoor. Kinderen hebben zich prima geamuseerd, mede ook omdat het Avonturenbos weer open was incl. de waterspeelplaats. In de Horeca werden we vriendelijk ontvangen voor ons natje en droogje. Bij het zwembad hebben we nog genoten van het fijne weer terwijl de kinderen lagen te spetteren in het water.

juni 2019

• 3ger diellisen09-05-2019

nooit meer

ik was 27 april konings dag met mijn klein kinderen in speeltuin klein witersland. wat is dat een puinplaats overal rommel rotzooi planken met spijkers mijn klein zoon ging er bijna in staan in een spijker een uurtje binnen geweest de kids wilde weg omdat het daar zo een ongelofelijke drek is durfde ik ze niet wat te eten te geven op het terras nooit zien ze ons daar elke euro is te veel bababa

april 2019

10 van de 68 reviews gezien